Endometriose (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2013

Team Putte

modesty skriver:

Ja, der var også tale om at jeg skulle hjem samme dag, men fordi operationen var blevet rykket til eftermiddagen, måtte jeg blive.

Arh sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

Dot D

Team Putte skriver:

Ih jeg håber godt nok ikke jeg får ondt andre steder.. Har du stadig problemer med dine skuldre?

Jeg har hørt om flere, der ikke fik ondt i skuldrene.... Så håber det gælder for dig også.

Jeg døjer en del med min skulder, men det er jo pga skade og operation, så ikke noget med endo-operation

De smerter forsvandt mellem 1 og 5 dage efter operationerne, det var forskelligt hver gang. 

Men som jeg skrev tidligere - glæd dig til at undvære endo-smerterne, det er bare lykken...

Anmeld

11. oktober 2013

Team Putte

Dot D skriver:

Jeg har hørt om flere, der ikke fik ondt i skuldrene.... Så håber det gælder for dig også.

Jeg døjer en del med min skulder, men det er jo pga skade og operation, så ikke noget med endo-operation

De smerter forsvandt mellem 1 og 5 dage efter operationerne, det var forskelligt hver gang. 

Men som jeg skrev tidligere - glæd dig til at undvære endo-smerterne, det er bare lykken...

puha troede lige det var grunden til din skulder

nu går jeg desværre også hjemme med 2 styks diskusprolaps i lænden som trækker smerter diverse steder hen, så jeg ved ikke helt hvilke smerter der er fra dem og hvilke der er fra cysten :/ Men glæder mig til at slippe af med noget af smerten og den der trykkende fornemmelse!

Anmeld

12. oktober 2013

Dot D

puha troede lige det var grunden til din skulder

nu går jeg desværre også hjemme med 2 styks diskusprolaps i lænden som trækker smerter diverse steder hen, så jeg ved ikke helt hvilke smerter der er fra dem og hvilke der er fra cysten :/ Men glæder mig til at slippe af med noget af smerten og den der trykkende fornemmelse!

Hi hi, så kan jeg godt forstå, du blev helt urolig, hi hi....

Nej, det var sørme bare en lille skade jeg pådrog mig i en vandrutchebane med sønnike på skødet... Så du kan være helt rolig med hensyn til det

Du er da noget ramt så, men du kan sikkert  mærke forskel, når de smerter så forsvinder... 

Anmeld

13. oktober 2013

Team Putte

Dot D skriver:

Hi hi, så kan jeg godt forstå, du blev helt urolig, hi hi....

Nej, det var sørme bare en lille skade jeg pådrog mig i en vandrutchebane med sønnike på skødet... Så du kan være helt rolig med hensyn til det

Du er da noget ramt så, men du kan sikkert  mærke forskel, når de smerter så forsvinder... 

håber da det var noget af en tur i vandrutchebanen så!

nej det er ikke det fedeste at være mig for tiden men bare nogle af smerterne forsvinder så er jeg glad så må jeg se om året også står på rygoperation eller om de kloge mener jeg kan træne det væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.