surt opstød! beklager..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2013

Diana2013

tioyv skriver:

Vi bor i midtjylland, men han har søgt i hele jylland snart..

I Århus søger de altid julehjælp ved post Danmark hvor it supportere skal være gode og hurtige på tasterne, de skal omskrive det computeren ikke kan læse. Så hold øje med Århus. Hvis det ikke er for langt væk. Det er dog om aftenen fra 18-19 til 01-02 men giver godt og ofte bliver de gode fast ansatte bagefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

Diana2013

tioyv skriver:

Vi bor i midtjylland, men han har søgt i hele jylland snart..

I Århus søger de altid julehjælp ved post Danmark hvor it supportere skal være gode og hurtige på tasterne, de skal omskrive det computeren ikke kan læse. Så hold øje med Århus. Hvis det ikke er for langt væk. Det er dog om aftenen fra 18-19 til 01-02 men giver godt og ofte bliver de gode fast ansatte bagefter

Anmeld

25. september 2013

tioyv

Louise <3 Isabella skriver:

TAK! Endelig en der ikke ser så sort og hvidt på det hele!

Desværre er der mange arbejdsgivere, der kræver folk der har uddannelse, erfaring osv... Så har vi "uerfarne" ingen chance i branchen

Nej det er ikke nemt og stille dem tilfreds. Min kæreste er uddannet it-supporter og vil gerne bygge en datatekniker ovenpå, der var et sted søgte datateknikerlærling men der fik han afvide at han var over kvalificeret til den læreplads,  og som it-supporter har han 2års erfaring men nej så søger de en nyuddannet med 3-5års erfaring, så er det heller nemt længere..

Anmeld

25. september 2013

tioyv

Diana2013 skriver:

Tak det må vi holde øje med..

Anmeld

25. september 2013

Diana2013

Masig skriver:

Hjemmehjælper tror jeg så ikke jeg har fysik til.. Den slags er jo desværre også en hindring nogle gange, når man er lille og svag hehe...

Jeg bor på Sydfyn, også et af de værste steder, der er INTET hernede overhovedet... Vi har ikke mulighed for at flytte, da manden har firma hernede, og når man har et barn der skal afl og hentes inden for normal åbningstider, så kan man heller ikke pendle alt for langt jo... Så det er virkelig svært....

Årh ja det kan jeg godt se, men selv om man er lille osv kan man sagtens blive hjemmehjælpere da vi har utrolig mange hjælpe midler i dag

Anmeld

25. september 2013

baby012

Diana2013 skriver:

Tror også der er mange der er træt af alle de debatter jeg kan ikke få job for der er ingen;0 ;0 måske skulle han udvide sit jobsøgning felt, da der ikke er mange der efterlyser den salgs job. Kasse dame, skraldemand, beton arbejder, uddannelser

Enig 

Anmeld

25. september 2013

tioyv

Diana2013 skriver:

Tror også der er mange der er træt af alle de debatter jeg kan ikke få job for der er ingen;0 ;0 måske skulle han udvide sit jobsøgning felt, da der ikke er mange der efterlyser den salgs job. Kasse dame, skraldemand, beton arbejder, uddannelser

Det er også helt i orden hvis folk er ved og være trætte af de indlæg,men så må de springe over dem!!!!!!! Og han har søgt alt ud over sit eget felt.

Anmeld

25. september 2013

Mom2

tioyv skriver:

Jeg er ved og være SÅ træt af og læse og høre alle steder "der er job til dem der vil arbejde" NEJ DER ER SGU EJ, min kæreste er fanget i en ond cirkel af enten har han ikk erfaring nok eller så er han overkvalificeret til jobbet, og han har været til jeg ved hvor mange samtaler og er endt på kontanthjælp nu. Vi har et hus som vi ikk kan betale fra januar efter de nye kh regler. og han ønsker sig inderligt et job

Så hvis nogen kender nogen der mangler en it-supporter eller datateknikerlærling  så skriv endelig

Og beklager måtte bare lige af med lidt galde..

SÅ enig! Har søgt alt fra butik (som jeg helst vil), kontor, pædagog og rengøring.... Intet fast arbejde har jeg fået. Har oven i sendt noget der minder om 300 elev ansøgninger de sidste par år og alligevel intet fået.
Jeg har været på jobsøgningskursus gennem kommunen (nåede ikke at optjene til a-kassen:/ ) og fik der ros for mine ansøgninger, så det er ikke fordi jeg skriver dårlige ansøgninger..

Er træt af, at få at vide det er min egen skyld og at jeg da bare skal søge alt hvad jeg kan, men det gør det jo ikke nemmere at få job, når 100 andre også søger hvad de kan i forsøget på at få job..
Har også en datter og en mand med kronisk lidelse (der har sendt ham i kørestol på deltid) som jeg er nød til at tage hensyn til, hvilket gør jeg ikke bare kan tage hvilket som helst job.

Anmeld

25. september 2013

Momo

Carina:-) skriver:

Men selv om der er 500 ansøgere til f.eks 20 elevstillinger -

Så skal de stadig bruge 20 og det kan lige så godt blive mig (hvis nu det var mig der søgte) frem for en anden.

En ting er sikker,man får ingen job hvis man på forhånd giver op og ikke søger fordi man regner med man ikke får noget.

Det synes jeg da heller ikke der nogen der skriver at de giver op, men der bliver sagt at det ikke er nemt at få arbejde det jo noget andet 

Anmeld

25. september 2013

Diana2013

tioyv skriver:

Det er også helt i orden hvis folk er ved og være trætte af de indlæg,men så må de springe over dem!!!!!!! Og han har søgt alt ud over sit eget felt.

Ja vi kan springe over de indlæg ligesåvel som i kan springe over de indlæg der mener modsat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.