Natascha og Bent får deres pige hjem..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2013

TinaPina

Phyy ja så må vi jo håbe at det går godt. Jeg har mine tvivl...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

AnonymMor

jeg syntes det er rigtig dejlig de endelig får chancen for og bevise hvad de kan. istedet for man fjerner barnet med det samme. når sygehuset kommer med så flotte udtagelser som de gør??

folk kan sagtens ændre sig når der kommer børn til!!

Anmeld

16. oktober 2013

Laulund87

Jeg synes de virker som nogle kærlige og omsorgsfulde mennesker der kan sætte barnets behov først. De er umodne ja, men med hjælp, støtte og vejledning tror jeg godt de kan klare det

Anmeld

16. oktober 2013

grinny

Forstår ikke hvorfor folk nu tvivler på om det er det rigtige at de får hende hjem? Lige som kommunen ikke fjerner uden en grund sender de vel heller ikke et barn hjem uden grund?

Så skal vi - endnu en gang - ikke bare gå ud fra at kommunen ved hvad de laver?

Hvis de er egnet som forældre er det jo det eneste rigtige sted for deres datter vel at være hos dem?

Anmeld

16. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

grinny skriver:

Forstår ikke hvorfor folk nu tvivler på om det er det rigtige at de får hende hjem? Lige som kommunen ikke fjerner uden en grund sender de vel heller ikke et barn hjem uden grund?

Så skal vi - endnu en gang - ikke bare gå ud fra at kommunen ved hvad de laver?

Hvis de er egnet som forældre er det jo det eneste rigtige sted for deres datter vel at være hos dem?

Der er jo set fejl fra kommunens side af før. Men jo man kan da håbe det er det helt rigtige, og de vokser med opgaven. Folk har vel ret til at have deres tvivl, også kan tvivlen komme dem til gode :-)

Anmeld

16. oktober 2013

HHC88

Jeg synes sgu det er fint at man giver dem en chance for at vise om de har de kompetencer der skal til som forældre, inden man bare flår barnet væk og træffer en beslutning.. For ganske vist er de umodne og uvisse på mange punkter, men derfor ikke sagt at man ikke kan være en god forælder eller lære nogle ting.

Skulle det vise sig at det vurderes at de ikke kan klare opgaven, ligger sikkerheden for barnet heldigvis i, at det bliver med støtte eller opsyn på den ene eller den anden måde fra kommunen, fra samme øjeblik de får hende hjem, så det ikke bliver en bekostning for barnet.. Men så har man i det mindste prøvet - kontra barnet er dømt til at vokse op i "fremmede hænder" og måske i forskellige familier indtil det fylder 18 år. 

Anmeld

16. oktober 2013

Bshizzle

Hvor er det bare fantastisk..!!

Kan slet ikke se hvorfor man skulle ha sine tvivl på dem som forældre, når de overhovede ikke har fået chancen til at ta sig af barnet der hjemme i roligere omgivelser.!

Syntes hellere kommunen skulle bruge deres penge på noget mere fornuftigt end at tvange fjerne børn som aldrig har fået chancen!

Pøj Pøj til den lille familie.

Anmeld

16. oktober 2013

MorDk

Millea skriver:

Stakkels barn.. Det har jo intet forhold til bent og NL.. (Hermed ikke sagt noget om de er/bliver gode forældre eller ej - det ved jeg jo ikke noget om)

Men syndt!

De har været sammen med deres datter hos plejefamilien hver mandag... ikke mange timer... men de har da været sammen.

Anmeld

16. oktober 2013

morethanperfect

Syns det er rigtig skønt for dem !
De virker så kærlige og søde .. Dog lidt umodne , men derfor kan man sku godt være gode forældre .. Kommunens grund til at fjerne hende var jo også helt  hen i vejret . 

Anmeld

16. oktober 2013

morethanperfect

Millea skriver:

Stakkels barn.. Det har jo intet forhold til bent og NL.. (Hermed ikke sagt noget om de er/bliver gode forældre eller ej - det ved jeg jo ikke noget om)

Men syndt!

Det vil sige , at hvis du f.eks får fjernet dit barn , og det var væk i 2 mdr. (udover den ene gang om ugen hvor du så det) ville du syns det var synd at det skulle hjem til dig ?? 
Så ville du ikke ha det ? Eller hvordan skal det forståes ?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.