Aldersforskel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2013

BigHope13

EnSødMor skriver:

Hvor mange år er der imellem dig og din kæreste?

Hvordan har du det med det?

Fordele/ulemper?

Hvor syntes du grænsen går? 

Her er der lidt over 10 år imellem mig og min skønne kæreste jeg var 18 da vi fandt sammen og han var lige fyldt 29 .
Vi har haft det rigtig godt sammen lige fra dag 1. han var min første rigtig kæreste og han har simpelthen været den bedste partner for mig.
vi har nu været sammen i 7 år og har termin med vores første barn om 2 uger

for mig har alder ingen betydning, mine forældre var der også 15 års forskel imellem

tror min grænse er hvis der er over 20 års forskel. så vil jeg have den der jamen det kunne jo være min far agtig følelse men vi er jo heldigvis alle forskellige og jeg har haft det helt perfekt med en erfaren mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

Vilgerneværegravid

Der er 5 år mellem min kæreste og jeg og jeg synes det passer rigtig godt. Jeg synes ikke man kan sætte en grænse for aldersforskel. Jeg har en veninde vis mand er 20 år ældre end hende og de har det rigtig godt og passer godt sammen. Kender et andet par, hvor kvinden er 12 år ældre end sin mand og de har det også godt. Så længe folk passer sammen og trives, er det op til dem. Kærlighed kender ingen alder

Anmeld

17. oktober 2013

Tystys14

EnSødMor skriver:

Hvor mange år er der imellem dig og din kæreste?

Hvordan har du det med det?

Fordele/ulemper?

Hvor syntes du grænsen går? 

Her er der 14 års forskel, men synes det fantastisk, er selv 21 han er 35, nogle synes det er en voldsom forskel, men det fungere for os. Ser ingen ulemper ved det. Dog kan vi støde ind i små ting som minder en om de 14 år f.eks forleden da han begynder at snakke om dengang han havde en Walkman.  Der måbede han lidt over jeg ikke var helt sikker på hvad han snakkede om hi hi, men værre bliver det aldrig 7, 9, 13  Hi hi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.