Natascha og Bent får deres pige hjem..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2013

morethanperfect

mor:) skriver:

Kan du evt. smide et link? Kan kun finde bt der har taget uddrag af sagsmappen. Men jeg synes da IQ har en relevans.

Det er nok det jeg har læst ..

Syns jeg overhovedet ikke det har .

Min kæreste har en Iq som er ligeså lav , og han ved ikke ret meget .. Men han er da jordens bedste far alligevel .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
morethanperfect skriver:

Det er nok det jeg har læst ..

Syns jeg overhovedet ikke det har .

Min kæreste har en Iq som er ligeså lav , og han ved ikke ret meget .. Men han er da jordens bedste far alligevel .. 

Hvis man har en iq svarende til et lille barns så synes jeg da det er okay at kommunen kigger nærmere på sagen. Men iq alene har ingen betydning. Der er jo blevet foretaget en forældreevne undersøgelse som rummer mange aspekter. Men uanset er det dejligt de har fået deres datter tilbage og jeg håber de kan klare den store opgave.

Anmeld

17. oktober 2013

KTP86

Jeg er så glad!  Nu kan deres familieliv begynde 

Anmeld

17. oktober 2013

Millea

morethanperfect skriver:

Det vil sige , at hvis du f.eks får fjernet dit barn , og det var væk i 2 mdr. (udover den ene gang om ugen hvor du så det) ville du syns det var synd at det skulle hjem til dig ?? 
Så ville du ikke ha det ? Eller hvordan skal det forståes ?? 

Det skal forståes sådan at hvis det alligevel har været unødvendigt at barnet har været fjerne i 2 mdr (hvilke det vel på en eller anden måde har siden de får barnet igen) syntes jeg at det er syndt for barnet! 

Om det så har været nødvendigt eller ej..

Anmeld

17. oktober 2013

morethanperfect

Millea skriver:

Det skal forståes sådan at hvis det alligevel har været unødvendigt at barnet har været fjerne i 2 mdr (hvilke det vel på en eller anden måde har siden de får barnet igen) syntes jeg at det er syndt for barnet! 

Om det så har været nødvendigt eller ej..

Nåå ... Ja .. Det er rigtig synd for barnet .. Syns slet ikke det skulle ha været fjernet til at starte med ..  

Anmeld

17. oktober 2013

Stine1989

VråJepsen skriver:

Der er jo set fejl fra kommunens side af før. Men jo man kan da håbe det er det helt rigtige, og de vokser med opgaven. Folk har vel ret til at have deres tvivl, også kan tvivlen komme dem til gode :-)

Jeg forstår det ikke !
Så hellere NN fik hendes søn hjem da jeg synes hun fra start har virker lidt mere moden en NL ! Men håber da de vokser med opgaven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.