Klapvogn med fly - hvad ville du vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2013

LinLin

Man skal aflevere den lige inden man går ombord, og så får man den tilbage lige når man forlader flyet. Vores var bare forsvundet! Vi fandt aldrig ud af, hvad der var sket. Men vi fik det fulde beløb for den af flyselskabet. 

Mærkeligt de ikke har dem i Billund...

Ok... Jeg har kun fløjet een gang før da jeg var 10 år  Så har man ikke adgang til sin håndbagage under flyveturen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

bvk

Jeg ville nok skaffe en paraply klapvogn, i skal nemlig selv opbevare airshellen på jeres rejse. Det et nok nemt nok, hvis i kører i taxa fra lufthavn til hotel, men bruger i bus  eller tog bliver den svær at transportere ligesom den fylder meget på et hotelværelse..

og det et OK nemt at komme rundt i Stockholm med klapvogn (jeg var  aupair der oppe  et år, og tænkte slet ikke på den som et problem, hverken i byen eller i metroen..

(forresten er der et fint outlet uden for Stockholm ( barkaby))

Anmeld

6. oktober 2013

LinLin

bvk skriver:

Jeg ville nok skaffe en paraply klapvogn, i skal nemlig selv opbevare airshellen på jeres rejse. Det et nok nemt nok, hvis i kører i taxa fra lufthavn til hotel, men bruger i bus  eller tog bliver den svær at transportere ligesom den fylder meget på et hotelværelse..

og det et OK nemt at komme rundt i Stockholm med klapvogn (jeg var  aupair der oppe  et år, og tænkte slet ikke på den som et problem, hverken i byen eller i metroen..

(forresten er der et fint outlet uden for Stockholm ( barkaby))

Dn kan godt opbevares i lufthavnen står der på deres hjemmeside...

Anmeld

6. oktober 2013

Liviana

LinLin skriver:

Ok... Jeg har kun fløjet een gang før da jeg var 10 år  Så har man ikke adgang til sin håndbagage under flyveturen?

Jo, du har adgang til din anden håndbaggage. Den beholder du. Bare ikke en paraplyklapvogn.

Anmeld

6. oktober 2013

Muffinmus

Vi har rejst meget synes jeg har aldrig haft problemer med vores klapvognen. Vi har dog også lejet en taske til tvillingevognen, men de mindre har vi bare haft pakket ind i poser

Anmeld

6. oktober 2013

Nemesis

Tranebaer skriver:

Mystisk hvem fortalte dig det om CPH?

Det har flere forskellige flyselskaber gjort. At det ikke så et problem med paraplyklapvognene men at det var pga sikkerhedskontrollen ikke ville have det.

Anmeld

6. oktober 2013

Pikku Myy

LinLin skriver:

Men den må jo komme med som håndbagage
og så vil jeg også hellere at en til 350 kr går i stykker end en til 2000

OG ideen med at den skal med er jo ligesom at vi regner med at skulle bruge den....

Jeg er ret sikker på at man ikke kan tage klapvogne med som håndbagage hos alle flyselskaber.

Min pointe var jo netop at det vel var ligemeget om det var den dyre eller den billige der går i stykker, hvis I alligevel får skaden dækket af forsikringen. Vi fik penge til en helt ny, fordi hjulet var flækket.

Risikoen for at klapvognen går i stykker bliver jo ikke mindre af at I køber en billig, måske nærmere omvendt. Måske er den dyre mere robust?

Hvis den altså ikke kan tages med som håndbagage.

Så kunne I netop undgå en tur som vores, hvor der skulle bæres en del.

I kunne også købe en der hvor I skal hen ...

Anmeld

6. oktober 2013

mmsoelberg

LinLin skriver:

Vi skal flyve til stockholm snart og har tænkt os at tage klapvogn med til Adam der lige er blevet tre år. Normalt når vi er nogen steder kan han sagtens gå men vi har aldrig været i byen før og aner derfor ikke hvor meget man skal gå rundt/hvor langt der er imellem de steder vi skal...
Vi har heller ikke fløjet med drengene før, så vi har ingen erfaring med hvordan en klapvogn bliver behandlet....

Så... Vi skal vælge mellem at tage vores brio sing med som "almindelig" bagage (så vidt jeg kan læse mig til gælder den så bare for et stk bagage) - problemet med den løsning er at jeg er bange for den går i stykker jeg aner ikke hvordan sådan en vil blive behandlet på vej til/i lastrummet og vi har ikke en opbevaringstaske til den og vil heller ikke investere i en!

Alternativt kan vi så købe en billig paraplyklapvogn som - igen, så vidt jeg kan læse mig til - kan tages med som håndbagage, ergo kan vi selv holde øje med den! Men så skal vi jo købe en som vi ikke skal bruge til andet og den vil heller ikke kunne bruge til at "opbevaring" når vi går rundt, som vores brio kan...

Så... Jer der har fløjet før - hvad ville i vælge????

Når vi skal til USA til januar, så har vi bare vores klapvogn med  Jeg kan ikke fordrage paraplyklapvogne hehe 

Anmeld

6. oktober 2013

isabellasmor

LinLin skriver:

Tak for insider viden
Vi vil købe en som denne hvis det er den løsning vi vælger

det var præcis sådan en jeg mente hvis det er den du mener at ha fundet til 350, vil jeg bare lige sige at i babysam koster den 270  I hvert fald i deres 2013 katalog 

Og ellers koster de ingenting på dba 

Anmeld

6. oktober 2013

Tranebaer

Nemesis skriver:

Det har flere forskellige flyselskaber gjort. At det ikke så et problem med paraplyklapvognene men at det var pga sikkerhedskontrollen ikke ville have det.

Underligt. Jeg sender masser afsted fuldt lovligt, og det samme gør mine kollegaer. Ingen problemer her. Selvfølgelig kun af den mindste slags.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.