Må din partner få bekræftigelse fra mange andre kvinder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2013

Zelinasmor

Anonym skriver:

Jeg har en kæmpe diskussion med en fyr, som mener, at det er helt i orden, at få bekræftigelse fra andre kvinder.. Her taler vi alle former for verbalt bekræftigelse, selv om man har dame på..

Hvis man er vild med en anden, mener jeg absolut ikke, at man har behov for bekræftigelse fra andre.. Men er det mig som er helt gal på den?

Han mener, at man gerne må og at det er HELT i orden, at skrive med andre piger på nettet og via sms for at få bekræftigelse, selv om man en partner..

Hvad siger i?

Tja. Hvis min partner f.eks er i byen må han gerne snakke og få komplimenter af andre kvinder. Så længe det er ikke er fysisk. Det samme må jeg. Men ingen af os giver ANDRE komplimenter. Jeg kan jo ligesom ikke nægte min kæreste at tage i byen hvis han ikke går hver gang der er en der giver ham et kompliment eller vil danse. Så er det vel fordi man SELV er usikker på sin partner tænker jeg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Jeg har en kæmpe diskussion med en fyr, som mener, at det er helt i orden, at få bekræftigelse fra andre kvinder.. Her taler vi alle former for verbalt bekræftigelse, selv om man har dame på..

Hvis man er vild med en anden, mener jeg absolut ikke, at man har behov for bekræftigelse fra andre.. Men er det mig som er helt gal på den?

Han mener, at man gerne må og at det er HELT i orden, at skrive med andre piger på nettet og via sms for at få bekræftigelse, selv om man en partner..

Hvad siger i?

Hmm.. Mit svar er nok lidt flydende. Jeg synes faktisk det er okay, han småflirter med andre kvinder, det synes jeg er i orden og tror på sin vis det kan være sundt for forholdet, såfremt man har et sundt parforhold og har tillid til hinanden. Sådan er vores forhold, så derfor må L gerne flirte.

Men hvis han direkte oprettede profiler på datingsider og begyndte at søge bekræftelse den vej, så ville jeg først og fremmest overveje, om han manglede noget i parforholdet. Om jeg måske selv var for dårlig til at bekræfte ham og give ham nok kærlig opmærksomhed og et sundt sexliv. Hvis jeg følte de ting jeg gjorde var i orden, og han stadig direkte opsøgte andre kvinder på datingsider, så ville jeg nok overveje, om det var et parforhold jeg havde lyst til at være i.

Anmeld

6. oktober 2013

Sue Bergmark

<>[Besked slettet af Baby.dk]

Anmeld

8. oktober 2013

Kathrine Thonbo

Når du selv ved at det I har sammen er dejligt og meningsgivende og at han ikke vil bytte det ud til fordel for noget andet, så vil du måske også være fløjtende lige glad med, om der er andre kvinder, der bekræfter din kæreste. Jeg kan godt forstå at det er ubehageligt med opmærksomheden fra andre, hvis du ikke føler dig sikker i forhold til hvad du betyder for ham... Måske giver han ikke dig bekræftelse nok?

Når det er sagt, så synes jeg, at der er en grænse for, hvor opsøgende på bekræftelse man skal være... for ultimativt så kan man jo spørge sig selv om, hvorfor din kæreste egentlig har så meget brug for alt den bekræftelse.. er det fordi han ikke værdsætter og bekræfter sig selv nok? Har han et lavt selvværd som trækker ham ned men mindre han bliver hevet op af andres ros og anerkendelse?

Mvh

Kathrine

Anmeld

8. oktober 2013

MorDk

Nej gu er det ej i orden! Med mindre ens partner er indforstået med det og accepterer det.

Anmeld

8. oktober 2013

salix

min mand må søge der han har behovfor der hvor han har behovet... han skal bare ikke lyve eller fortie noget... vores forhold bygger på tillid og ærlighed... det er det der gør vores kærlighed og hverdag stærk... ikke forbud, formaninger, fortielser eller løgn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.