Varme på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi bor i hus og vores termostat er sat til, at varme, hvis det bliver for koldt. Der er så småt begyndt, at komme varme på - hvorfor sidde og fryse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

Mitlivsommooor

san skriver:

Ja spørgsmålet er bare om i har varme på endnu? Bor du i hus eller lejlighed? Jeg vil helst vente til 1 okt med at sætte varme på, men det kan godt være vi snart må sætte noget på vi bor i hus.. 

Vi bor i lejlighed på 1. sal og vi har ikke tændt for varmen endnu.

Anmeld

24. september 2013

trunte89

Jeg har ikke varme endnu. Selvom jeg synes det er begyndt at været ret koldt. Især om formiddagen. Men synes det er for tidligt at sætte varme på. Har dog vinduer åbent om natten. Har jeg stortset året rundt.

Anmeld

24. september 2013

bøllen

Ville frygtelig gerne vente, men manden og ungerne klagede over klinkegulvet var koldt . Og måtte også bøje mig . Så her er der tændt for gulvvarmen.

vi har kun radiatorer på ungernes værelse ( ikke tændt ) ellers brændeovn ( 2 stk ) den i stue har været tændt nogle morgner og aften. Gider ikke fryse.

bor i hus

Anmeld

24. september 2013

asff

san skriver:

Ja spørgsmålet er bare om i har varme på endnu? Bor du i hus eller lejlighed? Jeg vil helst vente til 1 okt med at sætte varme på, men det kan godt være vi snart må sætte noget på vi bor i hus.. 

Vi bor i en lejlighed med kæmpe vinduespartier - så enten er det skide koldt eller alt for varmt. Vi har tændt gulvvarmen på toilettet og radiatorene i stue og køkken står på 2

Anmeld

24. september 2013

Bertris

Vi flyttede ind i vores lejlighed 1/2 og har haft varme på i alt 3-5 døgn (sammenlagt)

Vi bor i lejlighed, anden øverst, så vi har lejligheder på begge sider, over og under os, og pga vindues parti FORAN vores stue vindue kommer der lettere glashus effekt i vores stue

- og NEJ vi har ikke varme på endnu  

Anmeld

24. september 2013

Frk. Himmelblå

san skriver:

Bor i STORT hus. Satte varme på fredag aften, - kunne ikke vente længere.. 

Anmeld

24. september 2013

kesuh

Jeg har sat varme på her i lejligheden da det er utætte dobbeltlagsruder/partier vi har her i vollsmose, de skal dog snart skiftes ud med Termo!!!!! 

men ja jeg har tændt for varmen her ihvertfald

Anmeld

24. september 2013

helle85

san skriver:

vi har ikke tændt for varmen vi har gulv varme og alle rum er til sluttet den samme kontakt(eller hvad det hedder) jeg vil også helst vente med at tænde da vores fjernvarme lige er steget, vi har et af de dyreste selvskab her hvor vi bor.

vi bor i hus det er dog godt isoleret så der er kun lidt køligt om morgen hvis vinduet har stået på klem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.