Kvinder og deres bryster...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ikke for at være tarvelig, men jeg tror altså ikke at "MÆND" generelt elsker ALLE slags bryster... Desværre...

Derimod tror jeg at mænd kan elske kvinden bag brysterne og dermed også brysterne ubetinget af vind og vejr. 
Synes virkelig mænd /drenges kommentarer kan være de mest ondskabsfulde i den sammenhæng...

Rosa - der er ok tilfreds med sine, men VED at de bliver to 5-kroner i theposer efter graviditeten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

Honningblomst

- skriver:

Det eneste jeg har er mine bryster..

Er kun utilfreds med de er blevet så meget mindre efter graviditet og vægttab..

Men om jeg er utilfreds nok til at ligge mig og lade mig sprætte op er et helt andet spørgsmål...

Ingen der er tilfredse lader sig røre ved....det er jo klart-smiler
Men jeg ville nu ikke bytte mine perfekte bryster for noget i hele verden...smiler- men jeg havde også en sørgelig kopi af noget der engang var store faste bryster...
Knus Eva...

Anmeld

23. juli 2009

Honningblomst

malou skriver:

Jeg har nu altid været ganske tilfreds med mine bryster... også efter jeg har født er de stadig fine.. men en 65G skål kan godt være lidt øv når man vælger tøj... kan jo ikke gå uden bh og derfor heller ikke kjoler med bar ryg osv.. men jeg har lært at "leve" med det. Kan ikke udelukke at jeg gerne vil have silicone een dag men så er det kun for at få dem til at sidde perfekt uden bh så lad os se når jeg runder de 40 år hvad jeg så beslutter

knus malou

Så har du samme størrelse bryst som mig, når man regnr udfra jeg er en større omkreds og jeg må indrømme jeg efter OP nyder at kunne gå udne bh, men det har jeg så heller ALDRIG nogensinde kunne få...
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.