Må din partner få bekræftigelse fra mange andre kvinder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2013

-Sigrid-

Jeg syntes det er ok med lidt flirting med nogle man kender, jeg gør det fx med en lesbisk pige fra min klasse for sjov (og diverse gode-venner-fyre), men at direkte opsøge det syntes jeg er ... Jeg ville være skuffet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Det var også min mening at gøre det, men er hamrende chokeret og pisse sur! Hvordan kan man have behov for, at få bekræftelse fra andre piger, hvis man er forelsker i den man har!?

mit gæt er at det kan være mange ting ... dårlig selvtillid er nok en af dem ...

Det kan også være i taler hver jeres "sprog" ...
http://www.soendag.dk/Os-kvinder/Kaerlighed/arkiv/ Kaerlighedenssprog.aspx

prøv at læse dette ... der er forskellige måder at opfatte kærlighed og omsorg på - og forskellige behov .. måske er han sådan en der skal have små sms'er fra dig i løbet ad dagen, små sedler i madpakken og masser af sproglig opmærksomhed

Anmeld

2. oktober 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Jeg har en kæmpe diskussion med en fyr, som mener, at det er helt i orden, at få bekræftigelse fra andre kvinder.. Her taler vi alle former for verbalt bekræftigelse, selv om man har dame på..

Hvis man er vild med en anden, mener jeg absolut ikke, at man har behov for bekræftigelse fra andre.. Men er det mig som er helt gal på den?

Han mener, at man gerne må og at det er HELT i orden, at skrive med andre piger på nettet og via sms for at få bekræftigelse, selv om man en partner..

Hvad siger i?

Hvis ham af min skrev med div hunkøn på net, SMS eller flirtede rundt i byen røg han ud hurtigere end han ku nå at komme ind.... I min verden er det utroskab, og et spørgsmål om tiden inden skridtet videre bliver taget.....

Anmeld

2. oktober 2013

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

mit gæt er at det kan være mange ting ... dårlig selvtillid er nok en af dem ...

Det kan også være i taler hver jeres "sprog" ...
http://www.soendag.dk/Os-kvinder/Kaerlighed/arkiv/ Kaerlighedenssprog.aspx

prøv at læse dette ... der er forskellige måder at opfatte kærlighed og omsorg på - og forskellige behov .. måske er han sådan en der skal have små sms'er fra dig i løbet ad dagen, små sedler i madpakken og masser af sproglig opmærksomhed

Jeg er helt med på hvad du mener, og han har behov for enormt meget bekræftelse, og det synes jeg virkelig også, at jeg efterlever, netop med eksempler som du kommer med.. Men det er åbenbart ikke nok... Og det variere også hvad jeg skriver, så det ikke altid er det samme.. Hmm.. Jeg kan kun sige, at jeg er fuldstændig målløs, og især når MIN grænse ikke kan bliver set og respekteret, på ingen måder!

Jeg flirter da også selv ind i mellem, men med mine drenge venner og det er på ingen måder noget jeg som sådan opsøger.

At han går på nettet for at gøre det, er SÅ langt over min grænse!

Anmeld

2. oktober 2013

Anonym101

Nej det er da ved den søde grød han ikke må?! og ud måtte han også hvis han gjorde det

Han har mig og jeg har ham og vi har nok i hinanden. Ville heller aldrig flirte med andre, ville simpelthen ikke kunne få mig selv til det, føj

Anmeld

2. oktober 2013

modesty

Anonym skriver:

Det var også min mening at gøre det, men er hamrende chokeret og pisse sur! Hvordan kan man have behov for, at få bekræftelse fra andre piger, hvis man er forelsker i den man har!?

Forelskelse og bekræftelse er jo ikke det samme. Han kan sagtens være forelsket i dig og have brug for bekræftelse fra andre kvinder også.

Men I må jo finde en løsning hvor ingen af jer føler at jeres grænser bliver overskredet. Hvor I måske begge må give jer en smule. Er der en eller anden mellemvej i kan finde?

Anmeld

2. oktober 2013

Giraffen

Anonym skriver:

Jeg har en kæmpe diskussion med en fyr, som mener, at det er helt i orden, at få bekræftigelse fra andre kvinder.. Her taler vi alle former for verbalt bekræftigelse, selv om man har dame på..

Hvis man er vild med en anden, mener jeg absolut ikke, at man har behov for bekræftigelse fra andre.. Men er det mig som er helt gal på den?

Han mener, at man gerne må og at det er HELT i orden, at skrive med andre piger på nettet og via sms for at få bekræftigelse, selv om man en partner..

Hvad siger i?

Jeg synes det er i orden at FÅ bekræftelse fra andre, det elsker jeg selv at få (fra både piger og drenge - fx komplimenter til tøj osv) - men jeg synes ikke det er i orden at HØSTE og OPSØGE det på den måde du beskriver. Det lyder dog mere som dårlig selvværd end et mangelfuldt forhold som jeg lige ser det

Anmeld

2. oktober 2013

et-ønske

Nej med nej på!!

Min mand er min mand, nok se men ikke røre jeg er helt væk i ham og synes han er mega dejlig! Ham vil jeg da ikke dele med nogen.

Jeg ved heldigvis at vi har det på samme måde
Så vi holder os bare til hinanden

Anmeld

2. oktober 2013

Trekløver(:

Jeg tror alle mænd OG kvinder et eller andet sted har brug for bekræftigelse. Det er da dejligt at få komplimenter også af andre end lige sin partner,

MEN at opsøge datingsider ville jeg bestemt ikke bryde mig om, at min kæreste gjorde. Får en klump i halsen bare ved tanken

Anmeld

2. oktober 2013

Isabella_mor

Ud fra det som TS skriver har jeg valgt at stemme "andet" 

fordi jeg jo ikke kan bestemme hvad andre mennesker må og ikke må sige til min kæreste, så det er det helt i orden... 

Men hvis gan begynder at opsøge andre piger for at få bekræftigelse ville jeg da blive utrolig ked af det. Og det ville selvfølgelig ikke være i orden med mig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.