"Familietjenester" (kørsel)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Aalborg_Pigen skriver:

Men hvis Y godt ved i ikke bryder sig om ham ? Og at hans kæreste prøver at beskytte ham, ja så vil hun nok ikke sige det. Bare min tanke

Men jo det kan sagtens handle om penge.

Hverken Y eller søsteren, kender selvfølgelig ikke til vores mening om ham..

Det startede småt, og har så bygget sig lettere og lettere op, og sådan noget som denne griskhed eller mangel på vilje/yst til at hjælpe, gør det jo ikke bedre (for mig og min kæreste i hvert fald)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

nederen at sælgeren ikke vil sende. og i kender ikke nogen der bor tættere på end i gør? eller kan finde gaven et sted der ligger tættere på.. ellers ville jeg nok finde noget andet, selvom at det er mega surt.

Nej, de er de eneste i den landsdel vi kender 

Anmeld

14. oktober 2013

twinny

Hvor i landet er det? Så jeg vil gerne købe det for dig og sende til dig hvis det er. 

Anmeld

14. oktober 2013

Muffin_girl

Anonym skriver:

Hverken Y eller søsteren, kender selvfølgelig ikke til vores mening om ham..

Det startede småt, og har så bygget sig lettere og lettere op, og sådan noget som denne griskhed eller mangel på vilje/yst til at hjælpe, gør det jo ikke bedre (for mig og min kæreste i hvert fald)

Men tror du ikke de kan mærke det?  

Men jo det kan jeg sagtens forstå. 

Anmeld

14. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

Nej, de er de eneste i den landsdel vi kender 

har du tjekket herinde og set om der en venlig sjæl??(Hvilket der er mange af)

Anmeld

14. oktober 2013

bøllen

Anonym skriver:

Ja sådan er vi jo så forskellige..

I denne familie er vi vant til afstande.. 

Vi bor ikke nærmere en 200 km fra hinanden, så det er ikke fordi at en tur på 125 km generelt set ville være et problem... 

Jo jo det er rigtigt. 

Men jeg personligt syntes der er forskel på at køre km for at besøge familien. Og køre km for at hente en ting. Der går alligevel lidt tid med det. Så jeg syntes det er meget at forlange, om i er vant til at køre eller ej.

men ja vi er forskellige. 

Anmeld

14. oktober 2013

J P

Du skriver, at din kæreste sms'er med sin lillesøster omkring dette, hvorfor i alverden taler de ikke sammen i telefonen i stedet? Der er sket mange misforståelser over sms, som kunne være reddet ud i en telefonsamtale. 

Desuden skriver du, at du mistænker at det handler om griskhed fra Y's side. Jeg kan ærligt talt godt forstå han ikke gider køre 2x125 km for 300 kr, men sådan er vi så forskellige.

Jeg synes du bruger for meget energi på at tænke på Y's motiver.. I stedet for at gøre dig alverdens tanker om Y's motiver (han gider ikke/han er grisk etc.) vil det så ikke være nemmere rent faktisk at SPØRGE manden, hvad der skal til for at han vil hjælpe? (her vil jeg igen påpege at telefonen fører til færre misforståelser end sms) Evt. sætte et max-beløb I vil gå med til..?

Alternativt ville jeg, som andre skriver, droppe projektet og de sure miner overfor Y og kærestens lillesøster..

Anmeld

14. oktober 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Hvis jeg ikke synes det var en 'fair' pris, så ville jeg bare sige pænt nej tak. Jeg ville ikke begynde at diskutere pris eller blive irriteret over det. Man beder jo om en (besværelig) tjeneste. Selvfølgelig gør man tjenester for ens familie - og jeg ville nok ikke have taget penge for det - men hvis det er de mener er rimeligt, så herre gud  

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Hvor i landet er det? Så jeg vil gerne købe det for dig og sende til dig hvis det er. 

Hehe  det var sødt af dig  Men det er helt oppe i NordJylland 

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Aalborg_Pigen skriver:

Men tror du ikke de kan mærke det?  

Men jo det kan jeg sagtens forstå. 

Det er jo svært at sige... Det er jo ikke fordi vi er ondskabsfulde eller lign. når vi er sammen med dem, men forsøger at hive ham med ind i flokken i stedet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.