Miamaja skriver:
saa maa det da vaere fordi bleen ikke sidder og virker optimalt. jeg har selv vaeret igennem et par maeker for jeg fandt 2 maerker der ikke kunne tisses igennem om natten. pampers og huggies
Måske, selv om jeg prøvede nogle forskellige. Men bleen var tung tung tung, da den blev skiftet der midt om natten, så jeg tror, at fordi de ligger på den, kan den begynde at være utæt. Den var helt tyk og tung af tis. Men han har jo også ammet som syndsy, hver halv anden til to timer og en helt time. Han blev ved og ved og ved. Så han skulle komme af med noget vaske gætter jeg på, og der er nogle som er størrer tisser end andre... Efter de der tre måndeder så blev det bedre, kun en gang i mellem kom lidt lakage, men meget sjælend... Huggies har jeg aldrig prøvet, men pampers kunne jeg ikke lige. Jeg synes, at de lugtede for meget... føj... den der blanding med perfume og tis

Men efter 8 måneder skiftede vi til stofbleer, for vi skulle til Indien og det er svært nogle gange at skaffe nogle gode bleer. Og det var super!

Jeg regner med at forsætte med stofbleer så længe jeg kan (jeg skal prøve, om jeg kan finde ud af det i en lille lejlighed uden tørre muligheder) og med den lille på vej regner jeg også med, at bruge stof. Så nu må vi at se. Så det var ikke bleer, jeg kunne spare på, når man har en stor tisser derhjemme! hehe
Anmeld