Må din partner få bekræftigelse fra mange andre kvinder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2013

CroQuis

Nej, min mands veninder, skal lige vove på at kalde ham "søde" eller lign... 

Kan slet ikke ha' sådan noget! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Muhmi skriver:

Både og....

Selvfølgelig er det iorden at man får bekræftelse af andre, det er jo en dejlig ting at få...

Men ligefrem at opsøge denne bekræftelse via internettet fordi man vil høre at andre kvinder stadig synes man er lækker, ville jeg mene var at overskride en hårfin grænse mellem "kan og kan ikke" for ja, selvfølgelig er det iorden hvis det er uopfordret, men at sidde på en datingside fordi man skal booste sit ego, kan jeg ikke helt se formålet i...

Er helt enig her!!

Self er det ok at min kærste får opmærksomhed uopfordret fra andre kvinder, men ville godt nok blive pænt muggen hvis jeg fandt ud af at han sad på dating sider og selv opsøgte det!! Vh stine

Anmeld

2. oktober 2013

C-Dog

Noooo.. :-S Den største bekræftigelse er vel netop at han har en dame, en der gider og bruge tid og kræfter på ham. Og hun fortjener vel en mand der er ligesådan?

Anmeld

2. oktober 2013

Mettefpigen

Hmm..... Nej synes ikk at man skal direkte opsøge det.... svært at forklare.. Men synes ikk det er okay at gå på chatsider, datingsider, direkte tiltrække kvinder/mænd i byen/fester for at få opmærksomheden, men hvis en fyr/kvinde kommer med komplimenter er det da fint at nyde dem..
Da jeg var i forhold nød jeg opmærksomheden fra andre fyre, for det er da rart at vide at andre synes man ser godt ud :-)

Anmeld

2. oktober 2013

Mettefpigen

CroQuis skriver:

Uhh min eks veninde kaldte ham for putte.... :-S Og omvendt... Det gør man bare ikk!...

Anmeld

3. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg mener det er fint at han har brug for bekræftelse, men datingsider er i min verden at gå over grænsen.

Anmeld

3. oktober 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Jeg har en kæmpe diskussion med en fyr, som mener, at det er helt i orden, at få bekræftigelse fra andre kvinder.. Her taler vi alle former for verbalt bekræftigelse, selv om man har dame på..

Hvis man er vild med en anden, mener jeg absolut ikke, at man har behov for bekræftigelse fra andre.. Men er det mig som er helt gal på den?

Han mener, at man gerne må og at det er HELT i orden, at skrive med andre piger på nettet og via sms for at få bekræftigelse, selv om man en partner..

Hvad siger i?

Jeg ville ikke acceptere at han direkte søgte det på datingsider osv.

Men hvis han fx til en julefrokost med arb kommer i snak med en dame og de flirter lidt, så herregud. Jeg gør det samme, og synes at det er sjovt. Desuden er det da rart at vide at han ikke er sammen med mig fordi han ikke tror han kan få andre ??

I min verden er det smadder vigtigt at huske at bekræfte og rose andre. Fx har en af fædrene i dagplejen lige tabt sig en masse - har selvfølgelig sagt til ham at han er smadder sej og ser pissegodt ud. Fik i sidste uge set en venindes mand i pilot- tøjet og han fik da også at vide at han var smækkerlækker. (Da han så havde skiftet til hulkede jeans og slidt t-shirt på den ufede måde, fik han også med et smil at vide han lignede en bums, haha)

Jeg synes generelt at vi er ALT for nærrige med at give hinanden komplimenter - og prøver virkelig selv at blive bedre til det, uanset hvad køn. Fordi at jeg siger at en af drengene ser godt ud, betyder det jo ikke jeg har lyst at knalde ham - jeg anerkender blot den indsats han har gjort, giver han (forhåbentlig) lidt selvtillid og et smil på læben ??

Anmeld

3. oktober 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria
Holbæktrunten skriver:

Jeg ville ikke acceptere at han direkte søgte det på datingsider osv.

Men hvis han fx til en julefrokost med arb kommer i snak med en dame og de flirter lidt, så herregud. Jeg gør det samme, og synes at det er sjovt. Desuden er det da rart at vide at han ikke er sammen med mig fordi han ikke tror han kan få andre ??

I min verden er det smadder vigtigt at huske at bekræfte og rose andre. Fx har en af fædrene i dagplejen lige tabt sig en masse - har selvfølgelig sagt til ham at han er smadder sej og ser pissegodt ud. Fik i sidste uge set en venindes mand i pilot- tøjet og han fik da også at vide at han var smækkerlækker. (Da han så havde skiftet til hulkede jeans og slidt t-shirt på den ufede måde, fik han også med et smil at vide han lignede en bums, haha)

Jeg synes generelt at vi er ALT for nærrige med at give hinanden komplimenter - og prøver virkelig selv at blive bedre til det, uanset hvad køn. Fordi at jeg siger at en af drengene ser godt ud, betyder det jo ikke jeg har lyst at knalde ham - jeg anerkender blot den indsats han har gjort, giver han (forhåbentlig) lidt selvtillid og et smil på læben ??

Helt enig!

Det er da dejligt at få af vide at man ser specielt godt ud, har gjort et godt stykke arbejde eller andet. Det kan andre mennesker end min kæreste da godt synes  

Men der er nu stor forskel på det, og så aktivt søge 'bekræftelse' på dating sider. 

Anmeld

3. oktober 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Jeg har en kæmpe diskussion med en fyr, som mener, at det er helt i orden, at få bekræftigelse fra andre kvinder.. Her taler vi alle former for verbalt bekræftigelse, selv om man har dame på..

Hvis man er vild med en anden, mener jeg absolut ikke, at man har behov for bekræftigelse fra andre.. Men er det mig som er helt gal på den?

Han mener, at man gerne må og at det er HELT i orden, at skrive med andre piger på nettet og via sms for at få bekræftigelse, selv om man en partner..

Hvad siger i?

Hvis vi snakker om et blik fra en tilfældig på gaden - så ja

MEN dating sider- NEJ!..............

ville aldrig ske hos os, for jeg ville slet ikke kunne falde for en mand, der er så USIKKER på sig selv, at han er AFHÆNINIG af at skulle bekræftes hele tiden.

Men "må" du slå en profil op på en datingside og gøre dig til??

Anmeld

3. oktober 2013

gædde/gitte

CroQuis skriver:

..........åh ............. hader tutte-nutte navne!!!

"søde" "smukke" osv. er forbeholdt par imellem i min verden......jeg bliver lodret fornærmet hvis nogen kalder mig for "søde"......... jeg hedder GITTE!! .syntes det er SÅ overfladisk

men har faktisk aldrig prøvet at nogen har tiltalt min mand sådan.......... men har prøvet en veninde der sagde "... hvilken type er du egentligt til, gitte??... jeg mener Christian er jo ikke ligefrem på dit niveau - jeg mener, det er da ham der har scoret højt i jeres parforhold"
............what?!?!?.......... blev mundlam(sker MEGET SJÆLDENT for mig) og tog faktisk hjem.........

Hvorfor er folk så fokuseret på udseende ? - altså jeg syntes min mand er RØVLÆKKER, men vigtigst af alt er han fornuftig, forstående og plat ........så det var vildt sårende at høre en god veninde sige sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.