Positiv g-test efter tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2013

Alberte&Mor <3

Amanda-P skriver:

Hej damer!

Se hvad jeg har fået for allerførste gang i mit liv
Jeg har testdag i dag, tog en test i morges, som jeg smed ud efter et par minutter, da den - SOM SÆDVANLIG - kun viste én streg. Men dum og håbefuld som jeg altid er, får jeg taget et kig på den et par timer senere, og den viser denne lille utydelige streg. Eller er det mig der er ved og blive skør?
Jeg er fuldstændig klar over, at man ikke kan stole på en falsk positiv test. Men den har dog givet mig et spinkelt håb om, at der denne gang er gevinst
Er der andre, der har prøvet noget lignende?
Jeg tager en ny senere og krydser alt hvad jeg kan for at den er der!

Wish me luck!!

Min første g-test blev os positiv efter tid, så håber meget at det er det samme ved dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2013

Amanda-P

Hvor er det dejligt med alle de erfaringer (klamrer mig dog ydmygt til de lykkelige historier )
Jeg kommer med en update så snart jeg ved mere!

.. Masser af lækkert baby støv til miiiig!

Anmeld

19. oktober 2013

Amanda-P

cecilie1984 skriver:

glæder mig til en opdate

held og lykke

ellers kan du købe dem i førex også

Tusind tak skal du have!

Anmeld

19. oktober 2013

Manna

jeg testede positiv før forventet mens og efter tid.
Jeg er stadig gravid :-)
Først var det med Clinic, derefter Valmed.
Held og lykke

Anmeld

19. oktober 2013

Mother-love

Jeg havde taget en test dagen før forventet mens. Men efter et par min. Smed jeg den ud.
Dagen efter tog jeg en ny og den begyndte at vise svagt positivt efter 4-5 min. Jeg tog så den op fra toiletspanden fra dagen i forvejen og den så ud som din på billedet. Og jeg har en sund og rask datter på snart 2 år og 5 mdr

Anmeld

19. oktober 2013

justagirl

Amanda-P skriver:

Det er Valmed Er det dem man ikke altid kan stole på, eller?

Allle de test, jeg har taget med valmed! er blevet positive efter tid.. og er 16+2 nu..  og de gange jeg har taget valmed uden at der har været gevindst! har der intet været efter tid! jeg vidste bare den var der for du så heldig som mig! tihihihi...

Anmeld

20. oktober 2013

Amanda-P

Hej med jer!

.. Lige en lille update her fra
Jeg testede i går aftes og igen her til morgen - begge POSITIVE inden for tid!! Den på billedet er fra i morges
Så nu flyver der 1000 tanker gennem hovedet på mig, samtidig med at jeg bare er så super glad og lykkelig

Og efter en dejlig weekend i det københavnske, går turen nu hjem til Bornholm, hvor kæresten skal have den gode nyhed

.. Super god søndag til jer alle
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. oktober 2013

stjernehimmel

Amanda-P skriver:

Hej med jer!

Jeg testede i går aftes og igen her til morgen - begge POSITIVE inden for tid!! Den på billedet er fra i morges
Så nu flyver der 1000 tanker gennem hovedet på mig, samtidig med at jeg bare er så super glad og lykkelig

Og efter en dejlig weekend i det københavnske, går turen nu hjem til Bornholm, hvor kæresten skal have den gode nyhed

Jubiiiii.... Stort tillykke :-) sikke endelig nyhed..... Gætter på turen hjem bliver ekstra lang Hihi 

Anmeld

20. oktober 2013

l.kjoeller

Amanda-P skriver:

Hej med jer!

Stort tillykke 

Anmeld

20. oktober 2013

Amanda-P

stjernehimmel skriver:

Jubiiiii.... Stort tillykke :-) sikke endelig nyhed..... Gætter på turen hjem bliver ekstra lang Hihi 

Tusind tak skal du have!
Ja turen bliver meeget lang, og kommer nok til at gå med, at fundere over hvordan jeg bedst muligt fejer benene HELT væk under ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.