Kvinder og deres bryster...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2009

Honningblomst

ønskebarn74 skriver:

Min mand er fuldstændig ligeglad med om der er fyld i dem eller ej...
De skal bare være der til at lege med...
Jeg tror det er os kvinder der er fikserede på hvordan de ser ud...
Min mand synes alle bryster er smukke... På nær silecone balonner..
Men min er bedst....
Og lur mig om de fleste af jeres mænd ikke synes det samme...

Jeg er helt sikker på at du har ret...jeg har nu heller aldrig hørt noget negativt eller fornemmet at mine ikke var gode nok..de var store og det er jo et hit for mange..MEN, det ændrede desværre ikke noget ved at jeg hadede dem og havde det virkelig skidt når der blev rørt ved dem...så de er kun lavet for mig og ikke for andres skyld..
Men som sagt, tror du har helt ret-smiler
Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

ønskebørn74

ønskebarn74 skriver:

Min mand er fuldstændig ligeglad med om der er fyld i dem eller ej...
De skal bare være der til at lege med...
Jeg tror det er os kvinder der er fikserede på hvordan de ser ud...
Min mand synes alle bryster er smukke... På nær silecone balonner..
Men min er bedst....
Og lur mig om de fleste af jeres mænd ikke synes det samme...

Hov, det skal lige siges at mine ligner amme bryster... fordi jeg har været meget mere overvægtig end jeg er nu...
Og da vi lærte hinnanden at kende var jeg super slank efter at have tabt 30kg...
Så han valgte mig frem for faste former...

Anmeld

22. juli 2009

ønskebørn74

Eva skriver:

Jeg er helt sikker på at du har ret...jeg har nu heller aldrig hørt noget negativt eller fornemmet at mine ikke var gode nok..de var store og det er jo et hit for mange..MEN, det ændrede desværre ikke noget ved at jeg hadede dem og havde det virkelig skidt når der blev rørt ved dem...så de er kun lavet for mig og ikke for andres skyld..
Men som sagt, tror du har helt ret-smiler
Knus Eva

Jeg ville også gerne have lavet mine... men manden nedlægger veto...

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

ønskebarn74 skriver:

Jeg ville også gerne have lavet mine... men manden nedlægger veto...

Jeg havde heller aldrig fået det gjort da jeg var sammen med min x...han kunne ikke se der var nogen grund til det og hvis nu det blev grimt og det koster og bla bla bla...men hvad hvis det gjorde MIG glad-smiler
Så da jeg blev selv, så kunne jeg endelig gøre som jeg havde det bedst med..
Knus..

Anmeld

22. juli 2009

Tina2

Jeg var nu glad for mine inden jeg fik børn, selvom det kun var en stor B-skål. Super flotte og faste var de......

De hænger ikke nu, der mangler "bare" fyld i det øverste og jeg kan ikke ha det. Går altid med push up, for så sidder de flot:-)

Vil helst sikkert ha dem lavet når jeg er færdig med at få børn.... Hver gang jeg ser dem drømmer jeg mig til lidt større og faste bryster.....

Min mand synes de er dejlige som de er, men han synes det er ok jeg vil ha dem lavet, for han ved hvordan jeg har det med dem......

Men det er også 100% for min egen skyld at jeg vil......

Anmeld

22. juli 2009

ønskebørn74

Eva skriver:

Jeg havde heller aldrig fået det gjort da jeg var sammen med min x...han kunne ikke se der var nogen grund til det og hvis nu det blev grimt og det koster og bla bla bla...men hvad hvis det gjorde MIG glad-smiler
Så da jeg blev selv, så kunne jeg endelig gøre som jeg havde det bedst med..
Knus..

Tror det bliver svært at lave mine pæne... Selvom der ikke er helt så meget fyld... Har jeg stadig en str H... Hvis jeg er heldig en G.... Har set resultatet af mange reduktioner... Synes det er sjællent det bliver helt fint...

Så jeg må leve med dem...

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

ønskebarn74 skriver:

Tror det bliver svært at lave mine pæne... Selvom der ikke er helt så meget fyld... Har jeg stadig en str H... Hvis jeg er heldig en G.... Har set resultatet af mange reduktioner... Synes det er sjællent det bliver helt fint...

Så jeg må leve med dem...

Ok...jeg lå sammen med en der fik det gjort...og hun endte med bryster som ligner mine fuldstændig...det var så også samme dag og samme sted hun fik lavet med dem...du skal bare vælge den rigtige....præcis som med mit brystløft, så er der sørme mange bryster der bliver grimme bagefter-smiler
Knus Eva..

Anmeld

23. juli 2009

JustAnotherName

Jules skriver:

Ved godt de kloge hoveder siger amning ikke ødelægger brysterne...Men så ved jeg ikke lige hvad skal have skylden for at mine nu er uden fyld
Var glade for mine inden jeg blev gravid....

Jeg kunne have skrevet det nøjagtigt samme !!

Anmeld

23. juli 2009

Mor.sander

Jeg er fuldt ud tilfred med mine bryster , men jeg er måske også en af de heldige vis bryster ikke har ændret sig meget påtrods af to omgange amning.

Anmeld

23. juli 2009

Stineve

Jeg ved egentlig heller ikke hvorfor vi altid skal være så fikseret på vores bryster ...  hehe.. men måske fordi det er det vi føler vi "viser", som det aller første til verden og folk når vi går nogle steder, fordi de sidder alleforrest og ikke er gemt!??... ja okay, jeg håber i forstår mit kringelede svar...

Jeg selv er egentlig forholdsvis glad for mine brysters form og str.. hvis det ikke var fordi de gav mig så mange gener... desværre... de måtte gerne have stoppet deres udvikling lidt tidligere, der var de nu bedst!..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.