HJÆLP, hvor bliver mens af???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Sisse Vinther skriver:

Jo, vi har nu vidst det siden jeg var meget tidligt henne. Jeg kom ind til lægen 5+2 hvor vi havde vidst det et par uger, og havde testet positivt hjemme, så bad han os komme igen 4 uger efter (til blodprøverne) og så skulle jeg igen vente 3 uger, til NF. Nu er der så HELDIGVIS kun én uge til!

Og jo tak.. Jeg har selv indtil nu troet at det var en lille søhest-lignende skabning som rumsterede rundt derinde og legede koldbøttefabrik, men de andre siger det er et helt miniaturemenneske.

Hehe ja det er utroligt at man kan bære så perfekt en lille skabning i sin egen krop 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

ErSkruk skriver:

Så ville min krop være ekstrem god til at snyde mig. Jeg har altid kunne vide hvornår jeg skulle tage æl-test for at få en bragende positiv. Så jeg er 99 % sikker på at jeg havde det.

Men igen, det kan da selvfølgelig godt ske, at jeg ikke havde det.

Det skal nu nok passe, og så har jeg jo fået svar på at man faktisk godt kan gå mere end 14-16 dage uden mens efter æl uden at være gravid. Mon ikke min mens dukker op en gang 

Anmeld

16. oktober 2013

Anonym trådstarter

Så kom den længe "ventede" mens...  Alle tanker fylder mit hoved nu, fejler jeg mon noget siden det ikke lykkedes og vi gjorde alt "efter bogen"? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.