HJÆLP, hvor bliver mens af???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ja det har du ret i  Men troede kroppen altid kunne svinge i hcg op til 5 sådan at det kun er hvis man er derover at man er gravid. Men mangler i hvert fald vished ja!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

Sisse Vinther

Anonym skriver:

Jeg ved godt nok ikke noget mere?? Har jo taget en test senest i går som var negativ, det var så ikke morgen urin men havde ikke været på toilet i over fire timer. 

Prøv at vent et par dage, og så test igen.
Ellers så ved jeg da heller ikke hvad det skulle være...

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

Sisse Vinther skriver:

Prøv at vent et par dage, og så test igen.
Ellers så ved jeg da heller ikke hvad det skulle være...

Jeg tror også jeg kommer til at teste igen om nogle dage :-) Hvis ikke der er sket noget nyt på fredag ringer jeg til lægen mandag da jeg ved graviditet ville være 7+3 og vil jo gerne have mulighed for en nakkefoldsscanning til den tid såå ruster mig med tålmodighed. 

Anmeld

13. oktober 2013

ErSkruk

Jeg ved ikke om det hjælper, at jeg fortæller dig min historie om, da jeg stoppede på p-piller, men det kunne måske være nogenlunde samme form for forløb.

Jeg stoppede på ppiller og havde derefter mens i 3 uger!! Det var virkelig forfærdeligt, men altså der efter blev jeg så nervøs for, at jeg var blevet gravid, da kondomet sprang i de samme dage, hvor jeg have æl. Jeg blev derfor helt vildt nervøs og testede og testede, men ikke nogen positiv test eller nogen mens i sigte. Da der var gået 8 uger og der stadig ikke var nogen tegn på mens og negative tests tog jeg til lægen, som tog en blodprøve. Da blodprøven var taget faldt jeg lidt til ro og vupti, to dage efter fik jeg mens i 5 dage og næste cyklus var på 21 dage. Jeg kunne godt gætte mig til, hvad blodprøven fortalte nogle dage efter.

Anmeld

13. oktober 2013

Sisse Vinther

Anonym skriver:

Jeg tror også jeg kommer til at teste igen om nogle dage :-) Hvis ikke der er sket noget nyt på fredag ringer jeg til lægen mandag da jeg ved graviditet ville være 7+3 og vil jo gerne have mulighed for en nakkefoldsscanning til den tid såå ruster mig med tålmodighed. 

Jeg skal først til NF om 8 dage, og der er jeg 12+6... synes det er langt og synes de rer så længe til

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

ErSkruk skriver:

Jeg ved ikke om det hjælper, at jeg fortæller dig min historie om, da jeg stoppede på p-piller, men det kunne måske være nogenlunde samme form for forløb.

Jeg stoppede på ppiller og havde derefter mens i 3 uger!! Det var virkelig forfærdeligt, men altså der efter blev jeg så nervøs for, at jeg var blevet gravid, da kondomet sprang i de samme dage, hvor jeg have æl. Jeg blev derfor helt vildt nervøs og testede og testede, men ikke nogen positiv test eller nogen mens i sigte. Da der var gået 8 uger og der stadig ikke var nogen tegn på mens og negative tests tog jeg til lægen, som tog en blodprøve. Da blodprøven var taget faldt jeg lidt til ro og vupti, to dage efter fik jeg mens i 5 dage og næste cyklus var på 21 dage. Jeg kunne godt gætte mig til, hvad blodprøven fortalte nogle dage efter.

Det er så rart at høre andres erfaringer. Er du sikker på at du havde æl, nogle gange kan kroppen jo snyde. Jeg har jo taget en positiv æl test og sexede dagen inden på dagen og dagen efter så mener chancerne er til stede. Men måske en blodprøve der siger negativ kan få tankerne væk så mens kan komme. Er bare bange for nåle 

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

Sisse Vinther skriver:

Jeg skal først til NF om 8 dage, og der er jeg 12+6... synes det er langt og synes de rer så længe til

Puha kunne godt forestille mig at ventetiden er ulidelig næsten Det er vel også lidt sent du er afsted? Men dejligt i det mindste at være nået dertil hvor der er en lille spire i maven TILLYKKE  Jeg tænker også på den blodprøve man skal have til nf er det ikke i uge 9 der skal man jo så vide om man er gravid eller ej for at få taget en. 

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Dagens opdatering, 6+3 i forhold til æl stadig ingen mens og har lige taget en negativ gtest. 

Anmeld

14. oktober 2013

Sisse Vinther

Anonym skriver:

Puha kunne godt forestille mig at ventetiden er ulidelig næsten Det er vel også lidt sent du er afsted? Men dejligt i det mindste at være nået dertil hvor der er en lille spire i maven TILLYKKE  Jeg tænker også på den blodprøve man skal have til nf er det ikke i uge 9 der skal man jo så vide om man er gravid eller ej for at få taget en. 

Jo, vi har nu vidst det siden jeg var meget tidligt henne. Jeg kom ind til lægen 5+2 hvor vi havde vidst det et par uger, og havde testet positivt hjemme, så bad han os komme igen 4 uger efter (til blodprøverne) og så skulle jeg igen vente 3 uger, til NF. Nu er der så HELDIGVIS kun én uge til!

Og jo tak.. Jeg har selv indtil nu troet at det var en lille søhest-lignende skabning som rumsterede rundt derinde og legede koldbøttefabrik, men de andre siger det er et helt miniaturemenneske.

Anmeld

14. oktober 2013

ErSkruk

Anonym skriver:

Det er så rart at høre andres erfaringer. Er du sikker på at du havde æl, nogle gange kan kroppen jo snyde. Jeg har jo taget en positiv æl test og sexede dagen inden på dagen og dagen efter så mener chancerne er til stede. Men måske en blodprøve der siger negativ kan få tankerne væk så mens kan komme. Er bare bange for nåle 

Så ville min krop være ekstrem god til at snyde mig. Jeg har altid kunne vide hvornår jeg skulle tage æl-test for at få en bragende positiv. Så jeg er 99 % sikker på at jeg havde det.

Men igen, det kan da selvfølgelig godt ske, at jeg ikke havde det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.