Vi skal flyve til stockholm snart og har tænkt os at tage klapvogn med til Adam der lige er blevet tre år. Normalt når vi er nogen steder kan han sagtens gå

men vi har aldrig været i byen før og aner derfor ikke hvor meget man skal gå rundt/hvor langt der er imellem de steder vi skal...
Vi har heller ikke fløjet med drengene før, så vi har ingen erfaring med hvordan en klapvogn bliver behandlet....

Så... Vi skal vælge mellem at tage vores brio sing med som "almindelig" bagage (så vidt jeg kan læse mig til gælder den så bare for et stk bagage) - problemet med den løsning er at jeg er bange for den går i stykker

jeg aner ikke hvordan sådan en vil blive behandlet på vej til/i lastrummet og vi har ikke en opbevaringstaske til den og vil heller ikke investere i en!
Alternativt kan vi så købe en billig paraplyklapvogn som - igen, så vidt jeg kan læse mig til - kan tages med som håndbagage, ergo kan vi selv holde øje med den! Men så skal vi jo købe en som vi ikke skal bruge til andet og den vil heller ikke kunne bruge til at "opbevaring" når vi går rundt, som vores brio kan...
Så... Jer der har fløjet før - hvad ville i vælge????
Anmeld