HJÆLP, hvor bliver mens af???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.524 visninger
32 svar
3 synes godt om
11. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har VIRKELIG brug for råd.

Jeg er klar over at p-pille stop kan give uregelmæssig mens, men er det uregelmæssig som i, at det svinger hvornår og om man har ægløsning, men at mens altid kommer ca 14 dage efter man nu har ægløsning eller kan man godt få ægløsning og så ingen mens efterfølgende?

Lidt indviklet men håber i forstår. Er bare forvirret over at der er gået 28 dage siden jeg havde ægløsning og stadig ingen mens?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

Mitlivsommooor

Anonym skriver:

Hej

Jeg har VIRKELIG brug for råd.

Jeg er klar over at p-pille stop kan give uregelmæssig mens, men er det uregelmæssig som i, at det svinger hvornår og om man har ægløsning, men at mens altid kommer ca 14 dage efter man nu har ægløsning eller kan man godt få ægløsning og så ingen mens efterfølgende?

Lidt indviklet men håber i forstår. Er bare forvirret over at der er gået 28 dage siden jeg havde ægløsning og stadig ingen mens?

Det lyder meget mystisk, og du er ikke gravid?

Anmeld

11. oktober 2013

lille-fisen

Hmm.. Hvor lang en cyklus giver det dig denne måned? (Antal dage fra sidste mens til nu). Hvis du ikke er gravid skal den nok komme - har også prøvet af have en cyklus på ml 30 og 40 dage når der har været lidt rod i min cyklus.

Anmeld

11. oktober 2013

Astrid1984

Hvis du næsten lige et stoppet på p piller kan der sagtens gå noget tid før ens cyklus er stabil igen. Min cyklus når ikke at blive stabil, men det er som det er.

Anmeld

12. oktober 2013

Anonym trådstarter

Kyed skriver:

Det lyder meget mystisk, og du er ikke gravid?

Tror jeg ikke. Tog en negativ test i eftermiddag 

Anmeld

12. oktober 2013

Anonym trådstarter

lille-fisen skriver:

Hmm.. Hvor lang en cyklus giver det dig denne måned? (Antal dage fra sidste mens til nu). Hvis du ikke er gravid skal den nok komme - har også prøvet af have en cyklus på ml 30 og 40 dage når der har været lidt rod i min cyklus.

Er på dag 51 nu, forventet mens dag hvis man tager efter min sidste cyklus? 

Anmeld

12. oktober 2013

Anonym trådstarter

Astrid1984 skriver:

Hvis du næsten lige et stoppet på p piller kan der sagtens gå noget tid før ens cyklus er stabil igen. Min cyklus når ikke at blive stabil, men det er som det er.

Det er kun fire måneder siden jeg stoppede på p-piller. Men forstår ikke hvordan cyklus fra ægløsning til mens kan svinge? Hvis ægget er frigivet, hvordan kan det så bare gå i stå på vej ned? 

Anmeld

12. oktober 2013

Astrid1984

Anonym skriver:

Det er kun fire måneder siden jeg stoppede på p-piller. Men forstår ikke hvordan cyklus fra ægløsning til mens kan svinge? Hvis ægget er frigivet, hvordan kan det så bare gå i stå på vej ned? 

Bruger du æl teste siden du ved hvornår du har ægløsning?

Anmeld

12. oktober 2013

Anonym trådstarter

Astrid1984 skriver:

Bruger du æl teste siden du ved hvornår du har ægløsning?

Ja det gjorde jeg nemlig  og havde ælslim præcis en uge inden hvilket ca er max så vidt jeg har læst mig frem til? Og mens lignende mave smerter på dagen for positiv æl test. Så det undre mig hvis den var falsk positiv.  

Anmeld

12. oktober 2013

Astrid1984

Anonym skriver:

Ja det gjorde jeg nemlig  og havde ælslim præcis en uge inden hvilket ca er max så vidt jeg har læst mig frem til? Og mens lignende mave smerter på dagen for positiv æl test. Så det undre mig hvis den var falsk positiv.  

Okay. Kroppen er ikke nem at blive klog på Hvilken dag er du på nu i din cyklus?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.