Anonym skriver:
Men kan den også vise Hcg nok svarende til graviditet uden det kan ses i urinen? Jeg plejer nu nok også at kunne være bestemt så det kunne være jeg skulle prøve, er bare bange for at jeg får kørt det op og så bliver skuffey , men så får jeg selvfølgelig vished. Det er anden cyklus siden stop sidste var omkring 50 så hvis denne skulle være magentil skulle jeg have min mens i dag. Mener at kunne huske jeg også havde meget lang cyklus før jeg overhovedet startede på p-piller, men så er det jo bare mærkeligt at jeg havde æl helt tilbage den 13/9???
Ja, den kan vise Hcg helt ned til 1-2 mener jeg, hvor en urintest først reagerer på et Hcg-niveau på 20-25
så jeg vil mene at du 100% sikkert kan stole på en blodprøve.
Hmm. Altså det virker ikke så underligt når den sidste cyklus også var meget lang, men det er da sært når du mener at have haft æl
Ligemeget hvad, så synes jeg du skal få en blodprøve, så ved du om du bare skal vente på den skide mens og æl derfor må have været falsk på en eller anden måde, eller om du faktisk er gravid, men bare producerer Hcg langsomt 
Anmeld