Klapvogn med fly - hvad ville du vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2013

LinLin

Liviana skriver:

Jo, du har adgang til din anden håndbaggage. Den beholder du. Bare ikke en paraplyklapvogn.

Haha - godt og undskyld min uvidenhed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

LinLin

Pikku Myy skriver:

Jeg er ret sikker på at man ikke kan tage klapvogne med som håndbagage hos alle flyselskaber.

Min pointe var jo netop at det vel var ligemeget om det var den dyre eller den billige der går i stykker, hvis I alligevel får skaden dækket af forsikringen. Vi fik penge til en helt ny, fordi hjulet var flækket.

Risikoen for at klapvognen går i stykker bliver jo ikke mindre af at I køber en billig, måske nærmere omvendt. Måske er den dyre mere robust?

Hvis den altså ikke kan tages med som håndbagage.

Så kunne I netop undgå en tur som vores, hvor der skulle bæres en del.

I kunne også købe en der hvor I skal hen ...

Man kan hos sas som vi skal med.

Ja det er rigtigt, men så er der måske noget selvrisiko osv... Hvis paraplyen går i stykker er det bare ærgerligt så vil vi ikke skulle købe en ny...

Jeg vil også helst køre med den vi har deroppe og så vidt jeg kan se er det også den billigste løsning - såfremt den ikke bliver ødelagt

Anmeld

6. oktober 2013

LinLin

MariaE skriver:

Vi har rejst meget synes jeg har aldrig haft problemer med vores klapvognen. Vi har dog også lejet en taske til tvillingevognen, men de mindre har vi bare haft pakket ind i poser

En speciel pose? Eller bare en affaldssæk-agtig?

Anmeld

6. oktober 2013

Muffinmus

LinLin skriver:

En speciel pose? Eller bare en affaldssæk-agtig?

Den store. A i en airshell, men når vi har rejst med vores Odder Dino Raptor klapvogn F,eks har vi bare pakket den i D i to store sække med klistermærke på med navn og destinationer småt hvilke datoer vi er der og hjem adresse. Tapet sammen. Men jeg ved der er nogle der køber et stykke bobleplast og lige ruller om inden i pakker dem. Har vi dog aldrig gjort.

Anmeld

6. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har fløjet meget - som i RIGTIG meget med mine unger, og jeg har aldrig oplevet, at klapvogn/barnevogn kom hverken til skade eller blev væk.

Så jeg ville bare tage min almindelige klapvogn med, og hvis I er meget nervøse for, der sker noget, kan man leje en airshell i lufthavnen for ca 40 kr

God tur - Stockholm er en dejlig by

Anmeld

6. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
LinLin skriver:

Men så vidt jeg kan se hos sas er det kun under to år den bare er gratis - og over 2 år gælder den så som hans bagage det kan også sagtens gå da mit og drengenes tøj kan være i en kuffert (vi rejser to voksne og to børn) - jeg gider bare ikke skulle betale ekstra hvis det der "stor bagage" = mere end man må have med

Det koster ikke ekstra at have en stor klapvogn med. Den tæller bare for din søns håndbagage, og så skal den afleveres og afhentes i stor bagage

Anmeld

7. oktober 2013

LinLin

Jeg har fløjet meget - som i RIGTIG meget med mine unger, og jeg har aldrig oplevet, at klapvogn/barnevogn kom hverken til skade eller blev væk.

Så jeg ville bare tage min almindelige klapvogn med, og hvis I er meget nervøse for, der sker noget, kan man leje en airshell i lufthavnen for ca 40 kr

God tur - Stockholm er en dejlig by

Den til 40 kr er ifølge sas' hjemmeside lige nøjagtig ikke i billund hvor vi skal flyve fra

Anmeld

7. oktober 2013

(august)

Vi har normalt bare vores paraplyklapvogn med ud til flyet og får den efterfølgende og der er aldrig skat noget. 

Undersøg evt om man kan leje en i Stockholm. Det gør vi når vi har været i Berlin, så får vi dem i lufthavnen og afleverer dem der igen.

god tur

Anmeld

7. oktober 2013

LinLin

(august) skriver:

Vi har normalt bare vores paraplyklapvogn med ud til flyet og får den efterfølgende og der er aldrig skat noget. 

Undersøg evt om man kan leje en i Stockholm. Det gør vi når vi har været i Berlin, så får vi dem i lufthavnen og afleverer dem der igen.

god tur

Smart hvor lejer i den igennem i berlin?? Lufthavnen eller...?

Anmeld

7. oktober 2013

LinLin

dobbelt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.