Natascha og Bent får deres pige hjem..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2013

grinny

VråJepsen skriver:

Der er jo set fejl fra kommunens side af før. Men jo man kan da håbe det er det helt rigtige, og de vokser med opgaven. Folk har vel ret til at have deres tvivl, også kan tvivlen komme dem til gode :-)

Selvfølgelig må folk tvivle det kan hverken jeg eller andre bestemme 

Jeg går bare ud fra at kommunen ved hvad de laver 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Bshizzle skriver:

Hvor er det bare fantastisk..!!

Kan slet ikke se hvorfor man skulle ha sine tvivl på dem som forældre, når de overhovede ikke har fået chancen til at ta sig af barnet der hjemme i roligere omgivelser.!

Syntes hellere kommunen skulle bruge deres penge på noget mere fornuftigt end at tvange fjerne børn som aldrig har fået chancen!

Pøj Pøj til den lille familie.

Anmeld

17. oktober 2013

morethanperfect skriver:

Syns det er rigtig skønt for dem !
De virker så kærlige og søde .. Dog lidt umodne , men derfor kan man sku godt være gode forældre .. Kommunens grund til at fjerne hende var jo også helt  hen i vejret . 

Kender du grunden? Var ikke klar over kommunen har udtalt sig?

Anmeld

17. oktober 2013

Jeg håber de klarer opgaven og ønsker dem al held og lykke

Anmeld

17. oktober 2013

Mor til Majbørn

mor:) skriver:

Jeg læste noget med, at kommunen vægtede at hendes IQ var 80 (normalbegavelse er 100) og at han var ekstremt ordblind.

.... jeg ved ikk helt hvad det første har af konsekvenser for at være mor, men det sidste er da godt nok et tosset argument.

Anmeld

17. oktober 2013

Elgaard73

Mor til Majbørn skriver:

Jeg læste noget med, at kommunen vægtede at hendes IQ var 80 (normalbegavelse er 100) og at han var ekstremt ordblind.

.... jeg ved ikk helt hvad det første har af konsekvenser for at være mor, men det sidste er da godt nok et tosset argument.

Det med IQ'en da en valid grund (hvis det altså passer, at hendes IQ er så lav) En IQ på 80, svarer til et lille barn's IQ, og jeg kan da godt forstå, hvis kommunen er bekymret for om et "lille barn", kan tage sig af et spædbarn. 

Jeg kender ikke meget til den aktualle sag, men kommentere blot på selve IQ spørgsmålet/påstanden.

Anmeld

17. oktober 2013

Mor til Majbørn skriver:

Det er okay at være lidt kildekritisk. Der står jo både ressourcer og bekymringer i sådan en rapport. Så er det jo forældrene der vælger hvad der skal komme frem i diverse programmer og ekstrabladet.

Anmeld

17. oktober 2013

Mor til Majbørn

Det er okay at være lidt kildekritisk. Der står jo både ressourcer og bekymringer i sådan en rapport. Så er det jo forældrene der vælger hvad der skal komme frem i diverse programmer og ekstrabladet.

Ja helt enig - men det var også bare for at oplyse om hvilke argumenter jeg tilfældigvis lige havde læst.

Det er ikke en udtømmende liste af den indsigt, de fagpersoner der har stået bag rapporterne besidder.

Anmeld

17. oktober 2013

morethanperfect

De har udtalt sig .. Prøv og søg på det

Anmeld

17. oktober 2013

morethanperfect skriver:

De har udtalt sig .. Prøv og søg på det

Kan du evt. smide et link? Kan kun finde bt der har taget uddrag af sagsmappen. Men jeg synes da IQ har en relevans.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.