Har I taget beslutning om valg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2013

l.kjoeller

Så er der snart valg igen. Elsker valg!! Simpelthen én af demokratiets fineste fordele - Det at vi rent faktisk kan vælge også endda imellem SÅ mange forskellige politikere.

Jeg stemte Rød ved sidste valg. Gør jeg da bare aldrig igen. Er blevet så skuffet! Så nu vælger jeg blå igen. Har jeg før gjort, men synes Rød regering skulle indenfor og yde sit, sidste gang... Yes yes...

Jeg googlede lidt, for jeg vil gerne stemme lokalt og gerne på én, som har nogle forslag og meninger, jeg kan relatere til.

Fandt en test på for mit lokalområde og jeps, mine svar blev da også blå. Godt så! Og manden jeg sætter mit kryds ved, er vedtaget 

Men ved I allerede nu, hvem I stemmer på? Er det ændret sig, som mit ell ?

jeg har altid stemt rød og gør det også komunalt, selvom vores skønne borgmester døde brat . men i folketinget kan det jo være kartoffel kartoffel om man stemmer det ene eller andet da de i bund og grund begge fører blå politik. jeg hælder mellem johanne og df . og ja er godt klar over det er i to helt forskellige boldgader men skal jeg se realistisk på det får jeg nok mest ud af df da det er det parti i blå blok der bedst kan representerer mine holdninger i en blå regering. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2013

Antioxi

Jeg har aldrig været i tvivl om hvad jeg skal stemme. Min stemme går til dem med de orange plakater - Liberal Alliance 

Anmeld

21. oktober 2013

IT-nørd

*Pingvinen* skriver:

Så er der snart valg igen. Elsker valg!! Simpelthen én af demokratiets fineste fordele - Det at vi rent faktisk kan vælge også endda imellem SÅ mange forskellige politikere.

Jeg stemte Rød ved sidste valg. Gør jeg da bare aldrig igen. Er blevet så skuffet! Så nu vælger jeg blå igen. Har jeg før gjort, men synes Rød regering skulle indenfor og yde sit, sidste gang... Yes yes...

Jeg googlede lidt, for jeg vil gerne stemme lokalt og gerne på én, som har nogle forslag og meninger, jeg kan relatere til.

Fandt en test på for mit lokalområde og jeps, mine svar blev da også blå. Godt så! Og manden jeg sætter mit kryds ved, er vedtaget 

Men ved I allerede nu, hvem I stemmer på? Er det ændret sig, som mit ell ?

Jeg glæder mig også til valget

Har altid stemt blå, denne gang ingen undtagelse og kandidaten er også fundet - ham er jeg ovenikøbet gift med

Anmeld

21. oktober 2013

Tranebaer

Det virker som om mange blander dette valg sammen med folketingsvalget. Valget i november har jo ikke noget at gøre med regeringen.

Jeg er meget rød, og til folketingsvalget stemte jeg på Enhedslisten. Har ikke besluttet mig for hvem jeg stemmer på ved kommunalvalget, men partiet har stort set ingen betydning, det er personen og den lokale politik, der tæller. Og kommunernes partipolitik er tit langt fra den politik partierne fører i regeringen.

Noget helt andet. Jeg har stor respekt for dem, der stemmer blankt, og derved viser, at de er utilfredse med de demokratiske muligheder der er, men på den måde anerkender demokratiet ved at anvende sin stemmeret. Men sofavælgere!!! Det gør mig gal. Vis dog noget respekt for demokratiet og noget engagement i samfundet, og se det som en pligt at sætte dig ind i grundlæggende politik!!! Og hvis du derefter er utilfreds eller i tvivl, så stem blankt, men bliv ALDRIG hjemme!

Anmeld

22. oktober 2013

ESV

Jeg skal lige have sat mig ind i hvordan og hvorledes vi flytter den 15 november så skal lige læse lidt op på kandidaterne i den nye kommune. Til folketingsvalg stemmer jeg som regel rødt men er begyndt at flytte mig lidt stemmer nok radikalt næste gang men vil gerne stemme personligt til kommunal valg da lokal politik jo er noget andet. En ting er helt sikkert jeg kommer aldrig som i ALDRIG til at sætte en stemme på hverken DF eller LA magen til menneske fjendske holdninger skal man lede længe efter.

Anmeld

22. oktober 2013

serinasmor

Jeg må indrømme at jeg for første gang er i tvivl

Men vi er også flyttet for kun et år siden og næste valg er jo lokalt med lokalpolitik

Var der derimod folketingsvalg imorgen ville jeg ikke være i tvivl

Anmeld

22. oktober 2013

Muffinmus

HADER valg!!!
Elsker vi har muligehden....
Men, jeg synes at enten er der en politikker manb synes lyder fornuftig, bliver valgt ind og simpelthen ikke formår at gøre en hyttefis ved ALLE de dejlige lovninger han/hun havde inden valget...eller også er de skrækkelige ingen valget og endnu mere efter.
Nogle har de bedste intentioner fra start, men alligevel kommer de ingen vegne og ender med at være i lommen på div i sidste ende, spilde vores penge og kun tænke på egen røv. Stoler ikke en skid på nogle af dem, pest eller kolera at skulle stemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.