Natascha og Bent får deres pige hjem..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.103 visninger
35 svar
96 synes godt om
16. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

Natascha og Bent får deres lille pige hjem igen.
Ville bare lige dele det med jer alle sammen, der har jo været en del debatter om det herinde.. :-)

Sætter os et link ind.
http://www.udeoghjemme.dk/Underholdning/De-unge-mo edre/2013/10/42-natascha-Linea-Fik-datter-hjem.asp x

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

Zelinasmor

VråJepsen skriver:

Natascha og Bent får deres lille pige hjem igen.
Ville bare lige dele det med jer alle sammen, der har jo været en del debatter om det herinde.. :-)

Sætter os et link ind.
http://www.udeoghjemme.dk/Underholdning/De-unge-mo edre/2013/10/42-natascha-Linea-Fik-datter-hjem.asp x

Ja, læste det også på facebook. Jeg synes det er SÅ godt kæmpet og fantastisk for dem at de endelig får chancen for at bevise noget. 

Anmeld

16. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

xoxotasha skriver:

Ja, læste det også på facebook. Jeg synes det er SÅ godt kæmpet og fantastisk for dem at de endelig får chancen for at bevise noget. 

Ja jeg sidder sgu med en lidt blandet følelse. Håber det er det rette for barnet :-)

Anmeld

16. oktober 2013

twinny

Puhha håber det er det rigtige for barnet. 

Anmeld

16. oktober 2013

Carina:-)

VråJepsen skriver:

Ja jeg sidder sgu med en lidt blandet følelse. Håber det er det rette for barnet :-)

Ja... Jeg  ved heller ikke lige om jeg skal juble...

Men håber da det kommer til at gå godt.

Anmeld

16. oktober 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Skulle lige til selv at skrive det her inde nu osse
Syntes det er fedt de får en chance da de osse kun fik gode anbefalinger på sygehuset.

Har gået på efterskole med bendt
Og hans lillesøster er kærester med min fætter og så lige hans søster skrive det på facebook

Så håber jeg bare at det er det bedste for alle

Anmeld

16. oktober 2013

roenlund

Jeg håber bare at de nu for den hjælp de har brug for, det lød på artiklen som om de måske skal bo på en familieinstitution eller have hjælp i hjemmet så forhåbentligt kommer det til at gå godt...

Anmeld

16. oktober 2013

Albertsen92

Dejligt, de fortjener det..
Synes de virker som nogle kærlige personer, og de er helt sikkert bedre forældre end mange andre her i dk

Anmeld

16. oktober 2013

B&J

jeg syntes det er fantastisk de også kan få lov at vise om de kan være forælder eller ej for det er jo ingen der ved noget om håber det bedste for den lille familie

Anmeld

16. oktober 2013

Millea

Stakkels barn.. Det har jo intet forhold til bent og NL.. (Hermed ikke sagt noget om de er/bliver gode forældre eller ej - det ved jeg jo ikke noget om)

Men syndt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.