Har I taget beslutning om valg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.745 visninger
36 svar
53 synes godt om
21. oktober 2013

*Pingvinen*

Så er der snart valg igen. Elsker valg!! Simpelthen én af demokratiets fineste fordele - Det at vi rent faktisk kan vælge også endda imellem SÅ mange forskellige politikere.

Jeg stemte Rød ved sidste valg. Gør jeg da bare aldrig igen. Er blevet så skuffet! Så nu vælger jeg blå igen. Har jeg før gjort, men synes Rød regering skulle indenfor og yde sit, sidste gang... Yes yes...

Jeg googlede lidt, for jeg vil gerne stemme lokalt og gerne på én, som har nogle forslag og meninger, jeg kan relatere til.

Fandt en test på for mit lokalområde og jeps, mine svar blev da også blå. Godt så! Og manden jeg sætter mit kryds ved, er vedtaget 

Men ved I allerede nu, hvem I stemmer på? Er det ændret sig, som mit ell ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2013

lineog4

*Pingvinen* skriver:

Så er der snart valg igen. Elsker valg!! Simpelthen én af demokratiets fineste fordele - Det at vi rent faktisk kan vælge også endda imellem SÅ mange forskellige politikere.

Jeg stemte Rød ved sidste valg. Gør jeg da bare aldrig igen. Er blevet så skuffet! Så nu vælger jeg blå igen. Har jeg før gjort, men synes Rød regering skulle indenfor og yde sit, sidste gang... Yes yes...

Jeg googlede lidt, for jeg vil gerne stemme lokalt og gerne på én, som har nogle forslag og meninger, jeg kan relatere til.

Fandt en test på for mit lokalområde og jeps, mine svar blev da også blå. Godt så! Og manden jeg sætter mit kryds ved, er vedtaget 

Ja jeg ved det og også personligt - jeg rykker så endnu mere mod venstre end ved sidste valg  

Anmeld

21. oktober 2013

MorTil4<3

*Pingvinen* skriver:

jeg begyndte først at stemme sidste år da jeg bestemt ikke mente vi skulle ha rød regering, det blev det så piv piv

men før da har jeg bare været sofavælger da jeg ikke føler NOGEN af politikkerne kan komme med noget brugbart

så har simpelthen ikke gidet at stemme på nogen jeg ikke har troet på

men denne gang bliver det igen blå fløg og så er det DF

de fortjener at kan komme mere frem og ryde lidt op i den smule danske vi snart har tilbage

Anmeld

21. oktober 2013

Dorthe1986

Jeg er knaldrød
Kunne aldrig i livet drømme om at gå mod blå, da jeg mener de glemmer de små. Jeg plejer at stemme SF, men tror det bliver enhedslisten denne gang

Anmeld

21. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Ved kommunalvalg går jeg efter en person, jeg finder pålidelig og troværdig og skeler knap så meget til partifarve. Denne gang bliver det en kvinde fra Enhedslisten. Jeg kender hende godt, vi deler mange værdier, og jeg tror, hun kan gøre en forskel. 

Ellers er jeg blevet politisk hjemløs og aner ikke, hvad jeg gør til næste folketingsvalg. Har stemt SF i mange år, men er inderligt skuffet over denne regering - og blåt kommer jeg aldrig til at stemme. 

Anmeld

21. oktober 2013

lineog4

Ved kommunalvalg går jeg efter en person, jeg finder pålidelig og troværdig og skeler knap så meget til partifarve. Denne gang bliver det en kvinde fra Enhedslisten. Jeg kender hende godt, vi deler mange værdier, og jeg tror, hun kan gøre en forskel. 

Ellers er jeg blevet politisk hjemløs og aner ikke, hvad jeg gør til næste folketingsvalg. Har stemt SF i mange år, men er inderligt skuffet over denne regering - og blåt kommer jeg aldrig til at stemme. 

Kunne jeg have skrevet - dig skelner jeg nu lidt til parti også til kommunen eller rettere jeg kunne ikke stemme blåt heller til kommunevalg.

Anmeld

21. oktober 2013

isabellasmor

MilleMus1988 skriver:

jeg begyndte først at stemme sidste år da jeg bestemt ikke mente vi skulle ha rød regering, det blev det så piv piv

men før da har jeg bare været sofavælger da jeg ikke føler NOGEN af politikkerne kan komme med noget brugbart

så har simpelthen ikke gidet at stemme på nogen jeg ikke har troet på

men denne gang bliver det igen blå fløg og så er det DF

de fortjener at kan komme mere frem og ryde lidt op i den smule danske vi snart har tilbage

Samme her 

Anmeld

21. oktober 2013

Pikku Myy

Jeg hører til den røde fløj, og jeg tvivler på jeg nogensinde hopper over til "fjenden"

Jeg har endnu ikke taget en 100%-beslutning om hvem jeg stemmer på ...

Anmeld

21. oktober 2013

*Pingvinen*

Lyder rigtig godt og takker for jeres svar.

Er I inde og tjekke hvad "jeres" politikker står for og hvad hele partiet vil arbejde hen mod?

Anmeld

21. oktober 2013

lineog4

*Pingvinen* skriver:

Lyder rigtig godt og takker for jeres svar.

Er I inde og tjekke hvad "jeres" politikker står for og hvad hele partiet vil arbejde hen mod?

Ja til begge.... Kender så også hende jeg stemmer på da det er en kollega og partiet har jeg overvejet at melde mig ind. Udover det har jeg været med i opstarten af et nyt parti og der læste vi selvsagt grundigt hvad alle de andre partier stod for og føler mig mest hjemme hvor jeg nu ender, nu hvor jeg ikke kan stemme på SF igen... 

Jeg stemmer så ikke på det nye men på EL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.