Køkultur. Kunne I finde på det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2013

Louise H.

o1Mutte skriver:

Jeg stod bare med øjne så store som tekopper.. Synes ikke der var grund til at blive så grov... Men så blev jeg tvær

Sådan er jeg også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2013

modesty

Omsorgsgiver skriver:

Jeg var i Fætter BR med min datter her til formiddag for at hende hendes gratis fødselsdagsgave. Jeg står og venter ved kassen til det bliver min tur næste gang. Jeg står lidt ude ved siden da jeg står med klapvogn. Lige pludselig maser en dame sig bare foran mig. Og det flyver bare ud af mig: "Øhm...det er altså mig først". Jeg har aldrig nogensinde sagt sådan noget før og bliver ret overrasket over mig selv. Dame siger:"Nå undskyld...troede ikke at du stod i kø. Jeg får så min datters gave og går. 

Finder I jer bare i det hvis der er nogen der maser sig foran jer når I står i kø eller siger I noget??

Jeg finder mig ikke i det - synes det er så uforskammet. Nogle gange er det selvfølgelig en fejl, jeg kan også selv komme til at overse nogen.

Anmeld

28. september 2013

Hønsemor

Omsorgsgiver skriver:

Jeg var i Fætter BR med min datter her til formiddag for at hende hendes gratis fødselsdagsgave. Jeg står og venter ved kassen til det bliver min tur næste gang. Jeg står lidt ude ved siden da jeg står med klapvogn. Lige pludselig maser en dame sig bare foran mig. Og det flyver bare ud af mig: "Øhm...det er altså mig først". Jeg har aldrig nogensinde sagt sådan noget før og bliver ret overrasket over mig selv. Dame siger:"Nå undskyld...troede ikke at du stod i kø. Jeg får så min datters gave og går. 

Finder I jer bare i det hvis der er nogen der maser sig foran jer når I står i kø eller siger I noget??

Jeg siger noget! Kan på ingen måde holde min mund og siger gerne noget i stil med "Jamen kan godt se man er så vigtig at man bliver nødt til at springe over" el. "Det da helt iorden du lige hopper foran, jeg har nemlig tid nok" el. "Man kunne jo også bare have spurgt om man måtte hoppe foran" - alt sammen så højt og ironisk at vedkommende der har gjort det kigger og svare..

Jeg siger også noget hvis folk står og fylder i midtergange så man ikke kan komme forbi og de har set en eller hvis folk går ind/ud lige foran mig eller skubber...

Anmeld

28. september 2013

Sander&Vitus-Mor

Omsorgsgiver skriver:

Jeg siger noget.. Det kan bringe mit pis i kog, bag køen med dig..

Anmeld

28. september 2013

Louise H.

Hønsemor skriver:

Jeg siger noget! Kan på ingen måde holde min mund og siger gerne noget i stil med "Jamen kan godt se man er så vigtig at man bliver nødt til at springe over" el. "Det da helt iorden du lige hopper foran, jeg har nemlig tid nok" el. "Man kunne jo også bare have spurgt om man måtte hoppe foran" - alt sammen så højt og ironisk at vedkommende der har gjort det kigger og svare..

Jeg siger også noget hvis folk står og fylder i midtergange så man ikke kan komme forbi og de har set en eller hvis folk går ind/ud lige foran mig eller skubber...

Så kan folk også bare lade være med at fylde det hele

Jeg blev engang kaldt for møgkælling i Ikea, fordi der var nogen der gik så langsomt og midt i det hele foran mig. Sagde noget i stil med "hvis man absolut vælger at gå i sneglefart, skulle man måske trække lidt til side, så andre kan komme forbi", så trak damen sig til side og råbte "slap dog af din møgkælling!" efter mig Tålmodighed er ikke min stærke side

Anmeld

28. september 2013

C-Dog

Mine unger ta'r sig gerne af det før jeg kan nå det, og de lægger jo altså ikke fingrene imellem.. HEEEEEY MAN MÅ IKKE SPRINGE OVER! Man må altså ikke springe over, her står vi faktisk, har din mor og far ikke lært dig at vente pænt? Jeg synes ikke du er særlig rar. Og den bedste JEG SLADRE TIL MIN FAR!! ;-)

Anmeld

28. september 2013

Benjamins'mor

Hvis folk kigger på blade eller lign eller jeg bliver i tvivl om folk rent faktisk står i kø, så spørger jeg altid pænt om de står i kø, så jeg ikke risikere at snyde foran.

Det er kun sket få gange at nogen er snydt foran mig, og siger som regelt ikke noget. Sidst var det en polakker, så tænkte jeg nok bare skulle tie stille, det ville blive mere akavet hvis han så ikke forstod hvad jeg sagde alligevel.

Anmeld

28. september 2013

Kløver

Jeg er enormt konfliktsky så kommer meget an på situationen
Var selv i Føtex i dag med ungerne i vognen, og de var ved at være utålmodige, da jeg gik i kø var der kun kø hvor vi stod, men et ældre ægtepar stillede sig i kø på den anden side, så køen delte sig og nu var på hver side af hylderne med slik, og stod en del bag mig, og de maste mig frem og kunne ikke lade være og sige noget, de ignorerede dog og et ældre par bag dem i "deres kø" lod os komme først, men er da latterligt at starte ny del af køen fordi man vil først til og springe 4-5 andre kunder over

Nogle maser sig bare frem, har intet imod af at vente i kø, men synes det er arrogant at nogle ser deres tid som værende mere vigtig end alle andres

Anmeld

28. september 2013

Kløver

C-Dog skriver:

Mine unger ta'r sig gerne af det før jeg kan nå det, og de lægger jo altså ikke fingrene imellem.. HEEEEEY MAN MÅ IKKE SPRINGE OVER! Man må altså ikke springe over, her står vi faktisk, har din mor og far ikke lært dig at vente pænt? Jeg synes ikke du er særlig rar. Og den bedste JEG SLADRE TIL MIN FAR!! ;-)

Haha det må jeg lære mine unger

Anmeld

28. september 2013

Kløver

Louise <3 Isabella skriver:

Så kan folk også bare lade være med at fylde det hele

Jeg blev engang kaldt for møgkælling i Ikea, fordi der var nogen der gik så langsomt og midt i det hele foran mig. Sagde noget i stil med "hvis man absolut vælger at gå i sneglefart, skulle man måske trække lidt til side, så andre kan komme forbi", så trak damen sig til side og råbte "slap dog af din møgkælling!" efter mig Tålmodighed er ikke min stærke side

Ha ha jeg havde nok ikke sagt møgkælling men var nok også blevet sur over sådan en besked, høflighed kommer man langt med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.