Anonym skriver:
Jeg har en kæmpe diskussion med en fyr, som mener, at det er helt i orden, at få bekræftigelse fra andre kvinder.. Her taler vi alle former for verbalt bekræftigelse, selv om man har dame på..
Hvis man er vild med en anden, mener jeg absolut ikke, at man har behov for bekræftigelse fra andre.. Men er det mig som er helt gal på den?
Han mener, at man gerne må og at det er HELT i orden, at skrive med andre piger på nettet og via sms for at få bekræftigelse, selv om man en partner..
Hvad siger i?
Hmm.. Mit svar er nok lidt flydende. Jeg synes faktisk det er okay, han småflirter med andre kvinder, det synes jeg er i orden og tror på sin vis det kan være sundt for forholdet, såfremt man har et sundt parforhold og har tillid til hinanden. Sådan er vores forhold, så derfor må L gerne flirte.
Men hvis han direkte oprettede profiler på datingsider og begyndte at søge bekræftelse den vej, så ville jeg først og fremmest overveje, om han manglede noget i parforholdet. Om jeg måske selv var for dårlig til at bekræfte ham og give ham nok kærlig opmærksomhed og et sundt sexliv. Hvis jeg følte de ting jeg gjorde var i orden, og han stadig direkte opsøgte andre kvinder på datingsider, så ville jeg nok overveje, om det var et parforhold jeg havde lyst til at være i.
Anmeld