Positiv g-test efter tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24.448 visninger
33 svar
29 synes godt om
19. oktober 2013

Amanda-P

Hej damer!

Se hvad jeg har fået for allerførste gang i mit liv
Jeg har testdag i dag, tog en test i morges, som jeg smed ud efter et par minutter, da den - SOM SÆDVANLIG - kun viste én streg. Men dum og håbefuld som jeg altid er, får jeg taget et kig på den et par timer senere, og den viser denne lille utydelige streg. Eller er det mig der er ved og blive skør?
Jeg er fuldstændig klar over, at man ikke kan stole på en falsk positiv test. Men den har dog givet mig et spinkelt håb om, at der denne gang er gevinst
Er der andre, der har prøvet noget lignende?
Jeg tager en ny senere og krydser alt hvad jeg kan for at den er der!

Wish me luck!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2013

Mor til Ella

Amanda-P skriver:

Hej damer!

Jeg har testdag i dag, tog en test i morges, som jeg smed ud efter et par minutter, da den - SOM SÆDVANLIG - kun viste én streg. Men dum og håbefuld som jeg altid er, får jeg taget et kig på den et par timer senere, og den viser denne lille utydelige streg. Eller er det mig der er ved og blive skør?
Jeg er fuldstændig klar over, at man ikke kan stole på en falsk positiv test. Men den har dog givet mig et spinkelt håb om, at der denne gang er gevinst

Wish me luck!!

Hvad test er det???

Tag en ny om nogle dage

Anmeld

19. oktober 2013

Amanda-P

Mor til Ella skriver:

Hvad test er det???

Tag en ny om nogle dage

Det er Valmed Er det dem man ikke altid kan stole på, eller?

Anmeld

19. oktober 2013

Mor til Ella

Amanda-P skriver:

Det er Valmed Er det dem man ikke altid kan stole på, eller?

Tja, jeg kan jo kun sige hvad mine erfaringer er

Og i de 2 første måneder testede jeg med valmed, ALLE blev positive efter tid. Og var altså ikke gravid nogen af gangene Ikke for at tage modet fra dig.

Jeg har begge gange kun kunne stole på den digitale, kan åbenbart først teste sent på de alm. Men de er jo også forfærdelig dyre

Der er vist nogle man kan teste på 6 dage før forventet mens, noget i retning af RFFU eller sådan noget

Jeg for at du får en positiv inden for tid om nogle dage.

Anmeld

19. oktober 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Amanda-P skriver:

Hej damer!

Wish me luck!!

Jeg har også prøvet det. Den viste sig dog at være negativ.  

En skrev til mig at det godt kan være rest farve der udløser det. Men krydser for at det ikke er tilfældet ved dig.  

Krydser for at der er en lille spire på vej. 

Anmeld

19. oktober 2013

Amanda-P

Prinsen & prinsessen <3 skriver:

Jeg har også prøvet det. Den viste sig dog at være negativ.  

En skrev til mig at det godt kan være rest farve der udløser det. Men krydser for at det ikke er tilfældet ved dig.  

Krydser for at der er en lille spire på vej. 

Øv altså, hvor skuffende

Jeg håber, at den er der om et par dage

Og tak for svar

Anmeld

19. oktober 2013

stjernehimmel

Amanda-P skriver:

Øv altså, hvor skuffende

Jeg håber, at den er der om et par dage

Og tak for svar

For at den er der..... Dem fra rema er billige og er rimelig gode ril at opfange tidligt ;-) 

Anmeld

19. oktober 2013

Amanda-P

Mor til Ella skriver:

Tja, jeg kan jo kun sige hvad mine erfaringer er

Og i de 2 første måneder testede jeg med valmed, ALLE blev positive efter tid. Og var altså ikke gravid nogen af gangene Ikke for at tage modet fra dig.

Jeg har begge gange kun kunne stole på den digitale, kan åbenbart først teste sent på de alm. Men de er jo også forfærdelig dyre

Der er vist nogle man kan teste på 6 dage før forventet mens, noget i retning af RFFU eller sådan noget

Jeg for at du får en positiv inden for tid om nogle dage.

Ihh altså, dumme Valmed
Alle mine test igennem tiden har bare altid været bragende negative - også efter tid. Så jeg fik mig en lille overraskelse, da der pludselig var 2 streger

Men jeg slår koldt vand i blodet, ser tiden an og køber digitale test næste gang

Og tusind tak for svar

Anmeld

19. oktober 2013

Mutti2B

Min veninde prøvede det samme og hun har den dejligste datter i dag, så mist ikke håbet .

Nu er der så mange der siger at Valmed ikke er til at stole på, men jeg har altså aldrig fået 2 streger på en Valmed uden at være gravid . Og tro mig, jeg har testet maaaaange gange og også kigget på dem efter tid . Måske har dem der mener de har fået en falsk positiv egentlig haft en bio

Anmeld

19. oktober 2013

Amanda-P

stjernehimmel skriver:

For at den er der..... Dem fra rema er billige og er rimelig gode ril at opfange tidligt ;-) 

Så må jeg en tur i Rema!!
Tak for tippet - så håber jeg at heldet er med mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.