Køkultur. Kunne I finde på det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2013

Louise H.

Maja84 skriver:

Ha ha jeg havde nok ikke sagt møgkælling men var nok også blevet sur over sådan en besked, høflighed kommer man langt med

Ej men vi havde gået bag dem i ret lang tid og de vidste godt vi gik bag dem. Så blev ret irriteret til sidst

Som før nævnt er tålmodighed ikke en stærk side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2013

MomInTheMaking

Omsorgsgiver skriver:

Jeg var i Fætter BR med min datter her til formiddag for at hende hendes gratis fødselsdagsgave. Jeg står og venter ved kassen til det bliver min tur næste gang. Jeg står lidt ude ved siden da jeg står med klapvogn. Lige pludselig maser en dame sig bare foran mig. Og det flyver bare ud af mig: "Øhm...det er altså mig først". Jeg har aldrig nogensinde sagt sådan noget før og bliver ret overrasket over mig selv. Dame siger:"Nå undskyld...troede ikke at du stod i kø. Jeg får så min datters gave og går. 

Finder I jer bare i det hvis der er nogen der maser sig foran jer når I står i kø eller siger I noget??

Jeg er for det meste ret ligeglad. Jeg har ikke travlt når jeg handler ind. Der er selvfølgelig forskel på hvordan det bliver gjort. Men generelt kan det ikke sætte mit pis i kog. Jeg synes dog ikke der er noget galt i at sige noget til dem/den der gør det. Men jeg synes også folk har så travlt med 'mig mig mig' og det gælder jo både for den der springer over i køen og den der har travlt med at 'de altså var der først'. Det er jo ikke fordi kasse damen skrider og du ikke får lov til at købe dine vare, der går måske bare et par minutter mere. Og ærligt.. Så travlt gider jeg ikke at have, at jeg ikke kan leve med de ekstra minutter.

Anmeld

28. september 2013

L&V

Jeg finder mig bestemt ik i det...
Og gud hvor syntes jeg bare det sker tit også er det ofte en eller anden gammel dame med en trolly åh hvor bliver jeg da tosset

Anmeld

28. september 2013

Elgaard73

Ja, jeg kunne finde på det. Og gør det hver gang. Og jeg siger gerne et eller andet, som forhåbenlig kan gøre "synderen" pinlig berørt. Og det bliver sagt ret højt. På det punkt er jeg nok lidt en skrappedulle.

Jeg hader bare de der typer, der tror at de er bedre eller mere berettiget end andre.

Står der derimod en pænt i kø bag mig og jeg kan se at vedkommende kun har et par varer (jeg har ofte vognen fuld), så lader jeg altså vedkommende komme foran og de fleste bliver rigtig glade. Men har også oplevet et par stykker, som bare sender det der "det manglede sgu da os bare" blik. Hvad fanden sker der lige for sådanne nogle fjolser? 

Anmeld

28. september 2013

Carina:-)

Månsson skriver:

Jeg finder mig bestemt ik i det...
Og gud hvor syntes jeg bare det sker tit også er det ofte en eller anden gammel dame med en trolly åh hvor bliver jeg da tosset

Ja de gamle damer...

De går med rollator og ligner nogen der er på vej til deres egen begravelse.

Men åbner der så en ny kasse-ja så kan de sjovt nok godt springe af sted! Så farer de frem og bruger rollatoren som rambuk til at komme først.

Så er der fart på lige indtil de skal betale -så er det igen med sneglefart 

Men hey var jeg selv 119 år ,ville jeg nok også være ked af at bruge for meget tid i kø 

Anmeld

28. september 2013

L&V

Carina:-) skriver:

Ja de gamle damer...

De går med rollator og ligner nogen der er på vej til deres egen begravelse.

Men åbner der så en ny kasse-ja så kan de sjovt nok godt springe af sted! Så farer de frem og bruger rollatoren som rambuk til at komme først.

Så er der fart på lige indtil de skal betale -så er det igen med sneglefart 

Men hey var jeg selv 119 år ,ville jeg nok også være ked af at bruge for meget tid i kø 

Ha ha ja det er utroligt..
Det undre mig bare de har hele dagen og alligevel ska de først handle når vi andre får fri og måske ska nå og hente børn eller har tigerungerne med og ska hjem og nå at lave aftensmad osv åh så bliver lunten kort

Anmeld

28. september 2013

Mother-love

Omsorgsgiver skriver:

Jeg var i Fætter BR med min datter her til formiddag for at hende hendes gratis fødselsdagsgave. Jeg står og venter ved kassen til det bliver min tur næste gang. Jeg står lidt ude ved siden da jeg står med klapvogn. Lige pludselig maser en dame sig bare foran mig. Og det flyver bare ud af mig: "Øhm...det er altså mig først". Jeg har aldrig nogensinde sagt sådan noget før og bliver ret overrasket over mig selv. Dame siger:"Nå undskyld...troede ikke at du stod i kø. Jeg får så min datters gave og går. 

Finder I jer bare i det hvis der er nogen der maser sig foran jer når I står i kø eller siger I noget??

Hvis vi er ude og handle og en gør dette. Der holder jeg bare ikke kæft. Kæresten er sådan mere ja ja.men jeg skal dæmme nok gøre folk opmærksom på at jeg er før dem. Der er jeg sgu nok lidt en hidsig prop. ligesom engang hvor jeg var i netto så kom denne somaliske kvinde og ville forbi ( køen var lang) jeg træder self tilbage for at gøre plads til hende. Og så stiller hun sig foran mig. Jeg såcasådan her ud i hovedet og bad hende gå bag i køen for der stod ligesom 4-5 stykker bag mig.

Anmeld

28. september 2013

Kløver

Louise <3 Isabella skriver:

Ej men vi havde gået bag dem i ret lang tid og de vidste godt vi gik bag dem. Så blev ret irriteret til sidst

Som før nævnt er tålmodighed ikke en stærk side

Ja så kan jeg godt se, der går jeg ofte ind til siden så folk kan komme forbi

Anmeld

28. september 2013

Louise H.

Maja84 skriver:

Ja så kan jeg godt se, der går jeg ofte ind til siden så folk kan komme forbi

Det er jo også den naturlige ting at gøre

Anmeld

28. september 2013

Kløver

Jeg er for det meste ret ligeglad. Jeg har ikke travlt når jeg handler ind. Der er selvfølgelig forskel på hvordan det bliver gjort. Men generelt kan det ikke sætte mit pis i kog. Jeg synes dog ikke der er noget galt i at sige noget til dem/den der gør det. Men jeg synes også folk har så travlt med 'mig mig mig' og det gælder jo både for den der springer over i køen og den der har travlt med at 'de altså var der først'. Det er jo ikke fordi kasse damen skrider og du ikke får lov til at købe dine vare, der går måske bare et par minutter mere. Og ærligt.. Så travlt gider jeg ikke at have, at jeg ikke kan leve med de ekstra minutter.

til dels enig , synes dog ofte de som springer over gør det på en ret dominerende mig mig mig måde, og det er ikke det at jeg ikke kan vente, men at nogle er ubehøvlede, ligesom når folk kører som død og helvede i trafikken, bliver ofte gal fordi jeg bliver bange, fordi der skal så lidt til før det går galt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.