Kvinder og deres bryster...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2009

karina1980

jeg er en af dem som altid har villet have større bryster, jeg har en A-skål og nogle gange er jeg heldig at købe en B-skål,

men fordi de er så små er der så frygteligt meget fedt tøj som jeg ikke kan købe fordi der er lavet  snit til brysterne og mine ja de kan altså bare ikke fylde de huller ud i den str jeg bruger,

min mand er tilfreds, som han siger så er der jo lige en håndfuld og mere behøver han ikke, for så kan han jo ikke have dem i sin hånd

men jeg tror nu aldrig jeg får lavet dem større for på trods af deres str, så er der altså også mange fordele i at de er små

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

Cris

Jeg er en af dem, der ville ønske sig mindre bryster. Jeg er ikke så høj og derfor virker de nogle gange større end de egenlig er. Jeg synes at tøjet ville sidde lidt bedre i mit str. hvis brysterne være mindre. Men Sådan bliver de, jeg har ikke tænkt mig at gør noget ved dem med mindre de bliver noget ødelagt nu efter mit barn Nr2. Hvis de er ok efter det, så bliver de, som de er... Min mand har aldrig brokket sig om strørrelsen... hmmm...

Anmeld

23. juli 2009

Smukkert

Førhen har jeg været glad for mine store bryster, grundet den dejlige opmærksomhed de fik og alle de komplimenter jeg fik... Men nu, der er jeg rigtig rigtig ked af dem, for det er ulideligt svært at finde en god bh (aner ikke hvad str. jeg bruger, ingen af mine bher passer mere ), så jeg bruger sports-bh'er eller amme-bh'er for tiden.. Ikke just noget der giver en flot barm.
Jeg er nu 22+3 henne og jeg kan passe alle mine fine kjoler i maven, men kan ikke lukke dem ved barmen . Det ville være 100 gange nemmere hvis man havde en C eller D-skål, så man kunne købe de fede bh'er i h&m, passe alt tøj og ikke kunne gemme et penalhus under barmen..

Jeg ville gerne få dem fikset, men har hørt noget om man så muligvis ikke kan amme længere.. Og den risiko tager jeg ikke som 19-årig... Og når jeg engang bliver "gammel" er jeg sikkert ligeglad, for så ser de fleste damer jo ud som mig med buttemave, hængepatter... PLUS gråt hår og rynker

Anmeld

23. juli 2009

charlottekri

Jules skriver:

Ved godt de kloge hoveder siger amning ikke ødelægger brysterne...Men så ved jeg ikke lige hvad skal have skylden for at mine nu er uden fyld
Var glade for mine inden jeg blev gravid....

hm, de er bare helt flade lige når man er færdig med at amme, men bare rolig... nu ca. 6-8 mdr efter jeg blev færdig med at amme er der begyndt at komme lidt mere fyld i dem (de er dog slet ikke så store som før, men de er ikke bare hudflapper længere...)

Anmeld

23. juli 2009

Musen5

Jeg er generelt glad for mine bryster og har altid været det..... det eneste jeg godt kan være træt af er at jeg efterhånden er bange for at skvatte i dem.

Det er dog ikk nogt man ikk kan klare med en god bh... Manden er glad for dem sååååå.....

Der skal squtte gøres noget v dem... De er som naturen (og tyngdekraften) har skabt dem

/Mette 33+5

Anmeld

23. juli 2009

KWL

Eva skriver:

Hvad er det der er med dem...dem der har store vil have mindre, dem der har mindre vil have større....osv osv...
Og dem der var tilfredse inden børn er utilfredse efter...
Gad vide hvor mange kvinder der er tilfredse med deres barm?
Kom til at tænke på det da jeg læste tråden om hvad man ville ændre...mange nævner deres bryster...

Og mændene...de er helt sikkert bare vilde med bryster....i alle faconer...store og små, faste og bløde...

Knus Eva...som bare lige sidder og tænker på bryster...smiler

Hader, hader, hader bare mine bryster  
Ingen får lov at se dem uden BH på.

Anmeld

23. juli 2009

Honningblomst

Kristinewl skriver:

Hader, hader, hader bare mine bryster  
Ingen får lov at se dem uden BH på.

Åh, hvor er det synd for dig...præcis sådan har jeg haft det med mine i mange mange år...og jeg mener virkelig at få dem lavet er det bedste jeg har gjort...jeg er glad for at købe tøj og klæde mig pænt på..elkser at de sidder pænt, jeg kan tage i svømmehallen, løbe en tur..jeg er blevet så fri efter de er ordnet...
Så hvis du kan få mulighed for det, så få dem gjort så de gør dig glade i stedet for kede...de skal trods alt følge dig mange mange år endnu..
Stort kram til dig
Eva.

Anmeld

23. juli 2009

KWL

Eva skriver:

Åh, hvor er det synd for dig...præcis sådan har jeg haft det med mine i mange mange år...og jeg mener virkelig at få dem lavet er det bedste jeg har gjort...jeg er glad for at købe tøj og klæde mig pænt på..elkser at de sidder pænt, jeg kan tage i svømmehallen, løbe en tur..jeg er blevet så fri efter de er ordnet...
Så hvis du kan få mulighed for det, så få dem gjort så de gør dig glade i stedet for kede...de skal trods alt følge dig mange mange år endnu..
Stort kram til dig
Eva.

Jeg vil meget gerne have dem ordnet. Manden synes ikke det er nødvendigt men det er det for mig. Synes bare det er så dyrt, ved ikke om vi kunne få penge til sådan noget lige nu.

Det er jo slet ikke for andres skyld - bare min egen!!!

Anmeld

23. juli 2009

malou

Jeg har nu altid været ganske tilfreds med mine bryster... også efter jeg har født er de stadig fine.. men en 65G skål kan godt være lidt øv når man vælger tøj... kan jo ikke gå uden bh og derfor heller ikke kjoler med bar ryg osv.. men jeg har lært at "leve" med det. Kan ikke udelukke at jeg gerne vil have silicone een dag men så er det kun for at få dem til at sidde perfekt uden bh så lad os se når jeg runder de 40 år hvad jeg så beslutter

knus malou

Anmeld

23. juli 2009

Honningblomst

Kristinewl skriver:

Jeg vil meget gerne have dem ordnet. Manden synes ikke det er nødvendigt men det er det for mig. Synes bare det er så dyrt, ved ikke om vi kunne få penge til sådan noget lige nu.

Det er jo slet ikke for andres skyld - bare min egen!!!

Sådan sagde og havde min x det også...og hvor er det bare nemt når ikke de selv aner hvilken betydning det har...tænk om deres diller pludselig blev halvt så bred og bare hang som en tynd orm, mon så de også bare ville lade det være ved det...hvis din mand bare vidste hvilken glad og tilfreds kvinde(ikke mindst seksulet) han ville få ud i den anden ende, så ville han sende dig afsted i morgen-smiler- (og nu går jeg jo så ud fra hvordan det ændrede mig, men har tat med flere kvinder der har fået lavet bryster og det har indvirket som for mig...)
Man kan finde pengene, tror jeg...hvis man vægter det højt...
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.