surt opstød! beklager..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2013

Momo

jydeinden skriver:

kun 76? vi havde et pædagog opslag her i byen det fik på den anden side af 500 ansøgninger.. det var så også en af de stilinger som selv rådgiverne måtte sige til folk at dem skulle de lade være at søge

Ja min far han arbejder for BMW og der søgte de også en og der var også langt over 500,- 

Siemens har lukket helt for ansøger da de har så mange selv når de ikke søger! 

Der er bare ikke lige til at få job og det er sådan set lige meget hvad det er inden for 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
MorDk skriver:

Selvom at der er masser af stillingsoplsag.... så er man jo ligesom ikke garanteret et job. Man skal liiiige udvælges til jobsamtale først. Er man heldig at komme til en jobsamtale så "konkurrerer" man mod andre... og den "bedste" vinder eller den "heldigste"

Øh  Hun hjalp altså bare med at vise et stillingsopslag. Hvad pokker er der galt i det? 

Anmeld

25. september 2013

jydeinden

Momo skriver:

Ja min far han arbejder for BMW og der søgte de også en og der var også langt over 500,- 

Siemens har lukket helt for ansøger da de har så mange selv når de ikke søger! 

Der er bare ikke lige til at få job og det er sådan set lige meget hvad det er inden for 

fuldkommen enig.. og jamen kan huske at et stort shipping firma søgte jeg tror det var 20 elever til tre af deres afdelinger.. de fik langt over 800 ansøgninger det er jo fuldkommen umuligt

Anmeld

25. september 2013

MorDk

Line - med 2 boblinger skriver:

Øh hvor faen siger jeg at man er garanteret et job... Det var sku bare en hjælp, det kunne jo være at hendes mand ikke lige havde set nogen af de stillinger der er i det link.. 

Jesus christ altså.. 

Slap lige af. Det var ikke personligt og jeg skrev bare videre på det du skrev. Jesus selv!

Anmeld

25. september 2013

MorDk

Omsorgsgiver skriver:

Øh  Hun hjalp altså bare med at vise et stillingsopslag. Hvad pokker er der galt i det? 

Ej tag nu lige en slapper!! Gider I? Det var jo ikke personligt ment eller lign. Jeg skrev sådan set bare videre på det der blev skrevet. RO PÅ!

Anmeld

25. september 2013

Noneother

Respekt!

Jeg er helt og aldeles enig. Det er noget møg at stå og skulle søge job, når man kæmper imod SÅ absurd mange mennesker.

Ja. Der er nogle få der går ud og får job med det samme, men det er godt nok ikke noget alle lige kan få.

Specielt ikke hvis man har en familie man skal have til at hænge sammen. Så er det ikke altid man kan pendle 3 timer om dagen eller arbejde på skæve tidspunkter.

Held og lykke til din kæreste. Det skal nok lykkedes en dag. Har en kammerat i samme branche med samme problem. Han var ved at give op SÅ mange gange, men en dag så var den der.

Anmeld

25. september 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
MorDk skriver:

Ej tag nu lige en slapper!! Gider I? Det var jo ikke personligt ment eller lign. Jeg skrev sådan set bare videre på det der blev skrevet. RO PÅ!

Jeg syntes bare det var noget underligt at skrive til hendes hjælp. Så skulle du havde skrevet det i et svar for sig selv og ikke havde citeret hende.

Anmeld

25. september 2013

Diana2013

Line - med 2 boblinger skriver:

Øh hvor faen siger jeg at man er garanteret et job... Det var sku bare en hjælp, det kunne jo være at hendes mand ikke lige havde set nogen af de stillinger der er i det link.. 

Jesus christ altså.. 

Rolig nu;0 hun gav jo bare en mening og talte pænt;0

Anmeld

25. september 2013

MorDk

Jeg syntes bare det var noget underligt at skrive til hendes hjælp. Så skulle du havde skrevet det i et svar for sig selv og ikke havde citeret hende.

Nånå jamen så er jeg jo bare underligt. Og det skal du sidde og fortælle mig? Træk lige vejret og så prøv at se helheden i det istedet for straks at tro at jeg er ude på at provokerer eller lave ballade. Bliver altså lidt "harm" over sådan en udmeldning.... (ikke kun fra dig) Tag den dog med ro. Og ja muligvis skulle jeg ikke ha citeret men det var det jeg gjorde da det gav mening for mig.

Anmeld

25. september 2013

Mother-love

tak for et dejligt indlæg.

Nu hører jeg ikke under dem der ikke kan finde arb. Fordi jeg er skadet med kroniske smerter.
Men jeg brækker mig simpelthen snart over at folk bliver ved med at oprette disse tråde som om de ved hvad de snakker om.

Fordi de er under udd. Og får su og det fungere for dem. Jamen tillykke siger jeg bare.

Her er manden førtidspensionist og jeg er på kh fordi jeg sidder fast i systemet netop fordi jeg kun er 26. Og vi har en meget stram økonomi og hvis min kh falder yderligere til januar ja så har vi kun lige til udgifterne. Men hvad skal vi så leve for? Vi har skåret ned alle de steder vi kan. Vi har måtte ændre både tv og internet. Og vores forsikringer er blevet ændret så vi har en større selvrisiko. Ikke særlig fedt hvis vi får indbrud. Men vi er sgu nødtil det for vi har ikke råd til at leve ellers.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.