Positiv g-test efter tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2013

Amanda-P

l.kjoeller skriver:

Stort tillykke 

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

isabellasmor

Amanda-P skriver:

Hej damer!

Se hvad jeg har fået for allerførste gang i mit liv
Jeg har testdag i dag, tog en test i morges, som jeg smed ud efter et par minutter, da den - SOM SÆDVANLIG - kun viste én streg. Men dum og håbefuld som jeg altid er, får jeg taget et kig på den et par timer senere, og den viser denne lille utydelige streg. Eller er det mig der er ved og blive skør?
Jeg er fuldstændig klar over, at man ikke kan stole på en falsk positiv test. Men den har dog givet mig et spinkelt håb om, at der denne gang er gevinst
Er der andre, der har prøvet noget lignende?
Jeg tager en ny senere og krydser alt hvad jeg kan for at den er der!

Wish me luck!!

Min mor oplevede det samme, og det resulterede i min lillebror som idag er 1 år gammel 

Anmeld

20. oktober 2013

Manna

Amanda-P skriver:

Hej med jer!

.. Lige en lille update her fra
Jeg testede i går aftes og igen her til morgen - begge POSITIVE inden for tid!! Den på billedet er fra i morges
Så nu flyver der 1000 tanker gennem hovedet på mig, samtidig med at jeg bare er så super glad og lykkelig

Og efter en dejlig weekend i det københavnske, går turen nu hjem til Bornholm, hvor kæresten skal have den gode nyhed

.. Super god søndag til jer alle

jaaaaaaahhhh!d
Tillykke og god tur hjem med den dejlige nyhed.

Manna

Anmeld

20. oktober 2013

Tulipan

Amanda-P skriver:

Hej med jer!

.. Lige en lille update her fra
Jeg testede i går aftes og igen her til morgen - begge POSITIVE inden for tid!! Den på billedet er fra i morges
Så nu flyver der 1000 tanker gennem hovedet på mig, samtidig med at jeg bare er så super glad og lykkelig

Og efter en dejlig weekend i det københavnske, går turen nu hjem til Bornholm, hvor kæresten skal have den gode nyhed

.. Super god søndag til jer alle

Tillykke hvor er det bare super fedt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.