Køkultur. Kunne I finde på det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.148 visninger
50 svar
46 synes godt om
28. september 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg var i Fætter BR med min datter her til formiddag for at hende hendes gratis fødselsdagsgave. Jeg står og venter ved kassen til det bliver min tur næste gang. Jeg står lidt ude ved siden da jeg står med klapvogn. Lige pludselig maser en dame sig bare foran mig. Og det flyver bare ud af mig: "Øhm...det er altså mig først". Jeg har aldrig nogensinde sagt sådan noget før og bliver ret overrasket over mig selv. Dame siger:"Nå undskyld...troede ikke at du stod i kø. Jeg får så min datters gave og går. 

Finder I jer bare i det hvis der er nogen der maser sig foran jer når I står i kø eller siger I noget??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2013

Carina:-)

Jeg siger noget.

Kan ikke fordrage folk der tror deres tid er vigtigere end min.

Så her kæfter jeg op når folk maser sig foran.

Anmeld

28. september 2013

liten-mamma

Omsorgsgiver skriver:

Jeg var i Fætter BR med min datter her til formiddag for at hende hendes gratis fødselsdagsgave. Jeg står og venter ved kassen til det bliver min tur næste gang. Jeg står lidt ude ved siden da jeg står med klapvogn. Lige pludselig maser en dame sig bare foran mig. Og det flyver bare ud af mig: "Øhm...det er altså mig først". Jeg har aldrig nogensinde sagt sådan noget før og bliver ret overrasket over mig selv. Dame siger:"Nå undskyld...troede ikke at du stod i kø. Jeg får så min datters gave og går. 

Finder I jer bare i det hvis der er nogen der maser sig foran jer når I står i kø eller siger I noget??

Jeg siger noget og det er uanset hvem det er! 

Ligesom Carina:-) skriver, så hader jeg folk det tror deres tid er vigtigere end min.

Anmeld

28. september 2013

StudPsyk

Omsorgsgiver skriver:

Jeg siger noget! For det er bare en  af de små ting, som kan gøre mig edderspændt rasende! Det er noget andet hvis folk lige venligt spørger "Undskyld, jeg har kun en enkelt vare og har lidt travlt, må jeg komme foran?" - Men når folk bare maser sig ind uden først at spørge, så har jeg altså ikke tilstrækkeligt mentalt overskud til blot at lade det passere.

Anmeld

28. september 2013

Michella2

Omsorgsgiver skriver:

Jeg siger aldrig noget, jeg er for meget  kylling til at konfrontere/konfliktsky.

Dog bliver jeg hamrende indebrændt, og ærger mig ofte over jeg ikke sagde noget, for som sagt, så er deres tid ikke vigtigere end mig 

Anmeld

28. september 2013

o1Mutte

Omsorgsgiver skriver:

Jeg gjorde det samme engang. Der stod en mand og lurede på blade ved kassen. Gik forbi og lade mine ting på båndet.. Manden fik en hjerneblødning og bad mig skride bag i køen. Blev møg sur og sagde at jeg ikke kunne se at han stod i kø. Og så pga. hans opførsel blev jeg stående. Havde han sagt det pænt så havde jeg flyttet mig.

Anmeld

28. september 2013

Louise H.

Jeg kæfter op Hader folk der springer over, lige så meget som jeg hader folk der går ud af køen, for at tro de kan få deres plads tilbage, når de kommer igen. Sådan fungerer det altså ikke

Anmeld

28. september 2013

Louise H.

o1Mutte skriver:

Jeg gjorde det samme engang. Der stod en mand og lurede på blade ved kassen. Gik forbi og lade mine ting på båndet.. Manden fik en hjerneblødning og bad mig skride bag i køen. Blev møg sur og sagde at jeg ikke kunne se at han stod i kø. Og så pga. hans opførsel blev jeg stående. Havde han sagt det pænt så havde jeg flyttet mig.

Man kan hurtigt fejltolke om folk står i kø eller ej.

Synes det var fedt du bare blev stående

Anmeld

28. september 2013

Faith

Jeg plejer at sige sådan lidt halvhøjt "Nå der er nok nogen der ik har køkultur". Så er det sjovt at se om vedkommende reagerer.

Anmeld

28. september 2013

o1Mutte

Louise <3 Isabella skriver:

Man kan hurtigt fejltolke om folk står i kø eller ej.

Synes det var fedt du bare blev stående

Jeg stod bare med øjne så store som tekopper.. Synes ikke der var grund til at blive så grov... Men så blev jeg tvær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.