surt opstød! beklager..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2013

tioyv

Diana2013 skriver:

Ja vi kan springe over de indlæg ligesåvel som i kan springe over de indlæg der mener modsat

Jo jo det kan vi, men mit indlæg var heller ikk ment at det kan var herinde jeg læste det.. var generelt over det hele jeg høre/læser det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

Masig

Diana2013 skriver:

Årh ja det kan jeg godt se, men selv om man er lille osv kan man sagtens blive hjemmehjælpere da vi har utrolig mange hjælpe midler i dag

Ja det ved jeg jo så ikke så meget om 

Men tror ikke det vil være et område, jeg ville have interesse for, men det er da værd at overveje... Er bare ikke helt sikker på jeg kan finansiere uddannelsen...

Er heller ikke relevant lige nu, da jeg er igang med nogle kurser og er ved at starte egen virksomhed, men hvis det hele går helt ned, så må jeg jo kigge andre veje... 

Anmeld

26. september 2013

Aabye

tioyv skriver:

Vi bor i midtjylland, men han har søgt i hele jylland snart..

Jeg vil godt prøve at forhøre mig lidt rundt omkring.. Min bedre halvdel er også IT mand, og han har efterhånden nogen gode kontakter.. TDC ved jeg søger en.. 

Anmeld

27. september 2013

Moderator

Profilbillede for Moderator

I skal huske baby.dks retningslinier for god debat Det er vigtigt at respektere og acceptere hinandens forskellige meninger og holdninger også selvom det kan være en følsom debat og det er i orden at have en anden mening hvis bare man skriver den i en sober tone

God weekend. Vh. Staff

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.