Køkultur. Kunne I finde på det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2013

Kløver

Elgaard73 skriver:

Ja, jeg kunne finde på det. Og gør det hver gang. Og jeg siger gerne et eller andet, som forhåbenlig kan gøre "synderen" pinlig berørt. Og det bliver sagt ret højt. På det punkt er jeg nok lidt en skrappedulle.

Jeg hader bare de der typer, der tror at de er bedre eller mere berettiget end andre.

Står der derimod en pænt i kø bag mig og jeg kan se at vedkommende kun har et par varer (jeg har ofte vognen fuld), så lader jeg altså vedkommende komme foran og de fleste bliver rigtig glade. Men har også oplevet et par stykker, som bare sender det der "det manglede sgu da os bare" blik. Hvad fanden sker der lige for sådanne nogle fjolser? 

Enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2013

bøllen

Omsorgsgiver skriver:

Jeg var i Fætter BR med min datter her til formiddag for at hende hendes gratis fødselsdagsgave. Jeg står og venter ved kassen til det bliver min tur næste gang. Jeg står lidt ude ved siden da jeg står med klapvogn. Lige pludselig maser en dame sig bare foran mig. Og det flyver bare ud af mig: "Øhm...det er altså mig først". Jeg har aldrig nogensinde sagt sådan noget før og bliver ret overrasket over mig selv. Dame siger:"Nå undskyld...troede ikke at du stod i kø. Jeg får så min datters gave og går. 

Finder I jer bare i det hvis der er nogen der maser sig foran jer når I står i kø eller siger I noget??

Ja jeg siger noget . Jeg står pænt og venter på det bliver min tur. Og forventer da bestemt andre gør det samme. Så her nævner jeg det også 

Anmeld

28. september 2013

Clisolka

Omsorgsgiver skriver:

Jeg var i Fætter BR med min datter her til formiddag for at hende hendes gratis fødselsdagsgave. Jeg står og venter ved kassen til det bliver min tur næste gang. Jeg står lidt ude ved siden da jeg står med klapvogn. Lige pludselig maser en dame sig bare foran mig. Og det flyver bare ud af mig: "Øhm...det er altså mig først". Jeg har aldrig nogensinde sagt sådan noget før og bliver ret overrasket over mig selv. Dame siger:"Nå undskyld...troede ikke at du stod i kø. Jeg får så min datters gave og går. 

Finder I jer bare i det hvis der er nogen der maser sig foran jer når I står i kø eller siger I noget??

Jeg kommer til at sige noget - jeg hader at folk springer køen over 

Anmeld

28. september 2013

CroQuis

Jeg siger også noget! 

En anden ting der godt kan irritere mig, er når der kun er én kasse åben og man står 6-7 stykker i kø. Kassen ved siden af åbner så, og folk flyver bare fra højre og venstre, hen i den nyåbnede kasse, i stedet for at lade dem, der stod først i kø, komme til 

Anmeld

28. september 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Janne T. skriver:

Jeg siger noget! For det er bare en  af de små ting, som kan gøre mig edderspændt rasende! Det er noget andet hvis folk lige venligt spørger "Undskyld, jeg har kun en enkelt vare og har lidt travlt, må jeg komme foran?" - Men når folk bare maser sig ind uden først at spørge, så har jeg altså ikke tilstrækkeligt mentalt overskud til blot at lade det passere.

Jeg kan også godt finde på at hvis jeg kan se at der er en bag mig der kun har få varer end mig så tilbyder jeg vedkommende at komme foran mig. Men ellers ser det ud til at jeg ikke er ene om at "kæft" op 

Anmeld

28. september 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Michella1988 skriver:

Jeg siger aldrig noget, jeg er for meget  kylling til at konfrontere/konfliktsky.

Dog bliver jeg hamrende indebrændt, og ærger mig ofte over jeg ikke sagde noget, for som sagt, så er deres tid ikke vigtigere end mig 

Sådan har jeg præcis haft det men jeg overraskede totalt mig selv idag for plejer også selv at være total konfliktsky og aldrig sige sådan noget. Men idag gjorde jeg åbenbart 

Anmeld

28. september 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Louise <3 Isabella skriver:

Jeg kæfter op Hader folk der springer over, lige så meget som jeg hader folk der går ud af køen, for at tro de kan få deres plads tilbage, når de kommer igen. Sådan fungerer det altså ikke

Nej, he he. Sådan fungerer det bare ikke 

Anmeld

28. september 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

Man kan hurtigt fejltolke om folk står i kø eller ej.

Synes det var fedt du bare blev stående

Ja. Derfor spørger jeg også folk hvis jeg er i tvivl om de står i kø eller ej for at undgå at det bliver mig der maser mig foran.

Anmeld

28. september 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

Så kan folk også bare lade være med at fylde det hele

Jeg blev engang kaldt for møgkælling i Ikea, fordi der var nogen der gik så langsomt og midt i det hele foran mig. Sagde noget i stil med "hvis man absolut vælger at gå i sneglefart, skulle man måske trække lidt til side, så andre kan komme forbi", så trak damen sig til side og råbte "slap dog af din møgkælling!" efter mig Tålmodighed er ikke min stærke side

Hold da fast! Hvad sagde du til at hun kaldte dig for kælling??

Anmeld

28. september 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

Ej men vi havde gået bag dem i ret lang tid og de vidste godt vi gik bag dem. Så blev ret irriteret til sidst

Som før nævnt er tålmodighed ikke en stærk side

Der er bare ikke noget mere irriterende når man går bag nogen der går totalt langsomt  og når de ved at man går bag dem....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.