Samværs aftale udenom kommunen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2013

LinLin

Ville helt klart lave noget med varsling af samvær... Ellers har du jo aldrig mulighed for at planlægge dit eget liv

(Taler af erfaring )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

Mettefpigen

Helt klart noget med varsling.... jeres samarbejde kan hurtigt gå i smadder, også er det rart at der er noget på skrift.... og hvis jeg må spørge, hvad har han af arbejde siden at han ikke kender hans arbejdstider?

Anmeld

8. oktober 2013

stjernehimmel

Guldimaven skriver:

Min søns far og jeg, vil gerne lave en samværs aftale omkring vores søn, udenom kommunen... Hvad mangler der i den jeg har lavet indtil videre?? 

Jeg ved at faderen er indforstået med det der står der i, men er der noget der mangler??

Samværs aftale omkring ************

****** har bopæl hos sin mor.

****** far kan se ham når han har lyst. ( efter aftale.)

Begge forældre må tage ****** med til familiearrangementer.

Julen kan ikke planlægges fremadrettet endnu, så det snakkes der om år for år.  Julen 2013 holdes sammen med mor, far er velkommen.

Mor søger for alt det praktiske, med hensyn til bleer og skiftetøj når ***** skal have samvær med far.

**** = barnets navn.

på forhånd tak for hjælpen.

Hvad med hentning og aflevering? 

Anmeld

8. oktober 2013

Guldimaven

LinLin skriver:

Ville helt klart lave noget med varsling af samvær... Ellers har du jo aldrig mulighed for at planlægge dit eget liv

(Taler af erfaring )

Okay, ja det er nok en god ide at have på. Jeg tænkte bare at gøre det så nemt som muligt! men kan godt se hvad du mener!

Anmeld

8. oktober 2013

Guldimaven

Mettefpigen skriver:

Helt klart noget med varsling.... jeres samarbejde kan hurtigt gå i smadder, også er det rart at der er noget på skrift.... og hvis jeg må spørge, hvad har han af arbejde siden at han ikke kender hans arbejdstider?

Han er forsikrings sælger, så han ved ikke hvornår han skal til møde.. 

Anmeld

8. oktober 2013

Guldimaven

stjernehimmel skriver:

Hvad med hentning og aflevering? 

Tak, det skal da også lige på!

Anmeld

8. oktober 2013

Guldimaven

roenlund skriver:

måske noget med hvornår den aftale om samvær skal være lavet, hvis nu sammarbejdet ikke bliver ved med at være godt er det jo rart at vide at samvær skal være aftalt min 24 eller 48 timer før så du kan planlægge sit liv...

ja, det er en god ide. tak.

Anmeld

8. oktober 2013

Patriark

Guldimaven skriver:

Min søns far og jeg, vil gerne lave en samværs aftale omkring vores søn, udenom kommunen... Hvad mangler der i den jeg har lavet indtil videre?? 

Jeg ved at faderen er indforstået med det der står der i, men er der noget der mangler??

Samværs aftale omkring ************

****** har bopæl hos sin mor.

****** far kan se ham når han har lyst. ( efter aftale.)

Begge forældre må tage ****** med til familiearrangementer.

Julen kan ikke planlægges fremadrettet endnu, så det snakkes der om år for år.  Julen 2013 holdes sammen med mor, far er velkommen.

Mor søger for alt det praktiske, med hensyn til bleer og skiftetøj når ***** skal have samvær med far.

**** = barnets navn.

på forhånd tak for hjælpen.

Jeg har som sådan ikke nogle input, jeg er blot nysgerrig hvorfor i laver dokumentet, hvis I begge er indstillet på et gnidningsløst samarbejde?

Jeg syntes forøvrigt det er en fed idé.

Anmeld

8. oktober 2013

LinLin

Guldimaven skriver:

Okay, ja det er nok en god ide at have på. Jeg tænkte bare at gøre det så nemt som muligt! men kan godt se hvad du mener!

Vi var aldrig haft noget som helst igennem statsforvaltning/kommune og det har både været godt og skidt.
Vi gik fra hinanden som gode venner, men indimellem har vi ikke været på så fantastisk god talefod - oftest pga diskussioner om hvornår/hvordan/hvorfor man (=han ) ville ændre samvær!

Jeg synes helt klart man skal ordne/blive enige om det hele hvis man kan, men så er det nok en god idé at skrive det ned det har vi aldrig fået gjort... (Det er 6 år siden vi gik fra hinanden)

Anmeld

8. oktober 2013

Guldimaven

Patriark skriver:

Jeg har som sådan ikke nogle input, jeg er blot nysgerrig hvorfor i laver dokumentet, hvis I begge er indstillet på et gnidningsløst samarbejde?

Jeg syntes forøvrigt det er en fed idé.

Fordi at man jo ikke kan regne med et gnidningsfrit samarbejde selvom det er det man går ud fra.. Og så er det godt at have noget på skrift, så der er klare regler om aftalerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.