"Familietjenester" (kørsel)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Hehe  det var sødt af dig  Men det er helt oppe i NordJylland 

Undskyld jeg lige blander mig, men hvor i Nordjylland??

Min mor har kæreste omkring Lemvig, og vi bor i Sønderjylland. Hun selv i trekantsområdet, så hvis det var på en strækning derover mod kunne jeg nok hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

har du tjekket herinde og set om der en venlig sjæl??(Hvilket der er mange af)

Neeej, men min kæreste overvejer at køre derhen efter vi har været hos svigerfamilien i weekenden, der er vi jo trods alt halvejs allerede.. 

Anmeld

14. oktober 2013

twinny

Anonym skriver:

Hehe  det var sødt af dig  Men det er helt oppe i NordJylland 

Ja okay det er meget langt væk fra mig. 

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Du skriver, at din kæreste sms'er med sin lillesøster omkring dette, hvorfor i alverden taler de ikke sammen i telefonen i stedet? Der er sket mange misforståelser over sms, som kunne være reddet ud i en telefonsamtale. 

Desuden skriver du, at du mistænker at det handler om griskhed fra Y's side. Jeg kan ærligt talt godt forstå han ikke gider køre 2x125 km for 300 kr, men sådan er vi så forskellige.

Jeg synes du bruger for meget energi på at tænke på Y's motiver.. I stedet for at gøre dig alverdens tanker om Y's motiver (han gider ikke/han er grisk etc.) vil det så ikke være nemmere rent faktisk at SPØRGE manden, hvad der skal til for at han vil hjælpe? (her vil jeg igen påpege at telefonen fører til færre misforståelser end sms) Evt. sætte et max-beløb I vil gå med til..?

Alternativt ville jeg, som andre skriver, droppe projektet og de sure miner overfor Y og kærestens lillesøster..

Han har jo netop sagt at DE skal have 500 kr for at hente det, for det koster det at køre 250 km i hans verden  Og nu er jeg selv bilejer, så det ved jeg da udemærket godt at det ikke gør.. Så jaa, det mener jeg er griskt..

Har ikke skrevet, at jeg mener at han ikke gider, for det plejer vi nok at skulle sige til hinanden i denne familie, hvis vi ikke gad eller kunne overskue det. 

De snakker faktisk aldrig i telefon.. Det hele foregår ved sms eller facebook.. Sådan kommunikerer de.

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Demosan skriver:

Hvis jeg ikke synes det var en 'fair' pris, så ville jeg bare sige pænt nej tak. Jeg ville ikke begynde at diskutere pris eller blive irriteret over det. Man beder jo om en (besværelig) tjeneste. Selvfølgelig gør man tjenester for ens familie - og jeg ville nok ikke have taget penge for det - men hvis det er de mener er rimeligt, så herre gud  

Min kæreste skrev jo også at vi ville finde en anden løsning også..

Vi ville kunne køre hele den strækning selv for 500 kr, og har ca 2,5-3 gange så langt..

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Undskyld jeg lige blander mig, men hvor i Nordjylland??

Min mor har kæreste omkring Lemvig, og vi bor i Sønderjylland. Hun selv i trekantsområdet, så hvis det var på en strækning derover mod kunne jeg nok hjælpe

Det i orden 

Det er i Åborg, men min kæreste overvejer at køre derop efter vi har besøgt svigerfamilien i weekenden.. Så er vi trods alt ca. halvvejs deroppe 

Anmeld

14. oktober 2013

Muffin_girl

Anonym skriver:

Det er jo svært at sige... Det er jo ikke fordi vi er ondskabsfulde eller lign. når vi er sammen med dem, men forsøger at hive ham med ind i flokken i stedet 

Nej tror bestemt heller ik i er ondskabsfulde..

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Ja okay det er meget langt væk fra mig. 

Ja, det ville slet slet ikke kunne svare sig med bro osv 

Anmeld

14. oktober 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Det i orden 

Det er i Åborg, men min kæreste overvejer at køre derop efter vi har besøgt svigerfamilien i weekenden.. Så er vi trods alt ca. halvvejs deroppe 

Åhh, helt deroppe... Det er svigerfamilien her der kører derop også. Lækkert din kæreste gider køre derop når i nu er næsten halvvejs.....

Må jeg spørge hvad det er i skal have hentet, -langt, og sælger vil ikke sende!!

ja, jeg er da røv nysgerrig

Anmeld

14. oktober 2013

C-Dog

Synes ikke du kan tillade dig at brokke dig over de siger nej. Alle har ret til at sige nej, Du aner jo reelt set ikke om de har en masse om ørene for tiden. Det har vi feks herhjemme, og jeg håber da ved gud ikke min familie snakker grimt om mig fordi jeg mangler overskud til at lave vennetjenester. Hvis det feks er deres økonomi der halter, og det kan den jo godt selv om man tjener godt, så er overskuddet der nogle gange bare ikke til at hjælpe andre. Ihvertfald ikke uden at skrabe lidt håndører sammen for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.