Anonym skriver:
at mine søskende vil tro det min skyld ,,, jeg har skabt det her drama og jeg kunne ligeså godt holde det i mig , nu når jeg havde i 13 år ...
og en del af mig elsker hende som et barn elsker sin mor... selvom hun har været den værste mor så får jeg det stadig ondt indeni ...
øhm............... du tror kræften måske er et påfund, for at komme i kontakt?? = så er hun da præcis ligeså giftig at være sammen med som for 13 år siden!
Hvis hun har kræft, så syntes jeg faktisk også det er usmageligt at kontakte dig......... skal hun lige ha tilgivelse nu hvor hun evt står med det ene ben i helvede - nu hvor hendes valg kan få konsekvenser ?!?!
Overgreb er altså ligeså skadelige for dig som fuldbyrdet! - ja til det ved jeg hvad jeg snakker om. Om jeg så så mine overgrebsmænd ligge og forbløde i en grøft, så ville jeg ikke værdige dem et blik....ondt ja, men det er min klare holdning, så er det jo godt at det ikke er sygehusvæsnet jeg har min gang.
til dine søskende.. ja så tror jeg du er nød til at sige det! - hvem ved,måske har de fortrængt samme overgreb?
jeg syntes du skal søge en psykolog, så en proff kan åbne op til dig, så du kan indse, at du ikke skal ha dårlig samvittighed.
Anmeld