Har I taget beslutning om valg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2013

Carina:-)

Stemmer blåt ,da jeg mener at hvis mine (vores ) børn skal have en fremtid med bare en lille smule velfærd -

Skal vi have nogen på banen der kan stramme skruerne,og sætte hårdt mod hårdt så blandt andet velfærdsturisme kan blive stoppet ,-Og at det igen kan betale sig at arbejde.

Og at dem der vitterligt ikke kan arbejde får et ordentligt liv,istedet for nu hvor alle bare får det samme om de er arbejdsklar eller ej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
lineog4 skriver:

Ja til begge.... Kender så også hende jeg stemmer på da det er en kollega og partiet har jeg overvejet at melde mig ind. Udover det har jeg været med i opstarten af et nyt parti og der læste vi selvsagt grundigt hvad alle de andre partier stod for og føler mig mest hjemme hvor jeg nu ender, nu hvor jeg ikke kan stemme på SF igen... 

Jeg stemmer så ikke på det nye men på EL

Har du været med i FD? 

Anmeld

21. oktober 2013

lineog4

Mor og meget mere skriver:

Har du været med i FD? 

Ja

Anmeld

21. oktober 2013

Laulund87

Hvad er det for en test?

Tror jeg ved hvad jeg stemmer

Anmeld

21. oktober 2013

et-ønske

*Pingvinen* skriver:

Så er der snart valg igen. Elsker valg!! Simpelthen én af demokratiets fineste fordele - Det at vi rent faktisk kan vælge også endda imellem SÅ mange forskellige politikere.

Jeg stemte Rød ved sidste valg. Gør jeg da bare aldrig igen. Er blevet så skuffet! Så nu vælger jeg blå igen. Har jeg før gjort, men synes Rød regering skulle indenfor og yde sit, sidste gang... Yes yes...

Jeg googlede lidt, for jeg vil gerne stemme lokalt og gerne på én, som har nogle forslag og meninger, jeg kan relatere til.

Fandt en test på for mit lokalområde og jeps, mine svar blev da også blå. Godt så! Og manden jeg sætter mit kryds ved, er vedtaget 

Men ved I allerede nu, hvem I stemmer på? Er det ændret sig, som mit ell ?

Jeg har stemt blå nærmest siden jeg blev 18

Lokalt stemmer jeg bestemt også blåt - vi har uden tvivl Danmarks bedste borgmester

Anmeld

21. oktober 2013

dorthemus

Mor og meget mere skriver:

Ved kommunalvalg går jeg efter en person, jeg finder pålidelig og troværdig og skeler knap så meget til partifarve. Denne gang bliver det en kvinde fra Enhedslisten. Jeg kender hende godt, vi deler mange værdier, og jeg tror, hun kan gøre en forskel. 

Ellers er jeg blevet politisk hjemløs og aner ikke, hvad jeg gør til næste folketingsvalg. Har stemt SF i mange år, men er inderligt skuffet over denne regering - og blåt kommer jeg aldrig til at stemme. 

Jeg har det præcis som dig mener også at der er forskel på kommunalvalg og folketingsvalg. Kommer også til at stemme personligt der. Og selvom jeg er rød så er jeg bestemt også skuffet over denne regering og aner heller ikke hvem jeg skal stemme på

Anmeld

21. oktober 2013

Roselil

Profilbillede for Roselil

Føler mig også politisk hjemløs. Er klart venstreorienteret, men regeringen har da godt nok været mere blå end røde i denne omgang. Og så føler jeg mig som lærer ekstremt dårlig behandlet. Så ja, ved ikke, har for første gang i mit liv overvejet at stemme blankt, som en protest..

Anmeld

21. oktober 2013

Mortilxx

Jeg er helt bestemt RØD og jeg bliver aldrig blå. Jeg stemmer Enhedslisten.

Anmeld

21. oktober 2013

morethanperfect

Den er svær ... SF skuffede SÅ meget sidste gang , så jeg faktisk overvejer at stemme på Df nu .. 
De gange jeg har stemt , har det mere været fordi , hele min familie er rød , så har jeg ligesom bare gjort det samme uden og sætte mig ind i det .. Men nu har jeg sat mig ordentlig ind i det .. Og tror jeg stemmer Df .. 

Anmeld

21. oktober 2013

modesty

Ved regeringsvalg er EL og R de eneste to partier jeg kan stemme på, da jeg ikke kan tolerere de andre partiers flygtninge/indvandrerpolitik. Og da jeg ligger lidt mod midten m.h.t. finanspolitik, er R det oplagte valg. Dem har jeg stemt på, ja, altid.

Lokalt er det en lidt anden sag... Der kunne jeg godt finde på at stemme både S og SF hvis den rette kandidat kom fra et af de partier. 

Men hvem det skal være, har jeg ikke sat mig ind i endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.