Prøver at blive gravid (med for højt bmi)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2013

Anonym trådstarter

mkb123 skriver:

1. graviditet BMI over 40 = første forsøg

2. graviditiet det samme

Jeg er 23

Tak for jeres svar, det lyder som om jeg ikke behøver være så nervøs, og så bare klø på med både baby-making og sund mad & motion, så skal det nok gå :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2013

B&J

tror det er meget forskelligt om man vejer for meget eller ej tror ikke altid det har noget at skulle ha sagt ind men ind i mellem self..

vi var så heldige at få daniel efter 3mdrs prøvning og jeg havde en kampvægt på 130kg på det tidspunkt

Anmeld

28. september 2013

Mie89

Her tog det ca. 1 år, fra jeg smed p-pillerne til jeg stod med den positive test 

Jeg har en BMI på omkring 29, men tror mere at det er pga stress at jeg først blev gravid efter et år (det passede tilfældigvis med sommerferie fra studiet) Desuden var jeg også ryger, så det har sikkert heller ikke hjulpet på det 

Jeg er i dag 12+3, og har indtil videre døjet rigtig meget med kvalme/opkast og har derfor tabt mig 4 kilo på under en måned - men ellers har jeg ikke haft nogen gener indtil videre.. 

Så mine råd er helt sikkert - slap af, nyd det og prøv selvfølgelig på at leve sundt, så du kan give dit barn den bedste start på livet 

Anmeld

28. september 2013

SjeBets

Jeg har et bmi over 30 jeg har en der er lavet på et itu kondom, en der er lavet i første cyklus efter smidt p-piller, en der er lavet på en opkastet p-pille og en der er lavet på " stå af i roskilde"

jeg bliver gravid bare jeg kigger på en mand. ...

Så jeg har ikke haft problemer med det, det er nærmest den anden vej rundt, det er lidt for nemt

Anmeld

29. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

tror det er meget forskelligt om man vejer for meget eller ej tror ikke altid det har noget at skulle ha sagt ind men ind i mellem self..

vi var så heldige at få daniel efter 3mdrs prøvning og jeg havde en kampvægt på 130kg på det tidspunkt

Nej det kan du måske have ret i, man læsr bare så meget rundt omkring, med hvor svært det kan være at blive gravid hvis man vejer for meget. Havde du nogle komplikationer under graviditet eller fødsel, hvis jeg må spørge?

Anmeld

29. september 2013

nille

Profilbillede for nille
Anonym skriver:

Hejsa. Jeg har netop smidt p-pillerne, da min mand og jeg efter flere års skrukhed endelig er et sted i livet hvor det er passende at få børn. Jeg har siden januar forsøgt at tabe mig, og det er blevet til 15 kg, hvilket er dejligt, men ikke helt nok, da mit bmi nu er på 36. Vi har dog valgt at sige vi ikke vil vente mere, og at jeg selvfølgelig skal forsøge at tabe mig mere indtil jeg bliver gravid og leve sundt når jeg er det.

Men nu til mit spørgsmål: Jer der vejer for meget ligesom mig, hvor hurtigt blev I gravide? og havde I komplikationer under graviditeten?

Er vildt spændt på at se hvor lang tid det kommer til at tage, for man læser jo så meget om at overvægt = nedsat frugtbarhed. Jeg er i slutningen af 20'erne og har en ok kondi, da jeg træner regelmæssigt.

På forhånd tak for svar :-)

Jeg havde et bmi der mindede om dit da jeg smed p- pillerne og allerede efter tre måneder var jeg gravid.

Anmeld

29. september 2013

B&J

Anonym skriver:

Nej det kan du måske have ret i, man læsr bare så meget rundt omkring, med hvor svært det kan være at blive gravid hvis man vejer for meget. Havde du nogle komplikationer under graviditet eller fødsel, hvis jeg må spørge?

over hovede ikke havde en fantastisk graviditet og ville gerne ha arbejdet længere tid fordi jeg havde det så godt

og min fødsel var lang men slet ikke pga af min overvægt det var bare vandet der gik den 1 også fik jeg stikpiller og fødte den 4 men det var fantastisk og bristede slet ikke alt var PERFEKT

Anmeld

29. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

over hovede ikke havde en fantastisk graviditet og ville gerne ha arbejdet længere tid fordi jeg havde det så godt

og min fødsel var lang men slet ikke pga af min overvægt det var bare vandet der gik den 1 også fik jeg stikpiller og fødte den 4 men det var fantastisk og bristede slet ikke alt var PERFEKT

ih hvor er det dejligt at høre denne slags positive historier, det beroliger mig meget :-) Min mor har heldigvis haft meget problemfri graviditeter, så håber jeg arver den del også ;-)

Anmeld

29. september 2013

Anonym trådstarter

nille skriver:

Jeg havde et bmi der mindede om dit da jeg smed p- pillerne og allerede efter tre måneder var jeg gravid.

dejligt at høre 

Anmeld

29. september 2013

B&J

Anonym skriver:

ih hvor er det dejligt at høre denne slags positive historier, det beroliger mig meget :-) Min mor har heldigvis haft meget problemfri graviditeter, så håber jeg arver den del også ;-)

jaa mon ikke

min mor var også overvægtig på det tidspunkt og hun har også født 3 uden problemer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.