Må din partner få bekræftigelse fra mange andre kvinder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Må din partner få bekræftelse fra andre piger?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.305 visninger
35 svar
54 synes godt om
2. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg har en kæmpe diskussion med en fyr, som mener, at det er helt i orden, at få bekræftigelse fra andre kvinder.. Her taler vi alle former for verbalt bekræftigelse, selv om man har dame på..

Hvis man er vild med en anden, mener jeg absolut ikke, at man har behov for bekræftigelse fra andre.. Men er det mig som er helt gal på den?

Han mener, at man gerne må og at det er HELT i orden, at skrive med andre piger på nettet og via sms for at få bekræftigelse, selv om man en partner..

Hvad siger i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

Benjamins'mor

Nej, jeg synes ikke det er iorden. Ville godtnok blive sur hvis min kæreste søgte opmærksomhed hos andre kvinder.

Anmeld

2. oktober 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg har en kæmpe diskussion med en fyr, som mener, at det er helt i orden, at få bekræftigelse fra andre kvinder.. Her taler vi alle former for verbalt bekræftigelse, selv om man har dame på..

Hvis man er vild med en anden, mener jeg absolut ikke, at man har behov for bekræftigelse fra andre.. Men er det mig som er helt gal på den?

Han mener, at man gerne må og at det er HELT i orden, at skrive med andre piger på nettet og via sms for at få bekræftigelse, selv om man en partner..

Hvad siger i?

Ja det må min kæreste gerne

Men hvis du ikke synes det er ok - så er det jo sådan det er ! vores grænser er forskellige ...

dog vil jeg sige, at hvis han opsøger opmærksomhed på fx datingsider ville jeg ikke synes det var i orden - på samme måde

Anmeld

2. oktober 2013

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Ja det må min kæreste gerne

Men hvis du ikke synes det er ok - så er det jo sådan det er ! vores grænser er forskellige ...

dog vil jeg sige, at hvis han opsøger opmærksomhed på fx datingsider ville jeg ikke synes det var i orden - på samme måde

Han opsøger det, også med datingsider!!

Anmeld

2. oktober 2013

MorTil4<3

Anonym skriver:

Hvad siger i?

absolut nej!!!

jeg har prøvet en gang at der var en tøs der klappede min kæresten kærligt på måsen jeg så sådan ud og derefter så jeg sådan ud og hun fik dælme at vide at det bare ikke var i orden og hun skulle lige prøve det iegn så vankede der, hun grinte bare men gik dog hehe

og min kæreste blev mere paf og sagde at han bestemt heller ikke mente det var i orden, men jeg jo hurtigt fusede op så jeg klarede det smill

men nej det er bestemt ikk i orden, og det ved min mand også at jeg ik vil finde mig i
sker det så tager jeg det som begyndende utroskab, at man søger efter noget man ikke har, og det skal man snakke med sin partner om, ikk søge andre steder efter

Anmeld

2. oktober 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Så ville jeg nok snakke med ham om hvorfor han har det behov ...

så vidt muligt uden at være sur eller bebrejdende

Anmeld

2. oktober 2013

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Så ville jeg nok snakke med ham om hvorfor han har det behov ...

så vidt muligt uden at være sur eller bebrejdende

Det var også min mening at gøre det, men er hamrende chokeret og pisse sur! Hvordan kan man have behov for, at få bekræftelse fra andre piger, hvis man er forelsker i den man har!?

Anmeld

2. oktober 2013

Muhmi

Både og....

Selvfølgelig er det iorden at man får bekræftelse af andre, det er jo en dejlig ting at få...

Men ligefrem at opsøge denne bekræftelse via internettet fordi man vil høre at andre kvinder stadig synes man er lækker, ville jeg mene var at overskride en hårfin grænse mellem "kan og kan ikke" for ja, selvfølgelig er det iorden hvis det er uopfordret, men at sidde på en datingside fordi man skal booste sit ego, kan jeg ikke helt se formålet i...

Anmeld

2. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

jeg har også snakket med fyre der er i forhold på datingsider.. (ind til at jeg finder ud af at de er forhold, så er de out)

Hvorfor har han brug for det?
Han lyder for mig som en der ikke er klar til at være i et forhold eller vil slet ikke være i et forhold...

Jeg havde ikke haft noget imod hvis det var veninder, eller nogen havde mødt, så længe det bare er over nettet.men når han ligefrem opretter en bruger på datingsider, så sender det nogle signaler.

Anmeld

2. oktober 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Slet ikke iorden.. Man er ikke på datingsider hvis man er i et seriøst forhold. Bum.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.