Jeg har det "fint" med at mine børn kommer til skade, det sker jo, de er i en læreproces og den tager lang tid... Faktisk hele livet, jeg snubler da stadig over mine egne fødder nogle gange 
Vores dagplejemor får rigtig dårlig samvittighed når der sker Silas noget og derfor ved jeg at hun også vil gøre hvad hun kan for at han har det godt når han er hos hende...
Men lige nu er han i gb og må sige at DET der går mig meget på er, når det ikke er dagplejemoren der siger når der er sket noget, men at børnene selv gør det... Det skete igår hvor Silas siger "klemme finger" og jeg så siger "Hov klemte jeg din finger, det må du undskylde" "Nej, klemme finger" og så peger han på døren... Hvor dagplejemoren først der siger, "Nå ja, han klemte fingrerne i døren..." Og han havde røde mærker, men ikke noget voldsomt... Men ville gerne have at hun havde reageret første gang han sagde det istedet for at hun ligesom blev "busted" i det... De kommer jo til skade, så bare fortæl mig det, jeg bider ikke hovedet af dig...
Det blev lidt langt 
Anmeld