Anonym skriver:
Jeg har en kæmpe diskussion med en fyr, som mener, at det er helt i orden, at få bekræftigelse fra andre kvinder.. Her taler vi alle former for verbalt bekræftigelse, selv om man har dame på..
Hvis man er vild med en anden, mener jeg absolut ikke, at man har behov for bekræftigelse fra andre.. Men er det mig som er helt gal på den?
Han mener, at man gerne må og at det er HELT i orden, at skrive med andre piger på nettet og via sms for at få bekræftigelse, selv om man en partner..
Hvad siger i?
absolut nej!!!
jeg har prøvet en gang at der var en tøs der klappede min kæresten kærligt på måsen jeg så sådan ud

og derefter så jeg sådan ud

og hun fik dælme at vide at det bare ikke var i orden og hun skulle lige prøve det iegn så vankede der, hun grinte bare men gik dog hehe
og min kæreste blev mere paf og sagde at han bestemt heller ikke mente det var i orden, men jeg jo hurtigt fusede op så jeg klarede det smill
men nej det er bestemt ikk i orden, og det ved min mand også at jeg ik vil finde mig i
sker det så tager jeg det som begyndende utroskab, at man søger efter noget man ikke har, og det skal man snakke med sin partner om, ikk søge andre steder efter
Anmeld