Kvinder og deres bryster...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.843 visninger
33 svar
0 synes godt om
22. juli 2009

Honningblomst

Hvad er det der er med dem...dem der har store vil have mindre, dem der har mindre vil have større....osv osv...
Og dem der var tilfredse inden børn er utilfredse efter...
Gad vide hvor mange kvinder der er tilfredse med deres barm?
Kom til at tænke på det da jeg læste tråden om hvad man ville ændre...mange nævner deres bryster...

Og mændene...de er helt sikkert bare vilde med bryster....i alle faconer...store og små, faste og bløde...

Knus Eva...som bare lige sidder og tænker på bryster...smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

Leneur

Eva skriver:

Hvad er det der er med dem...dem der har store vil have mindre, dem der har mindre vil have større....osv osv...
Og dem der var tilfredse inden børn er utilfredse efter...
Gad vide hvor mange kvinder der er tilfredse med deres barm?
Kom til at tænke på det da jeg læste tråden om hvad man ville ændre...mange nævner deres bryster...

Og mændene...de er helt sikkert bare vilde med bryster....i alle faconer...store og små, faste og bløde...

Knus Eva...som bare lige sidder og tænker på bryster...smiler

Jeg har nu altid været glad for mine bryster, for på trods af at de er store og ikke er oppe under hagen, så har de altid været faste men nu må vi jo se om det ændrer sig når jeg har født.... ;-)

Anmeld

22. juli 2009

Jules

Ved godt de kloge hoveder siger amning ikke ødelægger brysterne...Men så ved jeg ikke lige hvad skal have skylden for at mine nu er uden fyld
Var glade for mine inden jeg blev gravid....

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

Jules skriver:

Ved godt de kloge hoveder siger amning ikke ødelægger brysterne...Men så ved jeg ikke lige hvad skal have skylden for at mine nu er uden fyld
Var glade for mine inden jeg blev gravid....

De kloge siger det er graviditeten der ødelægger dem...altså forberedelse til at amme og det lyder jo meget logisk, desværre...min bryster blev mere og mere trætte for hver graviditet...for dælen, hvilken pris betaler manden lige-griner
Knus Eva..

Anmeld

22. juli 2009

Jules

Eva skriver:

De kloge siger det er graviditeten der ødelægger dem...altså forberedelse til at amme og det lyder jo meget logisk, desværre...min bryster blev mere og mere trætte for hver graviditet...for dælen, hvilken pris betaler manden lige-griner
Knus Eva..

Har læst et eller andet sted at det er blevet bevist eller lignede at det ikke har noget med amningen at gøre Men jeg kan ikke lige finde det nu når jeg skal bruge det ... TYPISK....

Meeeen jeg er helt bevist om i mit tilfælde at de tar fejl!

Ja de stakkels mænd.... Og kvinder for den sags skyld....Hihi

Anmeld

22. juli 2009

Jules

22. juli 2009

Honningblomst

Jules skriver:

Har læst et eller andet sted at det er blevet bevist eller lignede at det ikke har noget med amningen at gøre Men jeg kan ikke lige finde det nu når jeg skal bruge det ... TYPISK....

Meeeen jeg er helt bevist om i mit tilfælde at de tar fejl!

Ja de stakkels mænd.... Og kvinder for den sags skyld....Hihi

Præcis...det er ikke amningen, men det at brysterne forbereder sig...mælkekirtlerne udvides og presser dermed fedtvævet(som brystet jo består mest af) sammen og det udvider sig så ikke igen når man er færdig med at amme...
Så nej, det er ikke amningen, men graviditeten...
Knus...og tror vi er enige, fik bare sagt det lidt kringlet..
Knus..

Anmeld

22. juli 2009

Jules

Eva skriver:

Præcis...det er ikke amningen, men det at brysterne forbereder sig...mælkekirtlerne udvides og presser dermed fedtvævet(som brystet jo består mest af) sammen og det udvider sig så ikke igen når man er færdig med at amme...
Så nej, det er ikke amningen, men graviditeten...
Knus...og tror vi er enige, fik bare sagt det lidt kringlet..
Knus..

Ja okay Så er vi enige... Jeg fik vidst heller ikke skrevet det helt korrekt

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

Jules skriver:

Ja okay Så er vi enige... Jeg fik vidst heller ikke skrevet det helt korrekt

Hæhæ....og så skrev vi til hinanden præcis samtidig...smiler

Anmeld

22. juli 2009

ønskebørn74

Min mand er fuldstændig ligeglad med om der er fyld i dem eller ej...
De skal bare være der til at lege med...
Jeg tror det er os kvinder der er fikserede på hvordan de ser ud...
Min mand synes alle bryster er smukke... På nær silecone balonner..
Men min er bedst....
Og lur mig om de fleste af jeres mænd ikke synes det samme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.