Har I taget beslutning om valg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Roselil skriver:

Føler mig også politisk hjemløs. Er klart venstreorienteret, men regeringen har da godt nok været mere blå end røde i denne omgang. Og så føler jeg mig som lærer ekstremt dårlig behandlet. Så ja, ved ikke, har for første gang i mit liv overvejet at stemme blankt, som en protest..

Ditto her - også april-bitter lærer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2013

Victoriasmor88

Stemmer 100 % blåt 

Anmeld

21. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Prinsesse2ben skriver:

Stemmer 100 % blåt 

Hvem er det så? LA? 

Anmeld

21. oktober 2013

wamse

Jeg kunne ikke drømme om at stemme på andet end rød, så er spørgsmålet nærmere hvor rødt det bliver, og det bliver nok så rødt som muligt

Anmeld

21. oktober 2013

Faith

Jeg har ALDRIG stemt blankt.

Men hvis jeg skal være helt ærlig, overvejer jeg at gøre det denne gang. Simpelthen fordi jeg ikke synes der er nogen der "fortjener" min stemme.

De er nogle klaphatte hver og en!

Anmeld

21. oktober 2013

Dorthe1986

*Pingvinen* skriver:

Lyder rigtig godt og takker for jeres svar.

Er I inde og tjekke hvad "jeres" politikker står for og hvad hele partiet vil arbejde hen mod?

Ja tjekker altid hvad partierne står for og hvad de enkelte personer står for. Det synes jeg lidt er en pligt, når man skal stemme

Desuden sorterer jeg også imellem valgløfter og selve partiprogrammet. Valgløfter er fine, men jeg ser det mere som ønsker. Ingen kan jo garantere et løfte bliver overholdt medmindre de kan skabe flertal for det. Det er også derfor jeg ikke er blevet så skræmt efter rød blok kom til magten. Havde s og sf fået flere stemmer havde de ikke været så afhængige af de radikale, og dermed havde de kunne få indført flere af deres løfter.

Anmeld

21. oktober 2013

1990h

MilleMus1988 skriver:

jeg begyndte først at stemme sidste år da jeg bestemt ikke mente vi skulle ha rød regering, det blev det så piv piv

men før da har jeg bare været sofavælger da jeg ikke føler NOGEN af politikkerne kan komme med noget brugbart

så har simpelthen ikke gidet at stemme på nogen jeg ikke har troet på

men denne gang bliver det igen blå fløg og så er det DF

de fortjener at kan komme mere frem og ryde lidt op i den smule danske vi snart har tilbage

Anmeld

21. oktober 2013

1990h

Faith skriver:

Jeg har ALDRIG stemt blankt.

Men hvis jeg skal være helt ærlig, overvejer jeg at gøre det denne gang. Simpelthen fordi jeg ikke synes der er nogen der "fortjener" min stemme.

De er nogle klaphatte hver og en!

er enig..men stemmer man blankt er det så ikke det samme som at stemme på den nuværende regering?

Anmeld

21. oktober 2013

1990h

hvor er den test?

Anmeld

21. oktober 2013

*Pingvinen*

Jeg googlede noget i retning af: Hvem skal jeg stemme på. Ell sådan noget. Også kom der en side frem fra DR omkring valg i min kommune, men lokalpolitikkerne.

www.dr.dk/nyheder/politik/kv13

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.