Endometriose (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2013

Team Putte

LMX skriver:

Så godt som...

Det lyder ret voldsomt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

Team Putte

justagirl skriver:

Hej - jeg har det, og har haft det siden jeg var 16 år..

jeg havde 3 systre der var sprunget.. så jeg havde 3 indre blødninger.. + over 40 i feber i 4 dage før de ville lave en kikkert operation på mig..

arene er ikke slemme! men man kommer sig altså hurtigt! men ondt gør det når man hoster og rejser sig fra sofa seng osv.. men ikke i alverdens tid !

held og lykke!

Ps-- min holder sig i dvale når jeg ikke er på ppiller..

Det lyder godt nok voldsomt! Her så de den på scanningen og tilbød operation med det samme..

Anmeld

11. oktober 2013

Team Putte

modesty skriver:

Mit tilfælde er ikke helt det samme - jeg fik fjernet den ene æggeleder ved kikkertoperation. De gik ind gennem navlen plus et sted i hver side af maven, altså tre steder. Ved ikke om de gør det samme ved dig.

Jeg havde ingen skuldersmerter, men var til gengæld overrasket over hvor lang tid det tog mig at komme mig efter operationen. Ingen havde fortalt mig at jeg skulle være sengeliggende i en uge, men det skulle jeg altså. Og derefter gik der nok 1-2 uger mere før jeg følte mig helt ovenpå.

Jeg har fået at vide at jeg skal være sygemeldt i 1-2 uger efter men de nævnte ikke noget om sengeliggende blot at jeg ikke måtte løfte noget tungt de første 4 uger..

Anmeld

11. oktober 2013

J85

Lykke:) skriver:

Ja! Det er fantastisk
Du har helt ret. Spørg dem endelig, og få hjælp hvis det er det i skal

ja, så må vi se om det evt. kan give et bedre svar denne gang

Anmeld

11. oktober 2013

modesty

Jeg har fået at vide at jeg skal være sygemeldt i 1-2 uger efter men de nævnte ikke noget om sengeliggende blot at jeg ikke måtte løfte noget tungt de første 4 uger..

OK, jamen det er godt at de informerer dig - jeg fik det først at vide efter operationen!

Nej, man SKAL heller ikke være sengeliggende, men jeg tog den MEGET med ro den første uge. 

Anmeld

11. oktober 2013

J85

justagirl skriver:

vi prøvede 3 måneder og så var jeg gravid, men nogle har nemt, andre har svært! for du har nemt ved det..

ps. træning og sund livsstil uden fedt osv holder det nede :=)

Okay det var hellere ikke længe, vi har prøvet i ca. 8 mdr. nu, så håber snart den er der

tusinde tak for rådet, det var jeg faktisk ikke klar over

Anmeld

11. oktober 2013

Team Putte

modesty skriver:

OK, jamen det er godt at de informerer dig - jeg fik det først at vide efter operationen!

Nej, man SKAL heller ikke være sengeliggende, men jeg tog den MEGET med ro den første uge. 

Hvor skidt først at vide det bagefter

Vi har også taget vores forholdsregler herhjemme.. Jeg skak opereres en onsdag og kæresten holder fri onsdag-fredag og så er det weekend.. Vi har en datter der er 17 mdr på det tidspunkt som jeg plejer at aflevere og hente fra vuggestue, det kan han gøre den første tid og min mor kan hjælpe resten af sygemeldingen

Hvor længe lå du på sygehuset?

Anmeld

11. oktober 2013

modesty

Team Putte skriver:

Hvor skidt først at vide det bagefter

Vi har også taget vores forholdsregler herhjemme.. Jeg skak opereres en onsdag og kæresten holder fri onsdag-fredag og så er det weekend.. Vi har en datter der er 17 mdr på det tidspunkt som jeg plejer at aflevere og hente fra vuggestue, det kan han gøre den første tid og min mor kan hjælpe resten af sygemeldingen

Hvor længe lå du på sygehuset?

Jeg er ret sikker på at jeg kun havde én overnatning, men det er efterhånden fem år siden, så jeg husker måske forkert. Nej, jeg er ret sikker på at det kun var én.

Anmeld

11. oktober 2013

Team Putte

modesty skriver:

Jeg er ret sikker på at jeg kun havde én overnatning, men det er efterhånden fem år siden, så jeg husker måske forkert. Nej, jeg er ret sikker på at det kun var én.

Okay så er det det samme som jeg fik at vide De sagde til mig at de fleste tog hjem om aftenen men nogle skulle blive en enkelt nat

Anmeld

11. oktober 2013

modesty

Team Putte skriver:

Okay så er det det samme som jeg fik at vide De sagde til mig at de fleste tog hjem om aftenen men nogle skulle blive en enkelt nat

Ja, der var også tale om at jeg skulle hjem samme dag, men fordi operationen var blevet rykket til eftermiddagen, måtte jeg blive.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.