Samværs aftale udenom kommunen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2013

sandramor

Guldimaven skriver:

Altså det der med, når barnets far finder en anden.. Det er jeg altså ret bange for.. Tror jeg bliver vildt såret og bange, fordi er der nu nogle der skal være ekstra mor for MIT barn..  kan du følge mig?

Hvordan havde du det med det? Og hvor lang tid efter fandt han en ( hvis han har fundet en.) Og var det dig eller ham der fandt en først..

Jeg har nemlig meget på fornemmelsen han allerede dater, hvilket jeg slet slet ikke er klar til. Da jeg stadig bruger tid på at hele sår og være ked af det. Så bare jeg ser han bliver ven med et hunkøn på fb får jeg jo kvalme og bliver ked..

I det hele taget, hvordan klare man sig bedst igennem det hele? Hvad er dit bedste råd?

Nu har jeg læst hele tråden og jeg er selv alene med begge mine piger så jeg har selv været igennem det med hvad nu når han finder en kæreste og hun skal ha en rolle i mit barns liv osv..... Du er velkommen til at skrive pb hvis du har behov for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

sandramor

Rockertand skriver:

I skal naturligvis gøre, som I har det bedst med.
Jeg vil blot påpege, at dokumentet ikke har nogen juridisk binding, og det vil heller ikke have den store vægt i Statsforvaltningen , da behov kan ændre sig hurtigt, f.eks. hvis en kommende kæreste også har delebørn, der skal med ind i regnestykket, og så vil jeres aftale lige pludselig ikke have så høj prioritet.
Dejligt at høre om nogle, som selv kan finde ud af tingene

Jeg må lige rette dig.... Jeg fik at vide i Sønderjyllands statsforvaltning at hvis min datters far og jeg lavede vores egen samværs aftale på papir og underskrev det og sendte det ind til statsforvaltningen var det absolut lige så bindende som en aftale lavet af dem
Og det ændrer ikke ved at der kommer andre børn ind i billedet.... Medmindre man selv ydrer mening om at få aftalen ændret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.