Er virkelig på bar bund :-( uadreagernde barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2013

Carina:-)

bøllen skriver:

Hmm det ved jeg ski ikke . Tænker " adfærret " skal stoppet , da det er uhensigtsmæssigt. Nu er han 4 og kan være voldsomt. Bedsteforældre på den ene side har meldt fra

Meldt fra?

Altså som i helt meldt fra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

modesty

bøllen skriver:

Hmm det ved jeg ski ikke . Tænker " adfærret " skal stoppet , da det er uhensigtsmæssigt. Nu er han 4 og kan være voldsomt. Bedsteforældre på den ene side har meldt fra

Min søn er kun 2, så jeg kan ikke sætte mig ind i den konkrete situation, men ja, det var blot en impulsiv idé.

Anmeld

22. oktober 2013

Morjanne76

Jeg har prøvet med min dreng,når han har været vred og været svær at stoppe, at sidde og holde godt om ham. Først blev han vred over det, derefter faldt han til ro og vi kunne hygge og snakke om hvad det fik galt. Når han nu en sjældent gang bliver vred, går han ind til sig selv eller ind i vores soveværelse og spørger om jeg ikke lige kommer ind og snakker 

Anmeld

22. oktober 2013

bøllen

Laulund87 skriver:

Tror også det er alderen, her får Maria i hvert fald også nogle "meltdowns" og hun er knap 4.

Hun gør det ikke i børnehaven, kun hjemme og nogle gange inde i byen Det kommer lidt an på hvad årsagen er og hvordan jeg takler det. Jeg vælger mine kampe. Men vi bruger ikke timeout.

Dog vælger hun selv at gå på sit værelse og rase ud. Så kommer hun selv når hun er faldet til ro og siger undskyld. Hun vælger selv at sige undskyld, det er ikke noget vi beder hende om. Så snakker vi lidt om hvad der lige skete.

Han har altid reageret kraftigt , men først den seneste tid han er begyndt at slå slår Maria også ??

fys mener det hænger sammen med han er stresset , og bægret er fyldt. En del af hans sensitive side.

Anmeld

22. oktober 2013

bøllen

Carina:-) skriver:

Meldt fra?

Altså som i helt meldt fra?

Meldt fra som i , at ikke orker at have ham. 

Anmeld

22. oktober 2013

Carina:-)

bøllen skriver:

Meldt fra som i , at ikke orker at have ham. 

Øv ,-ja så lyder det slemt 

Anmeld

22. oktober 2013

Laulund87

bøllen skriver:

Han har altid reageret kraftigt , men først den seneste tid han er begyndt at slå slår Maria også ??

fys mener det hænger sammen med han er stresset , og bægret er fyldt. En del af hans sensitive side.

Ja en gang imellem slår hun når hun kommer helt derud hvor man ikke kan komme i kontakt med hende. En enkelt gang har hun også bidt mig mens hun simpelthen rystede af arrigskab. Det var fordi jeg ikke lige forstod hvad hun sagde. Det temperament er bare voldsomt.

Øv det lyder bestemt ikke sjovt

Anmeld

22. oktober 2013

bøllen

modesty skriver:

Min søn er kun 2, så jeg kan ikke sætte mig ind i den konkrete situation, men ja, det var blot en impulsiv idé.

Vil bestemt heller ikke udelukke det kan bare ikke lige gennemskue om det er smart eller ej. For han skulle jo gerne stoppe med det voldsomme adfærd 

Anmeld

22. oktober 2013

bøllen

Øv ,-ja så lyder det slemt 

Ved ikke om det er slemt, men kombineret med uforstående folk som ikke gider sætte sig ind i knægtens system. Og bakker ud fordi den pædagogik man bruger i 70 erne ikke dur mere. Ej ved ski ikke. 

Anmeld

22. oktober 2013

bøllen

Laulund87 skriver:

Ja en gang imellem slår hun når hun kommer helt derud hvor man ikke kan komme i kontakt med hende. En enkelt gang har hun også bidt mig mens hun simpelthen rystede af arrigskab. Det var fordi jeg ikke lige forstod hvad hun sagde. Det temperament er bare voldsomt.

Øv det lyder bestemt ikke sjovt

Måske alderen har en del af skylden (  for det så går væk igen )

for det her er bare ikke holdbart. Hvad gør du når hun bliver så gal ?

her er det flere gange om dagen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.