Endometriose (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2013

Muffin_girl

Team Putte skriver:

Jeg har har fået konstateret en endometriose (staves?) cyste på den ene æggestok.. Den skal fjernes ved en kikkertoperation i næste måned..

Er der nogle der har prøvet det? Gjorde det ondt efterfølgende og i så fald hvor længe?

Jeg har endometriose. Jeg er ikke opereret, men har oplevet mabge andre ting. Du skal være velkommen til at skrive.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

LMX

J85 skriver:

Jeg har også endometriose, mit sætter sig bare ved navlen. Er blevet opereret for det en gang, og er bange for det er gået i "udbrud" igen

- Nu jeg kan se flere her det har det, hvordan så med børn og graviditet, har i kunne få/blive det naturligt (hvis i altså har børn)?  Det er nemlig noget der bekymre mig

Jeg har intet problem med at blive gravid. Venter pt nr. 4 

Iflg min læge er cystedannelse ikke en hindring ift graviditet. Jeg tror dog at det afhænger af hvor mange cyster og hvor de sidder og vel også om det er vand eller blodcyster.

Anmeld

10. oktober 2013

J85

Lykke:) skriver:

Jeg havde fået at vide, at ikke skulle regne med at kunne få børn selv på grund af arvæv fra de fjernede cyster og samtidig har jeg PCO. men jeg smed alle former for prævention, for kunne jo ikke blive gravid.. Vupti! Et styks graviditet

Okay, jeg har bare fået afvide at de ikke ved det. Skal til kontrol-tjek nu her så må vi. Og min egen læge sagde at nåR tiden kom og vi derefter havde prøvet et års tid uden held skulle jeg komme.

Anmeld

10. oktober 2013

J85

Jeg havde fået at vide, at ikke skulle regne med at kunne få børn selv på grund af arvæv fra de fjernede cyster og samtidig har jeg PCO. men jeg smed alle former for prævention, for kunne jo ikke blive gravid.. Vupti! Et styks graviditet

Okay, jeg har bare fået afvide at de ikke ved det. Skal til kontrol-tjek nu her så må vi. Og min egen læge sagde at nåR tiden kom og vi derefter havde prøvet et års tid uden held skulle jeg komme.

Anmeld

10. oktober 2013

J85

Anmeld

10. oktober 2013

J85

LMX skriver:

Iflg min læge er cystedannelse ikke en hindring ift graviditet. Jeg tror dog at det afhænger af hvor mange cyster og hvor de sidder og vel også om det er vand eller blodcyster.

Okay så er der håb forude

- selvom ventetiden er lang :/

Anmeld

10. oktober 2013

J85

LMX skriver:

Okay så er der håb forude

- selvom ventetiden er lang :/

Anmeld

10. oktober 2013

Lykke:)

J85 skriver:

Så kan det være, at der er håb for jer
Vi fik at vide, at vi skulle henvende os når vi ønskede at få hjælp - så langt nåede vi dog aldrig

Anmeld

10. oktober 2013

J85

Så kan det være, at der er håb for jer
Vi fik at vide, at vi skulle henvende os når vi ønskede at få hjælp - så langt nåede vi dog aldrig

Er begyndt at tvivle :/

Hvor langtid gik der fra i begyndte til den var det, en månede eller mere, mindre?

Anmeld

11. oktober 2013

Lykke:)

J85 skriver:

Er begyndt at tvivle :/

Hvor langtid gik der fra i begyndte til den var det, en månede eller mere, mindre?

Der gik lang tid, men vi prøvede heller ikke.
Fra sidste P-pille til der skete noget gik nok halvandet år. der var gevinst lige efter der var blevet fjernet nogle cyster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.