HJÆLP, hvor bliver mens af???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2013

Anonym trådstarter

Astrid1984 skriver:

Okay. Kroppen er ikke nem at blive klog på Hvilken dag er du på nu i din cyklus?

Nej det er den godt nok ikke  Det er ikke sjovt når man gerne vil vide og have styr på alt. Er på CD 52 plus minus en dag, kan ikke lige huske. 6+1 regnet ud fra ægløsning, men dog som sagt med negativ test i går. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2013

dina1980

kender alt til at gå og vente på mens, jeg har ik set skyggen af mens i 11 uger og 2 dage nu, går bare og venter på det kommer så jeg kan få fryse æg op... men det  lyder godt nok underligt at når du har haft ægløsning at den så ikke kommer

Anmeld

12. oktober 2013

Sisse Vinther

Anonym skriver:

Hej

Jeg har VIRKELIG brug for råd.

Jeg er klar over at p-pille stop kan give uregelmæssig mens, men er det uregelmæssig som i, at det svinger hvornår og om man har ægløsning, men at mens altid kommer ca 14 dage efter man nu har ægløsning eller kan man godt få ægløsning og så ingen mens efterfølgende?

Lidt indviklet men håber i forstår. Er bare forvirret over at der er gået 28 dage siden jeg havde ægløsning og stadig ingen mens?

KUNNE det tænkes at du var gravid?

Anmeld

12. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ville nok få en blodprøve hos lægen, på mandag

Anmeld

12. oktober 2013

Anonym trådstarter

dina1980 skriver:

kender alt til at gå og vente på mens, jeg har ik set skyggen af mens i 11 uger og 2 dage nu, går bare og venter på det kommer så jeg kan få fryse æg op... men det  lyder godt nok underligt at når du har haft ægløsning at den så ikke kommer

Ej hvor frustrerende  føler med dig! Jeg forstår heller ikke at ægget kan gå i stå efter ægløsning, har hørt at hvis man tænker meget over det kan det påvirke kroppen men hvordan kan man sænke ægget i sin vej ned/ud eller hvad man nu skal sige...

Anmeld

12. oktober 2013

Anonym trådstarter

Sisse Vinther skriver:

KUNNE det tænkes at du var gravid?

Jeg ved godt nok ikke noget mere?? Har jo taget en test senest i går som var negativ, det var så ikke morgen urin men havde ikke været på toilet i over fire timer. 

Anmeld

12. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Ville nok få en blodprøve hos lægen, på mandag

Gad vide om de vil det når det kun er fire måneder siden jeg stoppede med p-piller. Tænker om blodprøven vil vise noget når urinen ikke gør... 

Anmeld

12. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Gad vide om de vil det når det kun er fire måneder siden jeg stoppede med p-piller. Tænker om blodprøven vil vise noget når urinen ikke gør... 

Du kan bare insistere sig at du er 100% sikker på du har haft æl (fortæl det samme som du har gjort her) og sig at du godt vil have en afklaring. Og jo, en blodprøve kan vise Hcg længe før en test  

har du haft en hel cyklus efter pillestop endnu?  Og hvor lang var den.? Eller er du på første cyklus? 

Anmeld

12. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Du kan bare insistere sig at du er 100% sikker på du har haft æl (fortæl det samme som du har gjort her) og sig at du godt vil have en afklaring. Og jo, en blodprøve kan vise Hcg længe før en test  

har du haft en hel cyklus efter pillestop endnu?  Og hvor lang var den.? Eller er du på første cyklus? 

Men kan den også vise Hcg nok svarende til graviditet uden det kan ses i urinen? Jeg plejer nu nok også at kunne være bestemt så det kunne være jeg skulle prøve, er bare bange for at jeg får kørt det op og så bliver skuffey , men så får jeg selvfølgelig vished. Det er anden cyklus siden stop sidste var omkring 50 så hvis denne skulle være magentil skulle jeg have min mens i dag. Mener at kunne huske jeg også havde meget lang cyklus før jeg overhovedet startede på p-piller, men så er det jo bare mærkeligt at jeg havde æl helt tilbage den 13/9??? 

Anmeld

12. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Men kan den også vise Hcg nok svarende til graviditet uden det kan ses i urinen? Jeg plejer nu nok også at kunne være bestemt så det kunne være jeg skulle prøve, er bare bange for at jeg får kørt det op og så bliver skuffey , men så får jeg selvfølgelig vished. Det er anden cyklus siden stop sidste var omkring 50 så hvis denne skulle være magentil skulle jeg have min mens i dag. Mener at kunne huske jeg også havde meget lang cyklus før jeg overhovedet startede på p-piller, men så er det jo bare mærkeligt at jeg havde æl helt tilbage den 13/9??? 

Ja, den kan vise Hcg helt ned til 1-2 mener jeg, hvor en urintest først reagerer på et Hcg-niveau på 20-25 så jeg vil mene at du 100% sikkert kan stole på en blodprøve. 

Hmm. Altså det virker ikke så underligt når den sidste cyklus også var meget lang, men det er da sært når du mener at have haft æl  

Ligemeget hvad, så synes jeg du skal få en blodprøve, så ved du om du bare skal vente på den skide mens og æl derfor må have været falsk på en eller anden måde, eller om du faktisk er gravid, men bare producerer Hcg langsomt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.