Samværs aftale udenom kommunen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.575 visninger
31 svar
3 synes godt om
8. oktober 2013

Guldimaven

Min søns far og jeg, vil gerne lave en samværs aftale omkring vores søn, udenom kommunen... Hvad mangler der i den jeg har lavet indtil videre?? 

Jeg ved at faderen er indforstået med det der står der i, men er der noget der mangler??

Samværs aftale omkring ************

****** har bopæl hos sin mor.

****** far kan se ham når han har lyst. ( efter aftale.)

Begge forældre må tage ****** med til familiearrangementer.

Julen kan ikke planlægges fremadrettet endnu, så det snakkes der om år for år.  Julen 2013 holdes sammen med mor, far er velkommen.

Mor søger for alt det praktiske, med hensyn til bleer og skiftetøj når ***** skal have samvær med far.

**** = barnets navn.

på forhånd tak for hjælpen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

Lone Jakobsen

hvis det er hvad der passer jer bedst, så synes jeg det ser rigtigt fint ud. det virker til at i har et godt samarbejde omkring barnet.

tænker om i skal have noget med omkring ændring af denne aftale... om den kan laves om fx. med 14 dages varsel.

Anmeld

8. oktober 2013

Morjanne76

Hvordan med ferie aftaler?

Har I ikke planlagt noget fast samvær? 

Anmeld

8. oktober 2013

Mor til Majbørn

jeg tænker også lige, at I skal ha noget med omkring hvad der sker, hvis I bliver uenige.

Anmeld

8. oktober 2013

Guldimaven

Lone Jakobsen skriver:

hvis det er hvad der passer jer bedst, så synes jeg det ser rigtigt fint ud. det virker til at i har et godt samarbejde omkring barnet.

tænker om i skal have noget med omkring ændring af denne aftale... om den kan laves om fx. med 14 dages varsel.

Tusind tak, det er i hvert fald også vores udgangs punkt.  ( altså at samarbejde så godt som muligt.)

Og tak for imput, det vil jeg da lige tilføje!

Anmeld

8. oktober 2013

Guldimaven

Morjanne76 skriver:

Hvordan med ferie aftaler?

Har I ikke planlagt noget fast samvær? 

Tak for det, ferie havde jeg ikke tænkt på.. 

Nej, ingen fast samvær.. Da hans far arbejder på meget svingende tidspunkter, så det er svært at vide hvordan kommende uge bliver for ham.

Anmeld

8. oktober 2013

Guldimaven

Mor til Majbørn skriver:

jeg tænker også lige, at I skal ha noget med omkring hvad der sker, hvis I bliver uenige.

Ja, det var en god ide. Tak!

Anmeld

8. oktober 2013

hesøth

Guldimaven skriver:

Min søns far og jeg, vil gerne lave en samværs aftale omkring vores søn, udenom kommunen... Hvad mangler der i den jeg har lavet indtil videre?? 

Jeg ved at faderen er indforstået med det der står der i, men er der noget der mangler??

Samværs aftale omkring ************

****** har bopæl hos sin mor.

****** far kan se ham når han har lyst. ( efter aftale.)

Begge forældre må tage ****** med til familiearrangementer.

Julen kan ikke planlægges fremadrettet endnu, så det snakkes der om år for år.  Julen 2013 holdes sammen med mor, far er velkommen.

Mor søger for alt det praktiske, med hensyn til bleer og skiftetøj når ***** skal have samvær med far.

**** = barnets navn.

på forhånd tak for hjælpen.

Hvad med betaling af månedlig bidrag?

Anmeld

8. oktober 2013

Guldimaven

hesøth skriver:

Hvad med betaling af månedlig bidrag?

Det kører gennem kommunen, så det får jeg automatisk.  Men tak for imput!

Anmeld

8. oktober 2013

roenlund

måske noget med hvornår den aftale om samvær skal være lavet, hvis nu sammarbejdet ikke bliver ved med at være godt er det jo rart at vide at samvær skal være aftalt min 24 eller 48 timer før så du kan planlægge sit liv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.