Positiv g-test efter tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2013

salix

Mutti2B skriver:

Min veninde prøvede det samme og hun har den dejligste datter i dag, så mist ikke håbet .

Nu er der så mange der siger at Valmed ikke er til at stole på, men jeg har altså aldrig fået 2 streger på en Valmed uden at være gravid . Og tro mig, jeg har testet maaaaange gange og også kigget på dem efter tid . Måske har dem der mener de har fået en falsk positiv egentlig haft en bio

jeg vil give dig helt ret... jeg har også altid kunne stole på vadmel... syntes dog at jeg oplever at de enten er sene til at vise resultet tit over 15 min eller bare ikke bliver vildt tydlige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2013

JohanneKR

Jeg har haft positive tests fra Valmed over tid, vel ca. en halv time senere. I begge tilfælde var jeg gravid, selvom der kun var én streg efter to min.

Krydser fingre for dig

Anmeld

19. oktober 2013

Tystys14

Amanda-P skriver:

Hej damer!

Se hvad jeg har fået for allerførste gang i mit liv
Jeg har testdag i dag, tog en test i morges, som jeg smed ud efter et par minutter, da den - SOM SÆDVANLIG - kun viste én streg. Men dum og håbefuld som jeg altid er, får jeg taget et kig på den et par timer senere, og den viser denne lille utydelige streg. Eller er det mig der er ved og blive skør?
Jeg er fuldstændig klar over, at man ikke kan stole på en falsk positiv test. Men den har dog givet mig et spinkelt håb om, at der denne gang er gevinst
Er der andre, der har prøvet noget lignende?
Jeg tager en ny senere og krydser alt hvad jeg kan for at den er der!

Wish me luck!!

Som du selv skriver kan du ikke stole på den er positiv. Men trods det så så alle mine g-test sådan ud efter en times tid og er altså gravid i uge 20 nu  Så jeg vover er forsigtigt og uden løfter at sige tillykke. Men kun pga mine test var ligesådan, og trods det er jeg gravid. 

Anmeld

19. oktober 2013

Amanda-P

Mutti2B skriver:

Min veninde prøvede det samme og hun har den dejligste datter i dag, så mist ikke håbet .

Nu er der så mange der siger at Valmed ikke er til at stole på, men jeg har altså aldrig fået 2 streger på en Valmed uden at være gravid . Og tro mig, jeg har testet maaaaange gange og også kigget på dem efter tid . Måske har dem der mener de har fået en falsk positiv egentlig haft en bio

Dejligt at der også er nogle positive erfaringer! Så er håber ikke smidt direkte i lokummet endnu

Ja, det kunne måske godt give mening hvis der har været tale om en bio, men det er bare slet ikke til at blive klog på alt det her graviditetssnak

Anmeld

19. oktober 2013

stjernehimmel

Amanda-P skriver:

Så må jeg en tur i Rema!!
Tak for tippet - så håber jeg at heldet er med mig

Så lidt ;-) når du har taget den kan du tag den ud af dens "stav" så er det MEgeT nemmere at se resultatet da jeg tit synes "glasses" er svært at se pga der er fejl i ;-) 

Anmeld

19. oktober 2013

cecilie1984

Amanda-P skriver:

Hej damer!

Se hvad jeg har fået for allerførste gang i mit liv
Jeg har testdag i dag, tog en test i morges, som jeg smed ud efter et par minutter, da den - SOM SÆDVANLIG - kun viste én streg. Men dum og håbefuld som jeg altid er, får jeg taget et kig på den et par timer senere, og den viser denne lille utydelige streg. Eller er det mig der er ved og blive skør?
Jeg er fuldstændig klar over, at man ikke kan stole på en falsk positiv test. Men den har dog givet mig et spinkelt håb om, at der denne gang er gevinst
Er der andre, der har prøvet noget lignende?
Jeg tager en ny senere og krydser alt hvad jeg kan for at den er der!

Wish me luck!!

Hej

Ja jeg har prøvet det samme

og testede bravende positiv ugen efter

hvis jeg var dig og er i tvivl og har svært ved at vente så køb dig en digital test kan ikke lige huske hvad de hedder, den brugte jeg anden gang jeg var gravid. Den siger gravid eller ikke gravid så er man ikke i tvivl, og i det du har test dag i dag kan du sagtens bruge den

de koser omkring 100 kr men pengene er testen værd

Anmeld

19. oktober 2013

Amanda-P

NV skriver:

Som du selv skriver kan du ikke stole på den er positiv. Men trods det så så alle mine g-test sådan ud efter en times tid og er altså gravid i uge 20 nu  Så jeg vover er forsigtigt og uden løfter at sige tillykke. Men kun pga mine test var ligesådan, og trods det er jeg gravid. 

Uhh et lille håb kommer op i mig!

Tusind tak skal du have!!
Og stort tillykke med graviditeten - hvor er det skønt, og dejligt med nogle positive erfaringer !

Anmeld

19. oktober 2013

Amanda-P

cecilie1984 skriver:

Hej

Ja jeg har prøvet det samme

og testede bravende positiv ugen efter

hvis jeg var dig og er i tvivl og har svært ved at vente så køb dig en digital test kan ikke lige huske hvad de hedder, den brugte jeg anden gang jeg var gravid. Den siger gravid eller ikke gravid så er man ikke i tvivl, og i det du har test dag i dag kan du sagtens bruge den

de koser omkring 100 kr men pengene er testen værd

Det var da herligt!

Ja jeg kan forstå på de erfarne kvinder herinde, at jeg skal en tur i Rema, samt på jagt efter de digitale. Må hellere kaste mig ud i en helgardering

Tak for svar

Anmeld

19. oktober 2013

cecilie1984

Amanda-P skriver:

Det var da herligt!

Ja jeg kan forstå på de erfarne kvinder herinde, at jeg skal en tur i Rema, samt på jagt efter de digitale. Må hellere kaste mig ud i en helgardering

Tak for svar

glæder mig til en opdate

held og lykke

ellers kan du købe dem i førex også

Anmeld

19. oktober 2013

Amanda-P

stjernehimmel skriver:

Så lidt ;-) når du har taget den kan du tag den ud af dens "stav" så er det MEgeT nemmere at se resultatet da jeg tit synes "glasses" er svært at se pga der er fejl i ;-) 

Haha, hvor herligt med alle de tips og tricks

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.