Klapvogn med fly - hvad ville du vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2013

LinLin

isabellasmor skriver:

Når det er til en 3 årig, ville jeg købe en af de der paraplyklapvogne helt uden noget smart på. man kan få dem fra ny til 250 kr, og brugt helt ned til 25-50 kr på dba osv... Det er de der uden kaleche osv jeg mener. Så har man da noget til hvis barnet har brug for hvile, og det er det. Så bruger man heller ikke en formue på noget man ikke skal bruge igen. 

Jeg har fundet en til 350kr hvor der er en lille varekurv under... Jeg SKAL have en varekurv

Men nej, han skal jo ikke bruge den til at sove i, så bare en helt enkel een

Så lige nu står den mellem klapvogn til 350kr
eller
Airshell til den vi har.... 160 kr...

Det sidste er klart at foretrække - men har bare set tv-udsendelser hvor de kaster rundt med bagagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

Giraffen

LinLin skriver:

Ja men de dækker nok kun hvis man selv har sørget for at den var ordentligt beskyttet med fx den der airshell...

det ved jeg desværre ikke noget om, men vi havde hvertfald ingen problemer med barnevognen

Anmeld

6. oktober 2013

Liviana

LinLin skriver:

Hvordan blev den væk fra jer?!? Bærer man den ikke selv ind og ud?!

Har også læst det med posen man kunne købe for 40kr men der stod kun kbh, aalborg og aarhus og vi skal flyve fra billund

Man skal aflevere den lige inden man går ombord, og så får man den tilbage lige når man forlader flyet. Vores var bare forsvundet! Vi fandt aldrig ud af, hvad der var sket. Men vi fik det fulde beløb for den af flyselskabet. 

Mærkeligt de ikke har dem i Billund...

Anmeld

6. oktober 2013

isabellasmor

LinLin skriver:

Jeg har fundet en til 350kr hvor der er en lille varekurv under... Jeg SKAL have en varekurv

Men nej, han skal jo ikke bruge den til at sove i, så bare en helt enkel een

Så lige nu står den mellem klapvogn til 350kr
eller
Airshell til den vi har.... 160 kr...

Det sidste er klart at foretrække - men har bare set tv-udsendelser hvor de kaster rundt med bagagen

Jeg havde nok ikke taget chancen. Har også hørt mange gange at vognen er gået i stykker, så hvis vi skulle afsted blev det bare vores paraplyklapvogn. 

jeg aner ikke hvordan det foregår i lufthavnene, og derfor tror jeg jeg ville holde mig til det "sikreste" 

Anmeld

6. oktober 2013

Pikku Myy

Paraplyklapvognen kan vel lige så nemt gå i stykker som den I har nu. Da vores gik i stykker på en flyrejse til Budapest, dækkede flyselskabets forsikring, så det værste var at vi ikke havde nogen klapvogn mens vi var afsted.

Anmeld

6. oktober 2013

Nemesis

LinLin skriver:

Åh det e godt du siger det med brosten det har jeg overhovedet ikke haft i tankerne

Der står nu altså at paraplyklapvognen må komme med som håndbagage hos sas....

Åh det er da svært... Ville godt nok være træt af hvis vores brio blev ødelagt, men det ville klart være rarest at have dén med!

altså jeg har altid haft klapvognen helt med ud til flyet i alle andre lufthavne end cph.måske billund er anderledes i cph fik jeg af vide det var security der forhindrede selv alm. paraplyklapvogne i at komme længere end til check in.

Hvis du vil have din egen med så tag den med....men sørg for at overholde "indpakningsreglerne" og læs det med småt hvad angår erstatning hvis den bliver ødelagt.

Anmeld

6. oktober 2013

Tranebaer

Hej,

At der er tale om "stor bagage/odd size luggage" betyder ikke, at du skal betale ekstra. Det betyder bare, at den ikke kan komme på det samme bagagebånd som kufferterne når I checker ind, men skal afleveres i en anden skranke. 

Bagagen bliver kastet rundt, men det er alligevel sjældent, at vi oplever at barnevognene går i stykker. Hvis du vælger paraplyklapvogn i stedet for, så vær opmærksom på, at der ikke er en lille kaleche på, for så kan de nægte at du må få den med helt ud til flyet (hvis det var planen).

Du har ret I, at grænsen går ved to år - og fra to år tæller den som et stykke bagage. 

Kærlig hilsen en der arbejder i SAS (dog ikke i Billund)

Anmeld

6. oktober 2013

Tranebaer

Nemesis skriver:

altså jeg har altid haft klapvognen helt med ud til flyet i alle andre lufthavne end cph.måske billund er anderledes i cph fik jeg af vide det var security der forhindrede selv alm. paraplyklapvogne i at komme længere end til check in.

Hvis du vil have din egen med så tag den med....men sørg for at overholde "indpakningsreglerne" og læs det med småt hvad angår erstatning hvis den bliver ødelagt.

Mystisk hvem fortalte dig det om CPH?

Anmeld

6. oktober 2013

LinLin

Paraplyklapvognen kan vel lige så nemt gå i stykker som den I har nu. Da vores gik i stykker på en flyrejse til Budapest, dækkede flyselskabets forsikring, så det værste var at vi ikke havde nogen klapvogn mens vi var afsted.

Men den må jo komme med som håndbagage
og så vil jeg også hellere at en til 350 kr går i stykker end en til 2000

OG ideen med at den skal med er jo ligesom at vi regner med at skulle bruge den....

Anmeld

6. oktober 2013

LinLin

Tranebaer skriver:

Hej,

At der er tale om "stor bagage/odd size luggage" betyder ikke, at du skal betale ekstra. Det betyder bare, at den ikke kan komme på det samme bagagebånd som kufferterne når I checker ind, men skal afleveres i en anden skranke. 

Bagagen bliver kastet rundt, men det er alligevel sjældent, at vi oplever at barnevognene går i stykker. Hvis du vælger paraplyklapvogn i stedet for, så vær opmærksom på, at der ikke er en lille kaleche på, for så kan de nægte at du må få den med helt ud til flyet (hvis det var planen).

Du har ret I, at grænsen går ved to år - og fra to år tæller den som et stykke bagage. 

Kærlig hilsen en der arbejder i SAS (dog ikke i Billund)

Tak for insider viden
Vi vil købe en som denne hvis det er den løsning vi vælger
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.